{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Bedømmelser {{forumTopicSubject}}

Hvad går man efter når man bedømmer?
For mig at se, ligner mange bedømmelser venskabelige udvekslinger af 7 taller...

Hvis en bil skal have 7, bør den være "ekstra lækker"...
Jeg ved godt at det er en subjektiv mening, men alligevel... Synes bare at mange, i mine øjne, almindelige og neutrale biler, generelt får alt for høje karakterer.

Eksempel: En Golf fra 1986. Alufælge og ellers ikke noget videre, kan snildt opnå adskillige 7 taller. Hvorfor?

Mvh. JK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedømmelser
  • Jokeren
    Jokeren Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   2. apr 2004 Nu har jeg selv en Golf fra 85 så jeg føler mig ekstremt ramt!

    Ej, det gas smiley

    Men ja, du har ret. Jeg har været her som gæst i 3 dage og som oprettet bruger i 2 dage. Allerede nu har jeg set utrolig mange steder, hvor folk skriver "Tak for 7-tallet, du får lige et retur" og mange i den stil.

    Sådan noget bytte-bytte-købmand med point, bryder jeg mig ikke om.

    Til gengæld har jeg også flere steder set at der er nogle som går fuldstændig og aldeles amok over at få et 1 tal. Altså - det må man bare finde sig i. Jeg kan sagtens finde på at give en grim model eller grim vedligeholdt bil et 1-tal. Det er da udelukkende mig der bestemmer hvad jeg synes - siden her bygger på "smag og behag" princinppet, men det er der tilsynelanden mange der ikke kan tåle. Jeg skal, og er, så også forberedt på at min egen bil kan modtage 1-taller - men ikke som gengæld, det er simpelthen for barnligt. Så må folk gerne skrive hvorfor de giver den bundkarakter, hvilket jeg også har i sinde at gøre når jeg uddeler under 3-taller.

    Jeg selv starter fra 3-tallet. Er bilen en grim model så ryger den lidt ned, er bilen en flot model, ryger den lidt op. Er bilen stylet, på en flot måde, ryger den igen lidt op. Er den velpasset ryger den også lidt op. Og lægger man de ting sammen er man til sidste oppe på et 5-tal.

    For at modtage et 7-tal skal bilen været gennemgået en dramatisk ombygning/restaurering som f.eks hvis en Golf II bliver fuldstændig splittet ad, slebet ned, malet og samlet og stylet - det er i min verden et 7-tal værd, for der ligger rigtig meget arbejde bag.

    Jeg vil meget hellere give et 7-tal til en restaureret bil, end f.eks en standard Ferrari.

    Det var min mening om emnet smiley


  • #2   2. apr 2004 Til Jokeren:

    Jeg kunne umuligt være mere enig. Du har fat i det helt rigtige. Fedt at andre deler den 100% samme mening.
    Det der med at bytte, det sucks. Jeg har givet en del 1-taller og 2-taller og en bil der efter min mening er pæn og almindelig får 3 eller 4. Jeg har kun givet et par enkelte 7-taller.

    Eksemplet jeg nævnte, er ikke en bil her fra siden. Det var bare for at sætte tingene i perspektiv.

    Mvh. JK


  • Jokeren
    Jokeren Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Svar: 2
    #3   2. apr 2004 Jesper K:

    Ja, jeg er klar over at det var et eksempel, også der for jeg skrev "Det gas ;)".

    Men synes lige den skulle med når jeg nu kører Golf fra 85 smiley

    Har også læst din kommentar til min bil, og tak for smiley


  • #4   2. apr 2004 Jokeren:

    Ved godt at du bare sagde det for sjovt. Det var mere til dem der måske virkelig følte sig truffet.
    Velbekomme. Det er en dejlig bil du har. Jeg har selv haft en Golf II´er, dog ikke lige så pæn som din. Men det er en længere historie ; )

    Go´ påske

    Mvh. JK


Kommentér på:
Bedømmelser

Annonce