Forvarme-lampe blinker + motorsymbol lyser - Golf 6 Bluemotion ?? {{forumTopicSubject}}
Hej !
Forvarme-lampen i min Golf 6 bluemotion, har i løbet af den sidste uge, blinket et par gange, men det var gået væk igenmm efter bilen var været slukket.
(Kun når der var været sne på vejen - af en eller anden grund
Og den har ikke lyst de sidste 3-4 dage overhovedet.
Så idag efter en køretur på 2 km, (igen i sne-vejr) blinkede den igen, samt motorlampen begyndte at lyse.
Jeg kørte den de 2 km hjem, og der var ellers intet at mærke, mht trækkraft eller andre ting.
Den skulle ha været til service for ca 10000 km siden, men har ikke kunne få det til at passe ind. (Så service lyser også)
Er klar over at den skal fejludlæses for at nogen kan fortælle hvad fejlen er.... Men ville høre om andre har oplevet noget af det samme, og et evt. bud ?
Kan jo nok ikke få den fejludlæst før torsdag, med mindre jeg finder en herinde som har tid her i juledagene.
Skal jeg lade skidtet helt stå, eller er det meget dumt at køre i den de næste par dage.
På forhånd tak, og god jul
maj 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 9 Emner: 18 Svar: 319
At motorlampen begynder at lyse har jeg ikke lige en ide om, men hvis der er chancer for at der er noget som kan skade motoren går bilen selv i nødprogram, så vil ikke sige der skulle ske noget ved at du køre i den indtil du kan få den på værksted på torsdag.
At du så har kørt 10.000km over et server er bare direkte dumt, specielt hvis du køre på longlife olie...
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 673
apr 2007
Følger: 65 Følgere: 61 Biler: 25 Emner: 13 Svar: 153
Forvarme-lampe blinker + motorsymbol lyser - Golf 6 Bluemotion ??