{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Hvorfor er der overhoved hjælpeadmins herinde.??? {{forumTopicSubject}}

De laver jo ikke en skid.. Der er ALTID minimum 20% af bilerne med dobbelt annoncer selvom der er 3 - 4 HA´er herinde..
Med de penge de skovler ind på siderne burde de sq ansætte end til og sidde og holde styr på det i stedet for en flok som lavet HAT..

PT har halvdelen af "biler til salg" på første side minimum en dobbelt annonce..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er der overhoved hjælpeadmins herinde.???
  • #1   23. nov 2012 Fordi de arbejder gratis, så kan de ikke være herinde hele tiden.

    Send dem en besked og link til de biler du finder, så sletter de, de annoncer der ikke må være der


  • #3   23. nov 2012 Det er bla.derfor det er spild af penge at være VIP

  • #4   23. nov 2012 Ja, det er en af mange grunde til jeg har droppet VIP totalt.

  • #6   23. nov 2012 Jeg har så til gengæld oplevet at få slettet annoncer der ikke udløbet og bare forsvandt uden jeg opdagede det.

    På scootergalleri fik jeg endda slettet en af mine allerbedst bedømte derinde og omdiskuterede fordi det var en Zip jeg havde smidt en 150ccm motor og det faldt en hjælpe admin over og slettede den fordi han fortolkede reglerne "må ikke være over 125cc) og ikke tænkte over det VAR en scooter, med en maxiscooter motor.
    Lidt ligesom hvis en herinde har en Mercedes med en Scania motor i.
    1. gang den blev slettet, gjorde jeg opmærksom på det og fik den ind igen, fordi jeg dengang brugte siden regelmæssigt, men den blev så slettet igen, og der gik så så lang tid at de ikke ku hive den frem igen?!..

    Prøvede sågar det samme med min profil at den blev slettet fordi jeg havde 2 af "min fars" biler herinde udover mine 10 egne biler, hvor det endda stod i teksten det også var min fars og så var min profil væk, fordi de ikke mente en på 20 ku ha så mange biler smiley
    Der fik jeg den da heldigvis også genoprettet mod at fjerne de 2 biler jeg havde sammen med min far.

    Så at de ikke gør noget, så gør det selv evt.?
    Man kan alligevel ikke søge ordentligt i markedet eller se hvis man har mere en 15 hændelser hvad nr. 16 (som er en salgsannonce) er før man har slettet nogle andre man følger med i..


  • #7   23. nov 2012 Bagermesteren. Det kan jo heller ikke passe vi skal sidde og lave deres arbejde.

  • #8   23. nov 2012 Thomas
    De kan sgu da ikke sidde og læse alle enmer igennem, ville du selv det..?

    Der er jo lavet et udstemmesystem, som man kan bruge når man ser noget der ikke følger reglerne, og så får hjælpeadmin en besked, ellers har de jo ikke en chance for at se de ting..


  • #9   23. nov 2012 Bazoom har tilknyttet en række hjælpeadministratorer, der er private brugere, som hjælper med sidens drift samt kontakten til brugerne.
    Som private brugere af Bazoom, anvender hjælpeadministratorerne Bazooms hjemmesider og ydelser på lige fod med andre brugere og kan ytre sig på egne vegne i overensstemmelse med Bazooms brugerbetingelser.
    Hjælpeadministratorerne bidrager til at holde ro og orden på Bazooms hjemmesider, og de påser så vidt muligt, at brugerbetingelserne overholdes. Hvis du har problemer eller spørgsmål til nogle af de ting, du ser eller oplever på Bazooms websites, kan du derfor med fordel skrive til en hjælpeadministrator. Det kan f.eks. være vedrørende dårlig opførsel fra andre brugere, fjernelse af uønsket indhold og kommentarer eller anmodninger om frysning/spærring af brugerkonti, som ikke overholder betingelserne.

    Hjælpeadministratorerne har ikke mulighed for at hjælpe brugerne med info og support til oprettelse og aktivering af profiler – herunder betalingstjenester. Ved spørgsmål hertil bedes du kontakte Support på support@bazoom.dk.

    Eventuelle klager over hjælpeadministratorer kan rettes til Support på support@bazoom.dk. Det er ikke tilladt at oprette indlæg på Bazooms fora omhandlende enkelte


  • #10   23. nov 2012 De duer ikke til en skid..
    Jeg har haft bruge herinde siden 2005 og da en af de tumpede ikke kunne finde ud af at skelne 2 annoncer (på 2 forskellige produkter) fra hinanden blev de slettet, og da jeg spurgte om han overhove havde læst dem blev min bruger slettet..
    Før dette var jeg aldrig så meget som blevet frosset..


  • #11   23. nov 2012 Ja og kødflette aka cokez

  • Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

    Biler: 3 Svar: 347
    #12   23. nov 2012 Tjah. Jeg fandt en bil herinde hvor km. var fusket helt vildt. Sendte vedkommende til en admin, men blev bilen nogensinde fjernet? Næh...

  • #13   23. nov 2012 Kasper t
    Det er heller ikke deres opgave, de skal ikke forholde sig til ulovligheder lavet uden for siden. Det er jo en sag for politiet.

    Deres opgave er kun de ulovligheder der sker herinde.


  • Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

    Biler: 3 Svar: 347
    #15   23. nov 2012 claus-m . Nårh ja, for politiet ville jo heller ikke grine af at man sagde der var en fusker herinde i galleriet jo smiley Det er useriøst efter min smag, at man kan risikere at få købt sig noget skrammel, når der oven i købet bliver gjort opmærksom på det.

  • #16   23. nov 2012 Kasper T
    Uanset hvad du tror, så er det ikke deres opgave. Tror du misforstår deres retningslinjer.


  • Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

    Biler: 3 Svar: 347
    #17   23. nov 2012 Du skrev "Send dem en besked og link til de biler du finder, så sletter de, de annoncer der ikke må være der"

    Så biler med km fusk indgår ikke i de annoncer der bør blive slettet? Haha


  • #19   23. nov 2012 Kasper,
    Det er ikke et brud på reglerne herinde, at folk snyder med KM tallet.

    Læs lige reglerne, så kan du se hvad man må og ikke må.


  • Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

    Biler: 3 Svar: 347
    #20   23. nov 2012 Thomas: Det er jo dybt til grin. Hvordan skal det ellers komme til bunds?

    Bagermesteren: Er du sikker på, at det ikke er dig der misforstår noget på retningslinjerne? smiley Der er en tidligere tråd, hvor en HA er villig til at tage fat om problemet lige her: http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/573502-fusk_med_km_taeller_paa_bilgalleri

    Så mon ikke bare de er blevet mere dovne med tiden smiley


  • #21   23. nov 2012 De ting de fjerner i marked er
    når folk laver mere end 1 annonce pr ting de sælger, sletter og opretter samme annonce for at komme på forsiden, osv.



  • Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

    Biler: 3 Svar: 347
    #22   23. nov 2012 Tjah, så må de jo have skiftet retningslinjerne ud siden den tråd der. Andet svar findes nok ikke smiley

  • #23   23. nov 2012 Det Benny vil i det indlæg er jo at tage fat i ham der opsøger brugere, og tilbyder at "hjælpe" dem.


    Han skriver ikke han vil hjælpe med at slette biler der er skruet i km-tallet. For så kan han slette 50% af de biler der er til salg i marked pt. For der er mange der har snydt med km-tallet.


  • Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

    Biler: 3 Svar: 347
    #24   23. nov 2012 Så siger vi det smiley

  • #26   24. nov 2012 Det er jo netop problemet.. der sker INTET herinde med mindre de har fået en mail fra en bruger om at en bruger snyder, laver dobbelt annoncer, skriver grimt eller lign..

    Tør slet ikke tænke på hvor mange penge de hiver hjem bare på bilgalleri og hvor lidt der sker herinde for alle de penge..


  • #28   24. nov 2012 har prøvet det samme som cawdy. Fik en mail "din annonce er ved at udløbe tryk her for at forlænge" Jeg trykker "bum" og så tror jeg at alt er godt.

    Et par dage efter er annoncen væk... POOF... så jeg skriver lige til en HA'er som er online og jeg bliver bare ignoreret totalt. Får aldrig svar, jeg jeg tænker "fuck jer og jeres fecking VIP fecking røvhuller".

    har ikke haft VIP siden... the end.


Kommentér på:
Hvorfor er der overhoved hjælpeadmins herinde.???

Annonce