{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Civic forskel?
  • #1   9. dec 2012 Den øverste er en MB model. Lavet i england (lort, køb det aldrig)

Den nederste er en EK model, Lavet i Japan. Klart den bedste af de 2.

• #2   9. dec 2012 Hold dig fra alt der er bygget i England,ville klart vælge en ek3 den er også mere økonomisk i forhold til afgift brændstof og værditab

• #3   9. dec 2012 Stop da lige med det fis med det engelske er lort. Har da godt nok ikke haft det mindste problem med min endnu i den tid jeg har haft den.

Ellers kom med noget fakta om hvorfor de er lort, de engelske !

• #4   9. dec 2012 MB modellerne er der som så ikke noget specifikt i vejen med, finishen er måske ikke på højde med dem fra Suzuka, men den fede 1,8VTi kommer jo fra england..

• #5   9. dec 2012 synes godt nok den er flottere inden i , de engelske og tja, ruste det skal en civic jo, uanset om de er fra det ene eller det andet sted smiley

• #6   9. dec 2012 Jeg kan kun fortælle rygter, da jeg ingen personlig erfaring har med dem..
    Men den engelske er jo bare en Rover 400 med andre skilte, jeg har hørt der er mange fejl på dem, bla. El.. men i det hele taget skulle samlekvaliteten ikke være noget at råbe hurra for..

Men igen, det er bare rygter..

• #7   9. dec 2012 Altså lad os lige få en ting på det rene, det er Honda som har ejet Rover og ikke omvendt.. og ja Rover 400 og nogle civic modeller er baseret på samme platform, men platformen stammer fra HONDA og ikk den anden vej rundt smiley

• #8   9. dec 2012 Honda har aldrig ejet rover.. sikke da noget sludder...

Honda og rover har haft et samarbejde for at honda kunne få lov at importere biler til europa så skulle der produceres biler her, og derfor så lavede de et samarbejde..

Og det handler ikke om hvor hvad stammer fra, men hvor skidtet er skruet sammen.. smiley

• #9   9. dec 2012 Per R
    nu kender jeg din bil og ved at motoren har været igennem den helt store tur,og hele din undervogn er helt ny.så det er sikkert derfor du ikke har haft problemer,der er aldrig kommet en god bil ud af en engelsk fabrik og det er fakta

• #11   9. dec 2012 Ja og, bilen har kørt næsten 310tkm og så vidt jeg ved så brugte din vti-er da også olie som de fleste vti,er nu engang gør, så hvor vil du hen med det, Er vel almindelig vedligehold , sådan noget som bremser støddæmpere og så videre.?

Kunne jo også være at ham du kender der havde bilen før mig, havde en lidt for tung højre fod, så den derfor skulle have den helt store tur i motoren smiley

Men er nu også ligeglad med hvad du mener om engelsk bygget biler. For alt andet end en Japansk prodoceret Honda, er jo ikke noget værd i din verden smiley

• #12   9. dec 2012 Mirza - Læs det da selv lige engang...?

Og fortæl mig hvor der står at honda var ejeren af rover..

Med mit skole engelsk kan jeg læse mig frem til at honda havde 20% af rover og rover havde 20% af hondas britiske datterselskab..
    Men honda har aldrig været ejeren af rover..
    De har hver haft en andel af hinandens 'butik' netop for at honda kunne komme ind på det europæiske marked.. smiley

Rover var ejet af British Aerospace da samarbejdet med honda var igang.. smiley

Kommentér på:
Civic forskel?

Annonce