{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
25.852 visninger | Oprettet:

E.E
E.E
Emner: 43 Svar: 115

Problem Nøgle code fjernbetjening Skoda Octavia {{forumTopicSubject}}

hej

har skiftet batteri i min fjernbetjening og nu har ikke forbindelse kan ikke åbne døren med fjernbetjening.

hvad skal man gøre at få forbindelse igen

håber at nogen kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem Nøgle code fjernbetjening Skoda Octavia
  • #1   10. jan 2013 Det står i din håndbog til bilen.

• #2   10. jan 2013 Hold knappen nede 10 sek samtidig med du sætter tænding på

• E.E
    E.E Tilmeldt:
    dec 2007

#3   10. jan 2013 hvilken knap skal holder den som man åbne bilen eller lukke bilen

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
    #4   10. jan 2013 Åbne bilen

• E.E
    E.E Tilmeldt:
    dec 2007

#5   10. jan 2013 har prøvede men den virker ikke smiley

• #6   10. jan 2013 kan være det ikke var dit batteri der fejlede noget....?
    du har selvfølgelig vendt det nye batteri rigtigt... ikke?

• E.E
    E.E Tilmeldt:
    dec 2007

#7   10. jan 2013 jeg vendt den rigtigt kan det være at batteri er dårlig kvalitet nemlig den blinker på fjernbetjening når jeg trykke knap eneste jeg kan prøve igen købe andet batreri så kan være sikker det er ikke galt batteri.

men den anden fjernbetjening virker uden problem

• #8   10. jan 2013 når du har en fjernbetjening mere, så er det da nemt at afklare.

byt rundt på de 2 batterier i de 2 fjernbetjeninger, så ser du om fejlen følger batteriet eller nøglen. smiley

• E.E
    E.E Tilmeldt:
    dec 2007

#9   10. jan 2013 jeg tænke også at gøre det men hvis jeg fjerne den batteri fra den som virker den kan også tabe kode. jeg har læst på et sted at man have 10 sec at skifte batteri eller den vil tabe kode..

jeg går imorgen tidligt og købe anden batteri så bliver sikker det er galt eller nej med bateri

• E.E
    E.E Tilmeldt:
    dec 2007

#10   11. jan 2013 jeg skiftede med nye batteri men den virker ikke .. den har tabt forbindelse kode.

er der noget som ved hvordan man finde den kode hos skoda octavia 2005 årgang

• #11   11. jan 2013 du kan sikkert få koden ved Skoda smiley og det er ikke altid at det der står i hånd børne passer på alle biler smiley

• Ashqi H
    Ashqi H Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #12   2. okt 2013 hej alle, i et stykke tid jeg har brugte min nøgle til åbne døren med men da jeg sætte nye batteri på. så begynde begge 3 venstre blinke lygte tænde konstant slukke ikke før man fjerne batteri ledning?

er det nogen der ved hvad det er?? smiley

• #13   2. okt 2013 Åbn bilen med nøglen, sørg for alle døre låst op, (gør de vel med centrallåsen).
    Sæt tænding på bilen og hold så lås eller lås op knappen nede i 10 sek. Tag tændingen af bilen og prøv nu !

Kommentér på:
Problem Nøgle code fjernbetjening Skoda Octavia

Annonce