3.204 visninger
|
Oprettet:
Motor og tuning af vw t3 {{forumTopicSubject}}
har siddet og overvejet at købe en t3 , men mit spørgsmål er så. kan gearkassen holde til man tuner. nu tænker jeg på og købe en td og fyrer større lader på og lidt. men kan gear bøtte og kobling holde til den slags,, de er jo ikk helt ny længere
og er de til at finde stumper til her hjemme. ?
på forhånd tak
aug 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 85
Tune på en 1.6TD held og lykke de æder topstykker som bare pokker en oliekøler kan dog hjælpe på det men byg om til TDi med de moment samt gearings problemer det giver.
Jeg er ved at ombygge en 2E benzin til min Doka magnum der er mere drift sikkert og giver 115Hk som kan godkendes til syn (og der skal evt betales afgift af ombygningen)
Ellers kig forbi t3nettet.dk
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 1.121
feb 2007
Følger: 65 Følgere: 65 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 83
aug 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 85
2E er fra G3 Gti 8V samt Passat og Vento, nyere version med startspærre kendes bla. ved ADY (den jeg roder med) og div. TDi'er er også bygget op omkring den blok.
For at bruge motoren fra div VW forhjulstrækkere skal du bruge oliepumpe, bundkar og motorophæng fra en CS/JX Diesel + du skal have ledningsnettet med (gør det hele lidt nemmere) det vil også være smart at kigge på gearkasse vs. motor valg. Når ja du skal også bygge din egen udstødning CS/JX potten kan bruges.
Motor og tuning af vw t3