1.304 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Bøde samt betinget fængsel for promillekørsel Bøde samt betinget fængsel for promillekørsel

En nordmand er blevet taget med 0.6 promille, det gav 18 dages betinget fængsel, samt en bøde på kr 105.000, mistet førerret i 14 mdr, hans månedsløn er 70.000

Den var slem!

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde samt betinget fængsel for promillekørsel
  • #1   13. jan 2013 http://www.youtube.com/watch?v=5G4HxrVx20A

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.622
    #2   13. jan 2013 Slemt?
    Nej det var alt for billigt sluppet!

• #3   13. jan 2013 Mr. Christiansen

Er du gay? Bøde på 105.000 kr og betinget fængsel i 18 dage + frakendelse af kørekortet i 14 måneder, for at have drukket 1 øl for meget som han nok ikke engang ville kunne mærke når han sad bag rattet?

• #4   13. jan 2013 Det kan sgu mærkes

• #5   13. jan 2013 Derudover har jeg set at man også bliver ramt hårdt i USA hvis man som 16-17 årige drikker. Udsat kørekort til man er 21 år og man skal møde i retten og man får bøde og det ene og det andet :o)
    Vi har nogle milde love her i landet.

• #6   13. jan 2013 Mr. Christiansen
    helt enig!
    swag det er jo det der skal til når idioterne ikke kan holde sig fra bilerne så længe man er stiv!

helt fair straf!

• #7   13. jan 2013 Dødsstraf, det er det eneste der virker.. så gør de det ikke igen!!

• Bjerggaards

#8   13. jan 2013 Swag..
    Nej svansen er idioten som mener at sprutkørsel er iorden!

• #9   13. jan 2013 Der skal bare indføres 0.0 grænse over alt.
    Kørsel og alkohol er ikke 2 ting der skal blandes sammen.

• #10   13. jan 2013 Michael

Nej, det bliver enormt svært så.

Christian

Man er IKKE stiv fordi den viser 0,6 i promille.
    1 times venten og han ville være slukket.

• Bjerggaards

#11   13. jan 2013 Swag
    Nej det er man ikke, men man har stadig nedsat reaktion, og mange mener at de lige kan lidt mere, når de har en promille på det.
    Jeg er KÆMPE modstander af promille kørsel, og ser intet galt i den straf han har fået, tværtimod!

• #12   13. jan 2013 Selvfølgelig.. ellers ville han jo køre med "hovedet under armen" smiley

• #13   13. jan 2013 Ikke at det er iorden at køre sprit men det der er sku lige i overkanten

• #14   13. jan 2013 Så bør politiet også straffe de personer som CYKLER med spritus i blodet. Så kan de hver weekend fange mange unge og give store bøder hver weekend.

• Bjerggaards

#15   13. jan 2013 Gør de også hvis de fanger dem, samt dem på scooter.. Intet nyt i det

• #16   13. jan 2013 swag!! du er for meget at høre på, jeg havde aldrig troet jeg ville høre eller se en anden der på den måde ville forsvare spritkørsel, det er jo tydeligvis os et problem herhjemme, og om det er en eller 20 bajere nogle kender bare ikke forskellen!
    eller os er de er ligeglade!

• #17   13. jan 2013 Hvis han var blevet taget på cykel, havde han sikkert sluppet medmindre han kørte uforsvarligt

• #18   13. jan 2013 Der var engang en stiv busk der væltede ind i mig, da jeg cyklede total og helt ædru hjem fra byen!!

• #19   13. jan 2013 Jeg ved ikke hvordan det er at være påvirket af spritus da jeg aldrig har prøvet og vælte rundt. De gange jeg har væltet rundt, der har det altid været hvor jeg ikke har kunne huske det. Mener det kaldes ''blackout'' og man husker ikke hvad der sker resten af aften / natten, og fordi jeg ikke husker de gange så ved jeg ikke hvordan det er at vælte rundt. Min krop er mærkelig, så hvis jeg drikker 10 øl og endnu ikke har fået blackout, så reagere min krop som hvis det var sodavand, mælk eller vand jeg har drukket igennem hele aften. Med det sagt så ville jeg uden problemer kunne ballancere med en cykel ved at stå på pedalerne.

Første gang jeg overhovedet drak, der drak jeg også for meget og fik blackout. Men inden det overhovedet skete (drak slavevodka og sodavand) der skulle jeg på toilettet nogle gange, og der væltede jeg forover og ikke kunne holde ballancen overhovedet. Men det er også første og eneste gang jeg har oplevet det. Det er en lidt sjov følelse at have, men jeg har aldrig oplevet den følelse lige siden, og kan derfor ikke sige hvordan det er at være spiritus påvirket og være til fare for andre. Har dog aldrig ført noget med motor efter jeg har drukket nogle genstande, men cykel har jeg ikke holdt mig fra.

• #20   13. jan 2013 Du må slet ikke drikke og køre i Norge .. Grænsen er 0.0

Blæser man en 0.12 så slipper man for straf men får ikke lov at køre vidre. Blæser man under får man lov at køre vidre
    Blæser man over 0.19 står man til fængsles straf

• #21   13. jan 2013 Drak da 2 øl til en firmafest, troede det var tilladt.

• #22   13. jan 2013 0,0 ‰ tolerance kommer til Danmark i en overskuelig fremtid.

• #23   16. jan 2013 Jeg gik ud fra en julefrokost og satte mig i firma bilen lige foran politiet, de kørte efter mig og jeg kørte så ind på den første vigeplads. De kørte bare forbi og jeg svingede ud bag dem og kørte videre.
    I Norge.

Kommentér på:
Bøde samt betinget fængsel for promillekørsel

Annonce