{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 vs Peugeot 406
  • #1   5. dec 2012 jeg ville til hver en tid tage en 406, ulempen er dog at den er dyrere i grøn ejerafgift.. og du siger jo intet om du vil have en diesel eller benzin

• #2   5. dec 2012 Tænker benzin pga. den nye udligningsafgift og de løbende omk. der ofte er forbundet med diesel (dyser, dieselpumpe osv) smiley

• #3   5. dec 2012 jeg har min 406'er på 4. år nu - der har kun været en enkelt defekt benzinpumpe ½ år efter jeg fik bilen og så en MAP-sensor - ellers kun bremseskift og kødbens-skift i for og bag og en udstødning pga rust.

Min faster har en 206 1,6 s16 og den har hun ofret over 50.000 på de sidste 2 år - så den er ekstremt lavet hele tiden så den vil jeg gerne have fingre i - eneste ulempe er at det hele på 206 er meget mere komprimeret end på en 406er så vil tage en 406 igen hvis jeg skal have ny bil.

• #4   5. dec 2012 og så gå efter de nye 1,8 motorer, da den gamle 1,8er godt kunne drikke olie.
    Min 2,0 kører 25.000 på en liter olie og så passer det med olieskift, så den smule min bruger tager jeg ikke så tungt smiley

Kommentér på:
Peugeot 206 vs Peugeot 406

Annonce