{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vedr. køb af 206 gti
  • #1   20. dec 2012 Bagbroen er det eneste.
    Har selv haft en, og de kører bare fucker godt.
    Var super super glad for min, og har mange andre kammerater som købte dem efterfølgende pga. min store ros til bilen.
    Jeg siger go for it smiley
    - Rust er heller ikke et stort problem, ikke noget de bøvler med overhovedet

• #2   20. dec 2012 Det er faktisk alt i alt en rigtig fin bil, bagbroen kan godt gå på dem, men de er ik helt så slemme på 206'eren, er min erfaring...

Stabilisatorbolte og bærekugler er ikke det stærkeste på den bil, men ik noget du skal bekymre dig om, da det ik er så pokkers dyrt at lave smiley

De kan have lidt problemer med at stoffet på sæderne slipper lidt omkring airbaggen, det er ik af nogen praktisk betydning, men ser bare ik så pænt ud.

Ellers go for it, lækker bil, kører brænd godt med den motor og så bare en RC eller TS4 manifold på og et åbent filter, så har denrigeligt med kræfter og fed lyd smiley

• #4   20. dec 2012 Den er da så bestemt heller ik langsom smiley
    Men nej den er ik sådan GTI hysterisk, men trækker rigtig fint og jævnt over hele omdrejningsspektret...

• #6   20. dec 2012 Nu har jeg haft alle 3 biler, både 106, 206 og 306 GTI og ja 206'eren er langsomst, uden tvivl, MEN faktisk fra 0-100 er den ligeså hurtig som 306 GTI'eren, dog er den ik nær så hysterisk og derfor ik helt så sjov smiley

• #7   20. dec 2012 Mange tak for gode input smiley Har fundet sider der siger at 0-100 tager 9,5 og nogle der siger 8,4, ved i hvad der passer?

• #8   20. dec 2012 Det kan være der er forskel på hvad årgang den er, men er ik sikker...

Min gjorde det i hvert fald på ca. 8,4 smiley

• #9   20. dec 2012 Super smiley Kunne godt tænke mig at den kunne trække fra min fars e39 523i ud af lyskrydsene, er det realistisk uden at skulle smide en mindre formue efter den?

• #10   20. dec 2012 Dem der snakker om at den ikke trækker vildt, dem skal du ikke høre på.. den går rigtig rigtig godt den bil, og kan trække fra rigtig mange i lyskrydset smiley
    En chippet 1,8T audi a3, golf 4 osv, har jeg kørt fra tusindevis af gange!

• #11   20. dec 2012 Og så tror jeg også det har meget at gøre med personen bag rattet.
    Fordi jeg har en kammerat som har en 106 GTI, hvor der kun er filter på, dvs stadigvæk fuldstændig standard, og vi fulgte hinanden hele vejen op til 200, uden at den ene trak mere fra end den anden smiley
    Så kan du finde ud af at køre bil, så kan du dælme give folk baghjul med den øse!

• #12   20. dec 2012 Havde en gti kig profilen, den havde skarp knast, chip og ts4 manifold den havde 170hk og kørte super super godt, men de æder bagbroen før eller siden

• #14   20. dec 2012 Var ganske tilfreds med min gamle 206er. Kørte 80 KM på arbejde i den og brændstofforbruget var ganske fornuftig.
    Fik den desværre lige på det tidspunkt hvor sliddelene gav op, så den nåede at koste mig nogle penge..

De er nemme at få nogle ekstra heste ud af, har prøvet en med anden chip og bare det gav en del bedre acceleration.

• #15   20. dec 2012 Den her er der ikke lavet særligt meget ved og den rykker godt!

http://www.bilgalleri.dk/galleri/213517-peugeot_206_gti

• #17   20. dec 2012 X - Narh nu er en golf med 200 hk jo ik specielt hurtig, fordi den er tung og højt gearet, 206 er rimeligt kvik i opstarten, meeen den nok ik ligefrem kører fra Golf'en smiley

• #18   20. dec 2012 Det kommer helt an på chaufføren, men kender et par stykker med 206 GTI, og med den rigtige chauffør bag rattet, går den faktisk pænt stærkt.

Hvis du har planer om flere hestekræfter (160+ hk), så skal du være opmærksom på at gearkassen ikke er specielt glad for hurtige gearskift.

• #19   20. dec 2012 Min var standard, kun med filter, og efter 265.000 km smed den 147,6 hk og 191,6nm..
    og det har jeg stadig en rulleattest liggende af smiley
    Og JO! den kan sagtens køre fra en golf 4 fra stående.. men kommer man op i fart er det selvfølgelig omvendt da 200 heste har en klart fordel ved 140 km/t og op smiley

profilbillede
  • #20   20. dec 2012 De laver ofte omkring de 145 hk, bare med et åbent filter faktisk smiley
    gjorde min også smiley

• #22   20. dec 2012 Rust omkring bagruden, el fejl så som sædevarme, viskere og centrallås.
    Har den fået skiftet tandrem fornylig og hvordan er dn holdt med service= er den behandlet pænt!

Jeg har min fra 34.000-160.000 km og var virkelig glad for at jeg købte ve forhandler! Der var mange reparationer de første 6 mdr men de resterende 3 år kørte den bare. Savner den stadig indimellem, men nogen raket bliver det aldrig.

Du kan vel kalde det en kvik bil:-)

• #23   20. dec 2012 X - så hvis to biler kører om kap fra 0-140km/t og den der har den langsomste topfart vinder...har den så stadigvæk tabt..?

• #24   20. dec 2012 lad os bare blive enige om, at på en 1/4 mile, der når bilerne sgu ikke over 140 - så jeg vil kalde det at 206'eren vinder.

Kommentér på:
vedr. køb af 206 gti

Annonce