Gevindundervogn - Fordomme (smøring osv.) {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg skal have sænket min Audi A4 B6 her omkring marts måned.. Lige pt har jeg nogle 40/40mm Eibach fjedre liggende til den som jeg havde set frem til at sætte på .. Men jeg har købt nogle BBS LM fælge til den 19", og synes at måske bliver 40/40mm for lidt ..
Jeg har derfor kigget på gevindundervogn (TA-Technix) bl.a ... Men jeg har altid haft fordomme over for dem..
Har hørt meget om at de skal smøres meget om vinteren .. Men jeg har aldrig prøvet at rode med dem før.. Hvordan fungerer de ?? Skal man ud og skrue på alle fire fjedre når man vil sænke bilen?? Og er det overhovedet holdbart, og hvordan er komforten med gevind ?
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
Det med at smøre dem, de skal bare have noget beskyttelse om vinteren, jeg afmontere personlig min og sætter alm fjedre på
Og ja, du skal justere på alle 4 fjederben, for at hæve og sænke bilen..4 hjulsudmåling er påkrevet efter hver justering
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 58 Biler: 7 Emner: 50 Svar: 3.310
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.850
feb 2007
Følger: 2 Emner: 12 Svar: 634
^^^ Hvad de siger :o)
feb 2006
Følgere: 57 Svar: 902
Jeg smurte den som anbefalet men efter en kort vinter sad den fast og var umulig at justerer ..
Jeg vil ikke anbefale den, det samme gælder en G-maxx undervogn, den er ligeså hård hvis ikke hårdere ..
Min kammerat her en KW og det virker bare, helt klart sådan en der skal på min næste bil..
De kan fåes rimelige penge på feks ebay osv ..
Gevindundervogn - Fordomme (smøring osv.)