{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor små sko kan man gå i?
  • #2   8. dec 2012 Manden har jo fuldstændig ret!.
    Men dermed ikke sagt at jeg er enig!!
    Det er da bare sådan noget der er med til at gøre det mere hyggeligt, ved sådan nogle begivenheder.
    Må de så heller ikke komme ud på skolerne mere og vise hvordan man slukker en brand hvor børnene selv er med til at holde slangen??

• #3   8. dec 2012 Meget små sko åbenbart...

• #4   8. dec 2012 Han har altså ikke helt ret. Brandvæsnet må enda gerne køre ned og handle ind i brandbilen. smiley

Gjore vi hver morgen i Århus da jeg var der inde. smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   8. dec 2012 10kr på at han ikke er en kartoffel dansker...

• #6   8. dec 2012 nej han er en der er blevet snuppet i af køre i en gul plade bil privat der ikk var betalt fri til privat kørsel

• #7   8. dec 2012 4 størrelser for små, så syntes jeg sku der skal mases for meget for at komme i dem smiley

• #8   8. dec 2012 Mr. Christiansen> ved sgu ikke...kender da en dansker der er sådan...

Han kunne seriøst finde på at anmelde det, sige "men det står jo i loven....har jeg ret?" og det kan man jo ikke rigtigt være uenig i...derefter ville han så enten klage over juletræsfesten eller lege julemand selv, mens han skældte børnene ud fordi de larmede, så han kunne gå hjem med "god" samvittighed....

• #9   8. dec 2012 Jeg ser et indslag i Lorry Regional nyhederne om dette med at brandbilerne kun må bruges i erhverv.

Så er det jeg tænker at Jan Gintberg, i sin udsendelse om postvæsenet, sad bag i en af Post Danmarks omdelingsvogne på gule plader.

Post Danmark skal, efter loven, straks svare afgift og en bøde på samme størrelse som afgiften skal betales af Post Danmark også.

• #10   8. dec 2012 måske en gut der er blevet nuppet af told og skat i den lokale golf klub hvor hans audi Q7 (firmabil) stod pakeret mens han puttede i de alt for stramme golfsko, og efter en afgift på 400000kr ser han sort på alle offentlige køretøjer, nu da han kender reglerne til punkt og prikke..

Hvis han ikke kan, er der ingen der skal...

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #11   8. dec 2012 ^^TP, har sagt det !! smiley

• #12   8. dec 2012 niklas tænke det samme, men mon dog ik de kan få tilladelse når det er tv optalelser, det får de jo når de laver film feks.

men manden har da ret, det er vel ik værre end man sidder 3 i en gulplade bil, og bliver snuppet, så er det fuld afgift.. ens for alle

• #13   9. dec 2012 tror mere på at det er som TP har sagt....en der er blevet snuppet med fingrene i kagedåsen og nu er hen tøsesur og så skal andre ihvertfald ikke det skal han nok sørge for.....

• #14   9. dec 2012 Synes snart det her land er virkelig småt at være til i.. Alle stikker hinanden så snart muligheden byder sig til det om det så er naboen der sælger dåser eller om det er en politi mand der køre for hurtigt... Folk skal tage sig sammen og tænke to gange over hvad de gør.. Det er slem udvikling vi har gang i her!

• #15   9. dec 2012 Tænker det samme som dig Ne-trom....træls at det er sådan

Kommentér på:
Hvor små sko kan man gå i?

Annonce