{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Jonas K
Jonas K
Tilmeldt:
12. jan 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Spørgsmål ang. service/reparation {{forumTopicSubject}}

Hey bilgalleri.

Jeg håber I kan hjælpe mig. (Det er jeg ikke i tvivl om I kan på et forum som dette)

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken årgang jeres bil har og hvor mange gange I har sendt den til reparation på et år.

Jo mere respons, des bedre - I hjælper mig med mit bilkøb

Håber at høre fra jer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. service/reparation
  • #1   12. jan 2013 focus 1,8 td fra 99'
    en gang på værksted da den blev synet for et år siden ca.
    skal dog lige have en ny bærekugle her engang..


  • #2   12. jan 2013 Toyota IQ 1,4D , årgang 2011 har ikke haft nogen reperation i de knap 2 år vi har haft den , km ca 32000km er det blevet til.
    Hvis jeg skulle købe en ny bil idag , blev det helt sikkert en Toyota IQ igen igen.
    VH Palle


  • Jonas K
    Jonas K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   12. jan 2013 Casper: Jeg kunne godt tænke mig at danne et overblik over årgang/reparationer

  • #4   12. jan 2013 Toyota Corolla 1,6 fra 01, haft den i et år, ingen reparationer, skal dog have et serviceeftersyn snart.

  • #5   12. jan 2013 Hmm du kan jo som sådan ikke stille det op, med årgang kontra rep..
    Der jo mange andre ting som spiller ind på en bils mængde eller kommende mængde af værkstedsbesøg..

    Her vil bilens tilbage lagte kilometer spille en hel del mere ind, end dens årgang..
    Udover det, vil den faktiske service historie også spille ind..
    Også er nogen biler bare mandags biler, og det gælder alle fabrikater..
    Og sidst bilen brugs mønster, små ture/lange ture, bykørsel eller motorvejskørsel..


  • Jonas K
    Jonas K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   12. jan 2013 Kent: Tak for en god forklaring, jeg er blevet meget klogere!

  • #7   13. jan 2013 Hmm fornemmer man en smule ironi i det???

    Prøvede bare på at gøre dig opmærksom på at, det og købe en bil kan være lidt et lotteri.
    Og at sige en bil som har haft lidt værkstedsbesøg er den du skal købe, det holder ikke, der er mange faktore som spiller ind på en bils stand.

    Noget som ville være mere brugbart, er hvor mange penge har du og købe for, også med hensyn til forsikring osv..
    Der udover vil der være ting som størrelsen af bilen, dit kørselsbehov osv..
    Kan du selv servicere den eller er du altid afhængig af mekaniker når din bil skal laves?

    Det nemmere og snævre feltet af mulige biler ind, og give gode råd og indput, på den baggrund.


  • Jonas K
    Jonas K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   13. jan 2013 Kent: Ironi?? Nej, er skam ærlig smiley

Kommentér på:
Spørgsmål ang. service/reparation

Annonce