917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Til nye medlemmer og andre interesserede Til nye medlemmer og andre interesserede

FAQ-tråden aka ofte stillede spørgsmål

1. Jeg er kommet til at oprette et emne, hvor jeg ikke har gjort klart hvad jeg ønskede svar på. Et andet medlem gjorde mig opmærksom på dette, og jeg gav ham en sviner istedet for at være taknemmelig, hvad gør jeg nu?

-Vask dine klamme børnefingre med vand og sæbe
-Slet indlægget og lav et nyt hvor du tydeligt gør klart hvad det er du ønsker svar på
-Læs korrektur
-Tænk dig om(eks. "Findes svaret mon allerede på google?")
-Ret overskriften fra "Hjælp" til noget mere sigende
-Læs korrektur igen
-Tryk "Opret emne".

Kom med nogle flere drenge

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til nye medlemmer og andre interesserede
  • #1   20. jan 2013 2. Jeg kan ikke få min bil ind, fordi alle andre er misundelige.
    -Nej, folk er ikke misundelige, men du har lavet en elendig oprettelse. Det er en ommer.

Ps. jeg ved godt der sidder en flueknepper og læser korrektur på mit indlæg nu...jeg er ligeglad, har i det mindste gjort mig forståelig...:-D

• #2   20. jan 2013 "Istedet" er i to ord.

• #3   20. jan 2013 @K.M.J Gu er det da røv..

• #4   20. jan 2013 Ja og der er punktum efter aka., men du kan godt læse teksten uden at anstrenge dig, ikke? smiley

• #5   20. jan 2013 Søg evt markedet inden du spørger efter en e39 m5 kofanger.

• #6   20. jan 2013 Dennis H. Jo!

• #7   20. jan 2013 @K.M.J Jo. Det er det sgu da også.

• #8   20. jan 2013 Mén.. Der er MANGE der har tildender til at afvise biler selvom der er fyldiggørende tekst og gode billeder!

• #9   20. jan 2013 @Casper S så har jeg jo ikke en chance..

• #10   20. jan 2013 Jeg laver lige mit navn om..

• #11   20. jan 2013 Casper S> det er jo ikke et spørgsmål?

3. Alle andre får likes, men jeg får ingen, hvad gør jeg galt?
    -Du gør ikke nødvendigvis noget galt. Det kan være at du blot skriver noget som INGEN ANDRE er enige i, eller også læser folk bare og nøjes med at tænke at de er enige.
    -Det kan også være du bare har skrevet noget lort

• #12   20. jan 2013 Enig!

• #13   20. jan 2013 4. Jeg har lige opdaget at Kessler skal bokse. Nu vil jeg gerne vide om jeg skal oprette emne nummer 100, og få min velfortjente sviner, eller blot læse i et af de andre om livestreaming?

-Behøver vi virkelig svare på det?

• #14   20. jan 2013 5. Hvor køber jeg reservedele til min bil ???

- Nej forhandlere af min bil mærke, kan klar nok ikke være en løsning. Hvordan i H.... kan du dog få den sindsyge ide fra ??

• #15   20. jan 2013 6.Jeg har nu haft oprettet 4 indlæg om min bil der ikke kan starte, og har endnu ikke fået et brugbart svar. Hvad gør jeg .

Som en start så bør du IKKE gentage dine indlæg. Der er sku nok en grund til du ikke har fået det svar du leder efter tror du ikke.

Dernæst. Kør din bil til mekaniker. Hvis du ikke har råd til dette så skrot lortet.

• #16   20. jan 2013 7. HJÆLP.

Dette er og bliver ikke en overskrift. Fat det nu for helvede.

• #17   20. jan 2013 er du en dygtigt progamør og hacker er du v elkommen til at forbedre BG. pølgene punkter trænger til opdate.
    1.markedsfungtion så den slå DBA´s og bilbasens (som er de 2 beste i dk efter min mening) er det muligt at man kan kræve tidliger/nuværende reg.nr. for at kunne oprette. 2 fordele ved det. 1. gænganger kommer til livs. 2. synsreport. restgæld osv kommer frem automatisk.

2.
    kan man ikke fjerne "like" fungtionen fra på ejene indlæg.? sku mene man selv er enig nå man selv har skrevet det jo.

3.
    gul handlingsbjælke. kan den fjernes ? jeg ved godt at jeg lige har oprettet et indlæg nå jeg har brugt tid på at skrive og trykket opret.

4.
    kunne man ikke lave en fane med diverse nyttige indformationen. eks.
    ET. hvad betyder det. hvordan måles det.?
    Hul mål. hvad betyder det. hvordan måles det?
    Centrering. hvad betyder det. hvordan måles det?
    lave en liste som nysynet´s side med hjuldata.
    vægtafgifter. hvad koster de forskellige biler. osv.
    montering guider til anlæg.
    motorens opbygninger og forskellige typer.

kort sagt alt det BG ikke selv kan finde ud af at lave.

• #18   20. jan 2013 @ Ketil L S ang nummer 2, nej for så får jeg slet ingen likes:)

• #19   20. jan 2013 8. Jeg søger svar om siliconepatter. Nogen der kan hjælpe.

NEJ. du er på BG. Her vil vi gerne se dine patter, men vi er ret ligeglade med ALT andet.

• #20   20. jan 2013 @First-name Last-name . Præcis!

• #21   20. jan 2013 9. Hej BG jeg er 18 år gammel og har fået min første bil. Hvad kan jeg gøre for at tune den ??

- 1. Først af alt, lorte biler fra 1987, er IKKE vær at tune på
    - 2. Få nu bare lavet rust, bremser, dæk mm først.

• #22   20. jan 2013 10. Min tissemand er for stor og jeg vil have reduceret den.

-Hold venligst emnet til Hestegalleri og skriv til drengene i overskriften da du får et bedre svar derinde, pga. den store mængden af mandlige medlemmer.
    BG er kun til silikone bryst emner hvor der skal henvises til pigerne i overskriften, pga. den store mængde af kvindelige medlemmer herinde.

• #23   20. jan 2013 Dennis H
    du fik en af mig.

til topic.
    hvis du som hacker er igang. så evt lav en kategori hvor man kan oprette andet end bil ting i markedet. eks stod jeg for ngole år sidne og manglede en scooter men havde en bil (ja jeg mistede kortet for en kort periode) og har før stået med 4 fede højtalere en fed stue forstæker + lidt andet lækkert som jeg gerne ville havde en bil ud af eller omvendt... ser ingen grundt til at man ikke kan lave ne kattegori for sådanne ting. ligesom folk med MC ikke må prøve at bytte den væk til en bil her inde eller omvendt.

• #24   20. jan 2013 hennig H
    ikke helt rigtigt. havde da en AE92 GTi den kunne være sjov at tune mere på. 200hk er ikke urealistisk uden tryk... den var fra 88. men ja folk sku virkelig lære at bremser og ordenlige dæk er mere værd end zender spoiler og Mtec-skørter

Kommentér på:
Til nye medlemmer og andre interesserede

Annonce