1.939 visninger
|
Oprettet:
El, klima, forvarmer problem passat 3bg TDI ? {{forumTopicSubject}}
Hej drenge. . .Håber I kan hjælpe, jeg stiller spørgsmålene i filmen om min ny indkøbte passat men det mine 3 spørgsmål er:
1. Hvad skal de 3 relæer ? det ligner noget hjemme fusket noget ?
2. Hvor skal jeg starte med at fejlsøge på forvarmer anlæg ?
3. Hvorfor blinker Klima ?
mange tak for hjælpen 1
Link til video: http://www.bilgalleri.dk/video/diverse_bil/50098-el__klima__forvarmer_problem_passat_3bg_tdi_
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 38 Biler: 8 Emner: 30 Svar: 95
* Klima, den venter vi lige med at fejlsøge mere på til jeg har skiftet rem. Men det ligner en blinkkode
* 3x Relæ, efter at have tænkt mig om sidder de lige bag lys kontakten og jeg kan se der kommer lys på når jeg drejer tænding på. . .Så det er kørerlys. . . Skal lige have det lavet sådan at ledningerne ikke kortslutter mod stel og smelter
Så er der kun forvarmer tilbage:
Nå men her til morgen lyste lampen i længere tid ca. 5 sek men bilen havde stadig svært ved at starte. Dog kan den starte i 10 graders frost, så derfor vil jeg mene den forvarmer lidt. Men den havde lidt svært ved det + lidt hård motorgang til at starte med.
Jeg mener r at den bliver ved med at lyse efter motorstart hvis det f.esk er glæderør der er defekt og
aug 2004
Det er bel fra toppen af gløderøret/der hvor + sidder på til stel ?
aug 2004
Når motoren er kold er den tændt i lidt længere tid, ca 5 sek også slukker den igen, men motor start er dog stadig besværligt ..
aug 2004
* Tror "vi" har fundet fejlen :d som jeg husker det skal gløderør være 0,5-2 ohm altså tæt på kortslutning
følgende er udmålt:
1. OL : skiftes ?
2. 0,2 Ohm : ok
3. 325 Ohm: skiftes ?
4. 0,2 Ohm : ok
efter de målinger vil jeg mene der skal skiftes 2 gløderør
enig ?
aug 2004
men vender tilbage
El, klima, forvarmer problem passat 3bg TDI ?