{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.930 visninger | Oprettet:

Christian R
Christian R
Tilmeldt:
27. mar 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 32

Leasing af bil {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg skal til at kigge på min første "egen" bil. Jeg er 24 år gammel, nyuddannet og bor i København og har fast job.

Jeg ville gerne have mig en lille og billig bil og som så mange andre, vil jeg gerne lease og have en service-aftale tilknyttet (de koster omkring en plov de fleste steder).

Hvad ville i vælge i forhold til leasing?
- VW Up! eller Pegeot 107 ELLER Toyota Aygos nuværende leasingtilbud?
- Hvor længe er en leaset bil en god forretning? med god menes, der hvor jeg bliver plukket mindst
- Hvad er jeres egne personlige erfaringer mht leasing af småbiler?
- Hvilke forhandlere/leasingselskaber har i gode erfaringer med personligt?


Pft og god dag.
Venligst,
Christian.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leasing af bil
  • #2   26. nov 2012 har selv overvejet leasing.
    men kan ikke. køre 40.000km om året og så bliver leasing for dyrt.
    der ville det bedre kunne betale sig at eje..
    med 20-25 ud og en bil til 90.000 så skal du afdrage 65-70.000kr over max 8 år + renter. (ville aldrig lade den løbe længere end 4år)
    det kan bedre betale sig. evt få en service aftale i stand samtidig. mener opel har en du kan medkøbe.


  • #3   26. nov 2012 Hvis det er fordi du vil kende alle udgifter, så køb en Skoda Citigo med "All Inclusive", men alt andet lige, når det er så billig en bil, så ville jeg klart købe bilen, for så er bilen din når du har afbetalt det sidste.

    Jeg ville gå efter Up! / Citigo, da den er noget nyere og mere up-to-date end Aygo/C1/107. Og Up! / Citigo er klart de mikrobiler der kører bedst lige nu (efter min mening)