{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Megane coupé 1,6 16v 1999
  • #1   16. dec 2012 elektronikken er noget lort ved jeg

  • #2   16. dec 2012 Den er fransk, det skulle da være advarsel nok i sig selv.

  • #3   17. dec 2012 Rust i bagskærmene, de ruster alle sammen der på et tidspunkt.

    Martin L@ hvor ved du det fra??

    Henning L @ Måske du skulle kommenter på noget du ved noget om.


  • #4   17. dec 2012 Cap'n Crunch !

    Det er af dårlig erfaring jeg taler.


  • #5   17. dec 2012 Okey jeg har også haft en volvo som rustet væk skal jeg så råde alle mennesker der spørg om ikke at købe en volvo for en dag sidder de på røven, mens bilen køre hen over dem.

    Og lad mig gætte du har haft noget Peugeot eller Citoen noget at køre i eller??? Overask mig!


  • #6   17. dec 2012 Cap'n Crunch !

    det har været noget være skidt dem jeg har haft og har alligevel haft nogen stykker af dem den sidste en megane coupe 2,0 den kørte fantastisk når den kørte men var fuld af fejl konstant


  • #7   17. dec 2012 Nu er Volvo bestemt IKKE gudsgave til menneskeheden..... Så jeg har lidt svært ved at se hvorfor du prøver at blande dem i sagen.

    Jeg har haft en tidliger ansat, som idag er tekniskrådgiver på et fransk mærkeværksted. Og de ting han har vist mig, ang fejl på div modeller imponere min bestemt IKKE!!!! og da slet ikke de løsninger som det, pågælende mærke anbefaler.

    Og nej jeg har ikke selv haft Fransk og få det heller andrig... Jeg har set problemer nok på de biler mine venner og bekendte har / har haft.


  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
    #8   17. dec 2012 Det hjælper jo heller ikke noget i bare skriver ´´det er lort fordi det er fransk´´... hvad fanden kan jeg bruge den oplysning til??? Skriv da hvad problemerne er i stedet.

  • Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
    #9   17. dec 2012 Og er enig med Cap'n crunch hvad det angår..

  • #10   17. dec 2012 du kunne jo prøve at søge på google "fejl på franske biler" + årgangen

    jeg har bare set så mange elfejl på dem... Om det er et udtryk for de har mere udstyr eller bare er lavet dårliger skal jeg være usagt.


  • #11   17. dec 2012 Jeg har haft rigtig mange franske bil og der har ikke været mere på dem end på vennernes tyske biler. Og nu snakker du bare franske bil igen generelt. Snakker vi PSA eller Renault? Folk her inde har tendens til at tro det er det samme fordi det kommer fra Frankrig. Ja Renault i de tidligere årgang såsom Megane 1 lider også lidt af el fejl, men absolut ikke i samme omfang som PSA biler. Jeg har en Clio 1 har haft 3 af dem, og ikke en af dem har haft el fejl.

    Martin L nu kommer det lige så meget and på hvordan bilen er blevet holdt.
    Fuld af fejl? Igen en konstatering uden argument. Lad os da høre fejlene så man kan bedømme det der ud fra, vis du bare har skiftet for 40.000 kr slid dele, jamen så har det da intet med bilen at gøre så er det da de forrige ejer der har syltet bilen vedligeholdes, eller de har kørt 400.000 og er slidt derefter.

    Grunden til at jeg skriver sådan om Volvo er at du tilføjer ikke noget viden til TS viden om den bil han spørg til. Og vis jeg nu skrev som dig, om en der spurgte til Volvo, vil den mand jo heller ikke blive kloger. Alle biler har fejl. Men vis folk bare deler hovedet løst ud af deres viden som jeg synes i gjord så kan man jo ikke købe noget efter nogens mening.


  • #12   17. dec 2012 Cap'n Crunch !

    Jeg kan kun give dig ret, mit første indlæg. Kan ikke bruges, til meget og grundet til jeg skrev det som jeg gjorde. Er ganske klart min holdning, til alt hvad der er fransk. Samt et svar i et forum som dette er total ubruglig. Et rigtig svar findes kun i et Megane forum, hvor der vil bliver skrevet om aktuele fejl og mangler af ejere af bilen.

    En tråd som denne vil kun, udvikle sig til en mærke krig.



  • #13   17. dec 2012 Jamen det er jo netop indlæg som dette der skal kunne svares på, på bilgalleri, hvor man kan få vinklen fra mennesker der har ejet en Megane, men indlæg som dit første er med til at ødelægge funktionen af forumet, jeg vil sagtens kunne henvis TS til et forum kun for Renault folk. Men det er jo netop Renault folk. Synes (vis det virket) at det var bedre at få et svar fra en på BG som ikke er opdraget med Renault og er farvet af Renault, men har ejet en eller to men også andre biler og kan gi' et billede af bilen i forholdt til andre mærker.

    Man ser det bare gang på gang at folk spørg om en fransk bil, og de 20 ud af de 25 svar der kommer er, der er noget lort, fransk er noget man har i sengen, alt sammen fra mennesker der kender en som kender en som vis søsker en gang knaldet en vis mormor havde en franske bil og den var bare lort. Igen uden at præsicer, hvad er var lort ved den bil eller hvad for en hun nu en gang havde. ALLE bil har deres fejl, og med 99% sikkerhed vil jeg kunne finde lige så mange fejl, på alle andre bil modeller. Men folk på dette forum kigger bare ikke ud over deres egen næse og er total forblindet af det de nu en gang selv køre i.

    I min verden er der 3 typer mennesker inden for bil verden:
    1. Folk der ånder og lever for ET bil mærker. (oftes dem der kun har negativt at sige om alle andre mærker og ingen fejl har på deres ejen)
    2. Folk der bruger deres bil fra A til B og der ud over er ligeglad med kassen.
    3. Mennesker der vælger bilen men interrese for bilen, ikke mærket, men hvad den enkle bil nu gøre for en, stå pik/killer i maven eller hvad man nu vil kalde det.


Kommentér på:
Megane coupé 1,6 16v 1999

Annonce