{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.572 visninger | Oprettet:

Peter S
Peter S
Tilmeldt:
10. aug 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Peugeot 206 HDI service manual, nogen ideer ? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg søger en service manual til en Peugeot 206 HDI , 2007-2009

Nogen der kan pege mig i en retning af en værksteds manual til den ? (syntes jeg støder på mange falske links) (det er fordi jeg skal lave bremser på den)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 HDI service manual, nogen ideer ?
  • #2   7. jan 2013 det som en hver anden bil

  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #3   7. jan 2013 X: Du må ha må misforstået mit spørgsmål..

    Jeg vil forberede mig på opgaven inden jeg går igang.. jeg er ikke interesseret i at købe stumper før jeg ved om det er en opgave jeg gider roode med smiley


  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   7. jan 2013 jeg har ændret ordlyden på mit spørgsmål, da det åbenbart er meget nemt at misforstå

  • #5   7. jan 2013 er det for eller bag vi snakker ?

  • #6   7. jan 2013 hey du kan prøve at kontakte et peugeot værksted. de plejer gerne og have nogen manualer.

  • #7   7. jan 2013 der er nok guides her inde,

    hvis du er bange for du ikk kan eller ikk ved rat meget om det vil jeg anbefale du fandt en der ved en del om det


  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #9   7. jan 2013 Christian E:

    Det er foran. Der skal bare skiftes skiver og klodser.

    har før rodet med en gammel fransk bil før, derfor vil jeg lige ha et overblik over hvor mange forskellige skruer, bolte og møtrikker de har brugt. det kan nemlig godt være alt muligt forskelligt er min erfaring.(det var dog fra en Renault dengang)


  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #10   7. jan 2013 og så er en service manual altid rar at have liggende, til evt andre opgaver

  • #11   7. jan 2013 det blir ikke meget nemmer end på sådan en . 4 19 eller 17mm bolte til at få hjul af, 1 13mm bolt nederst i kaliber og kaliber vippes op og klodser pilles ud. 2 19mm bolte bagfra ind i åg(klodseholderne) og 1 lille torx 30 skrue til skive , samle i omvendt række følge husk at smøre glider og klodser hvor de ligger an i åg.

  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #12   8. jan 2013 Mange tak Ningo.

    super svar!


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #13   2. jun 2014 Ningo et spørgsmål angående de bolte som holder klods holderen har en peugeot 206 1,1 hvor boltene er ombrago og de er helt runde og rustne ville høre hvad målene er på sådan en bolt 19mm lang? Hvad med tykkelse og bolthovede og skal det være noget specialet eller bare en almindelig bolt for snakkede med peugeot de skulle have 100kr stk smiley bare rart med nogle nye når jeg skal have de andre af
    God dag


Kommentér på:
Peugeot 206 HDI service manual, nogen ideer ?

Annonce