{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Street Credit {{forumTopicSubject}}

Hej venner

Hvad giver mest / mindst Street Credit i dagens Danmark?

1. En ny hvid Skoda Citigo med lækre 16 tommer splitfælge
2. En gammel 1991 Audi Cabriolet i perfekt stand - med 16¨Speedline 3-delte splitfælge
3. Audi A6 Avant 1997
4. Fiat Punto helt fabriksny - 100% skrabet udgave.

Går og overvejer hvad der skal være kommende hverdagsbil.

Det er kun for sjov - for at høre om i synes det samme som mig. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Street Credit
  • #2   18. nov 2012 Jeg ville sige A6:)

  • #3   18. nov 2012 Lidt utroligt. Jeg ville selv pege på Audi Cabriolet- den synes jeg er ved at blive rigtig cool - alderen hjælper den på vej. I mine øjne en youngtimer allerede.

    Audi Avanten synes jeg også er fed - men jeg troede ærlig talt bare den lev set som en wannabee-fin-Audi -som jo alligevel er for gammel.

    Jeg har allerede de 2 ovennævte biler - men vil nok skifte én af dem til en ØKOBIL, da jeg gerne vil spare benzin og afgifter på kedelig hverdags-trafik.

    Sammenlignet med de 2 Audier vil man spare ca. 20.000 kroner om året bare i benzin, afgift og forsikring.

    Jeg ved bare ikke hvad for én af dem som skal droppes. Jeg overvejer faktisk bare at afmelde Cabrioletten - jeg tror ikke den kan falde mere i værdi end den er faldet nu næsten - og om 3 år kan den køre på Klassisker-forsikring. Så kan man godt have den holdende med plader uden at blive ruineret.


  • #5   18. nov 2012 No brainer? På hvilken måde?

    Jeg har brug for 2 biler - én til konen og én til jeg selv. Jeg tænker om Avanten skal aflives - vil spare ca. 20-25.000 om året bare på de faste udgifter - øko-bilen taber nok 10.000 om året i værdi - så minimum 10.000 i ren besparelse om året - og dertil kommer der sikkert reparationer - måske ret dyre på den gamle Avant de næste 10 år.

    Men - jeg kunne også finde på at tage pladerne af Cabrioletten - og gemme den 3 år til den kan køre som klassiker - så er det meget billigere at have den holdene "for sjov".

    Til hverdagskørsel gider jeg bare ikke brænde så mange penge af på benzin. Begge Audi'er kører reelt ikke mere end 10 på literen.

    Cabrioletten vil jo også holde "for evigt" hvis den i fremtiden ikke bliver misbrugt til kedelig hverdagskørsel... Hmm


  • #7   18. nov 2012 A6:-)

  • #8   18. nov 2012 Havde smidt cab i gemmeren og solgt a6 og købt en lille øko bil fra 98 og frem til 20000 så falder værdi jo ikke rigtigt så hurtigt mere og du kan få billig forsikring

  • #9   18. nov 2012 Street credit er vel et spørgsmål om stilren look, hvor tingene hænger sammen ... Så det jo ligemeget hvad det er..... Unik look standard bil med kæmpe hjul, skam sænkning, eller lign.

  • #10   18. nov 2012 RWD - jeg tror også det er sådan jeg gør. Men skal bruge 2 biler, desværre. Så Cabriolet må så stadig køre hverdagskørsel. Men det er også okay - den er galvaniseret og godt bygget så holder nok bedre til det end de fleste andre biler.. smiley

  • #11   18. nov 2012 Nr. 3


  • #12   18. nov 2012 helt klart en citigo, up eller seat´s lille økosvin... ned til jorden, sorte ruder og et par stilrene fælge, det gir våde trusser..

Kommentér på:
Street Credit

Annonce