{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

Stenslag max hastighed efter rep`?? {{forumTopicSubject}}

Konen min har været hos Carglass i eftermiddags for at få repareret et stenslag, hvilket gik fint, den er repareret og alt er godt.
men da hun skulle køre derfra sagde de til hende at hun ikke måtte køre "for hurtigt" de næste 24 timer, da det kunne få limen til at "gå op igen" ..
så kommer mit spørgsmål.. er der nogen der har en anelse om hvad -for hurtigt- er? konen har 88km hjem, og hun har selvfølgelig ikke lyst til at forruden skal repareres igen, fordi hun kørte for hurtigt, men hun har - måske forståeligt nok- ikke lyst til at snegle sig hjem, hvis hun nu f.eks sagtens kan give den 100km/t eller 130km/t

nogen der har nogen erfaring med den slags? smiley jeg er sikker på min kone siger tak hvis hun kan lide svaret hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stenslag max hastighed efter rep`??
  • #1   18. dec 2012 Har aldrig nogensinde hørt om en hastigheds begrænsnings efter stenslags rep.

Man størkner jo det øverste lag man ligger på, og skraber det overskydene af, så kan ikke hvad der skulle få det til at gå op

• zenza7
    zenza7 Tilmeldt:
    nov 2011

Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 215
    #2   18. dec 2012 der er flere måder og lave det på. men en hovedregl med ruder, er det vigtigeste bare at man ikke køre hurtigt over bump og ikke rammer huller i vejen

• #3   18. dec 2012 Det er super, jeg ville også mene at de ville oplyse direkte hvis der var sådanne betingelser. Der stor også kun på hjemmesiden at man er køreklar igen efter 30 minutter. den er godkendt hehe. tak for hurtig indlæg

• #4   18. dec 2012 hvis ikke der ydeligere er kommet "arme" på stenslaget så kan det sagtens nå´es endu.

hullet bliver alligevel renset ud med væske og der bliver boret i ruden, så det skal nok gå smiley bare sæt et klistermærke på så det lige forbliver som det er nu smiley

• #5   18. dec 2012 Har jeg aldrig været ude for efter stenslagsrep. Så be´ du bare konen skynde sig hjem smiley

• #6   18. dec 2012 det er en and....

har kørt for carglass 1 år og har aldrig hørt lignende...

lukkelimen er hærdet op med uv lys og er tørt når rep er færdig...

carglass er de eneste i dk der giver garanti på rep af stenslag..

• #7   18. dec 2012 det er super smiley tak for alle jeres indlæg.. jeg tænker at det måske har været en herre der har villet være lidt smart overfor damen, eller konen måske har misforstået noget smiley men nu er det min bil hun kørte i idag, så jeg blev da lige lidt nys om nu jeg havde en rude når hun kom hjem hehe smiley

Kommentér på:
Stenslag max hastighed efter rep`??

Annonce