{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

ok pris og dæk {{forumTopicSubject}}

Hey BG..

sidder lige og tænker vinter- og sommerdæk og om det er det værd..

har fået et tilbud der hedder
4 stk vinter nordexx nivus snow - 1300
4 stk sommer nordexx cirius - 1250
4 stk megawheels hestera 14" alufælge - 1800

inkl afbalancering osv. - 450
ialt 4800,-

det hele er self helt nyt.
alusutterne skal monteres på vinterdæk da jeg har orginale fælge jeg helst vil køre sommer med uden at ødelægge dem..

er det dyrt eller vil i fortrække at køre på de orginale fælge om vinteren. eller er det pengene værd??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ok pris og dæk
  • #1   14. dec 2012 tænker om jeg skal spare alufælge og 1800+450 og så montere vinter på mine nuværende fælge

• #2   14. dec 2012 Hvis 4800kr er for 4 sommer dæk, 4 vinterdæk, 4 fælge, med montering og afbalancering af 8 hjul . må det siges at være MEGET billigt - selvom det er skod dæk -.-

• #3   14. dec 2012 er det elendige dæk? har kun 3 km på arbejde hver dag, så køre ikke meget, og kun på små veje, så har ikke de store krav til dækkende, udover de gerne sku holde nogle år self

• #4   14. dec 2012 En ting jeg ALDRIG ville spare på er dæk! Tænk på at det er den eneste kontakt du har med asfalten når du kører rundt.

Der er stor forskel på dæk til 300 kr pr stk, og nogle til 1000 kr pr stk. Du vil til hver en tid se at de dyre er de bedste, altså mest greb til vejen, mindst støj, størst holdbarhed osv.

• #5   14. dec 2012 Når det nu er små veje er det NETOP du ikke skal spare, for så kan du ligeså godt få en fast aftale med at køre med falck manden smiley

• #6   15. dec 2012 Dæk må du aldrig begynde og spare på , som der bliver nævnt er det altså det eneste der holder bilen på vejen, selvom du har 3 km på arbejde så hellere giv de 800-1000 kr pr dæk og så har du gjordt ditt, evt kig på dba , der kan du os finde meget fornuftig dæk til en god pris..

• #7   28. dec 2012 Har for etcpar år siden kørt med helt billige dæk. Købte så nogle rigtig dyre nogle. Nu skal jeg have nye igen, denne gang bliver det billige. Tænker mest på larmen, og den vil altid være dårlig med 19" fælge. Kan ikke høre forskel.

Og når man kører ræs så er de billige sjovest ! De glider bedst smiley

Kommentér på:
ok pris og dæk

Annonce