{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.930 visninger | Oprettet:

Christian R
Christian R
Tilmeldt:
27. mar 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 32

Leasing af bil {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg skal til at kigge på min første "egen" bil. Jeg er 24 år gammel, nyuddannet og bor i København og har fast job.

Jeg ville gerne have mig en lille og billig bil og som så mange andre, vil jeg gerne lease og have en service-aftale tilknyttet (de koster omkring en plov de fleste steder).

Hvad ville i vælge i forhold til leasing?
- VW Up! eller Pegeot 107 ELLER Toyota Aygos nuværende leasingtilbud?
- Hvor længe er en leaset bil en god forretning? med god menes, der hvor jeg bliver plukket mindst
- Hvad er jeres egne personlige erfaringer mht leasing af småbiler?
- Hvilke forhandlere/leasingselskaber har i gode erfaringer med personligt?


Pft og god dag.
Venligst,
Christian.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leasing af bil
  • #2   26. nov 2012 har selv overvejet leasing.
    men kan ikke. køre 40.000km om året og så bliver leasing for dyrt.
    der ville det bedre kunne betale sig at eje..
    med 20-25 ud og en bil til 90.000 så skal du afdrage 65-70.000kr over max 8 år + renter. (ville aldrig lade den løbe længere end 4år)
    det kan bedre betale sig. evt få en service aftale i stand samtidig. mener opel har en du kan medkøbe.


  • #3   26. nov 2012 Hvis det er fordi du vil kende alle udgifter, så køb en Skoda Citigo med "All Inclusive", men alt andet lige, når det er så billig en bil, så ville jeg klart købe bilen, for så er bilen din når du har afbetalt det sidste.

    Jeg ville gå efter Up! / Citigo, da den er noget nyere og mere up-to-date end Aygo/C1/107. Og Up! / Citigo er klart de mikrobiler der kører bedst lige nu (efter min mening)


  • #4   26. nov 2012 http://www.skoda.dk/Modeller/Citigo/All-Inclusive/

    Men hør lige til hvad din bank skal have for finansiering, og tjek hvad servicepriser koster, for nogle gange kan det bare ikke betale sig: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/c0.0.342.342/p403x403/552100_193747524091314_1420268034_n.jpg


  • #5   26. nov 2012 Hvornår kan det egentlig betale sig overhovedet at lease biler..?? Jeg spørger, fordi det er et marked jeg ikke har sat mig ind i.. Og at spørge en sælger er.. Ikke det mest oplysende svar..
    - Jeg var hurtigt inde på BMW's egen hjemmeside, og der var priser fra 6500 og op - dette var uden forsikring.. Nu ved jeg, at BMW ikke er de billige biler, men ALLIGEVEL..

    Jeg ville aldrig gå fra min store benzinslugende BMW ned i en UP! eller lign.. Så hellere drikke mig en øl, og slappe af i toget.. smiley

    Tilbage til basis; Hvornår kan leasing betale sig..?

    MVH


  • #6   26. nov 2012 Sidder lige og kigger efter et indlæg FDM have.. Der viste de at det er alt for dyrt at lease biler under 170.000-180.000 kr i nyværdi.. Ser lige om jeg kan finde det senere.. Men jeg tror heller ikke den kan gå at lease en UP frem for at købe..

  • #7   26. nov 2012 Nej, selv med få penge om måneden, efter et startskud på 30-40 stykker, bliver sådan én jo hurtigt betalt ud.

  • Christian R
    Christian R Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 32
    #8   2. dec 2012 Nå folkens. smiley

    Jeg gik helt over i den anden grøft og har købt en VW Golf IV. Jeg regnede på det og det kan ikke betale sig at lease en så lille bil. Da det er min første bil ved jeg ikke så meget om den. Den har gået 210.000 i karossen men grundet en smadret motor har den fabriksnye kun gået 19.000 km., så vidt jeg har fundet frem til.

    Men tak for de gode råd, de har været værdifulde.

    Venligst,
    Christian.


Kommentér på:
Leasing af bil

Annonce