{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Bilerneshus Silkeborg {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal ud og købe bil på Lørdag, den jeg regner med at skulle have står ved bilerneshus i Silkeborg.

Er der nogen der har erfaringer med dem, jeg har været nede og se på bilen tidligere og sælgeren virkede flink, men hvordan er det med hensyn til at overholde deres forpligtelser efter salget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilerneshus Silkeborg
  • #1   22. jan 2013 tror godt du kan regne med de er meget reelle, da de har en stor omdømme de skal værne om, har kendt 2 der arbejde der nede, og fik da det det henblik på at sagerne var i orden

• #2   22. jan 2013 Var også det jeg selv tænkte at for et så stort sted kunne det ikke betale sig at have dårlig omtale.

• #3   22. jan 2013 de holder hvad de lover, og service er helt i orden, hvis det er en bytte handel, skal du ikk regne med de giver særlig meget for din bil i forhold til de andre forhandlere

• #4   22. jan 2013 Det er en kontant handel. så ikke noget bytte værk eller andet pjat.

• #5   22. jan 2013 deres biler er helt igennem reelle, men osse en del dyrere end tilsvarende biler, sælgerne er flinke og hjælpsomme. udvalget er osse stort og der er noget for enhver.
    dog er det ikke et sted jeg ville handle, pga af de er for dyre

• #6   22. jan 2013 som tigger siger er de også lidt dyrere end de andre. men det er et godt sted og du behøves ingen bekymringer have, auto-forum derimod, ville aldrig købe en bil der fra, går på teknisk skole, og vi skal efter den nye lov, ryge ude ved vejen, den eneste bil jeg endnu ikke har set blive fyret af på kold motor, er deres egen bil, alt andet får med fuld gas ligeså snart de er ude på vejen.

• #7   22. jan 2013 patrick d

Sådan er alle lærlinge / Mekanikere
    Næsten lige gyldigt hvor man ser på bil henne.

Feks Byens bilpleje / Autolakering her ved mit arbejde, ligger også sidelæns, laverhjul osv osv i kunde biler

• #8   22. jan 2013 jeg har så endnu ikke set en bil fra bilernes hus blive kørt på den måde, og det ligger lige over på den anden side, så den holder ikke helt, ja der er mange der gør det, MEEEN der findes altså stadig mennesker der passer på kundens bil.

• #9   22. jan 2013 Sys faktisk ikke deres priser er højer end andre steder

• #10   22. jan 2013 I mange tilfælde er de lige høje nok med priserne, det koster at drive så stort et bilhus.

Dernæst har jeg oplevet en del arrogance derude, hvor de var tilbageholdende med at lade en prøve en bil, og deres bud på biler i bytte var alt for lavt.
    Men de skulle ellers være reelle nok.

Husk dog lige at tjekke at det er de rigtige nummerplader der sidder på bilen når du får den. En kollega købe en ny bil derude, og da de lige fik den stod kæresten foran bilen og han bagved, og hun mente at nummerpladen var nem at huske, hvor han mente den ikke var så nem, da de så begge læste den op, var de forskellige. Og den anden bil der havde fået forskellige nummerplader var kørt, så de måtte lige en ekstra tur til Silkeborg et par dage efter, for at få nummerpladen på, de afmonterede selvfølgelig den ene som ikke var gyldig, men alligevel ...

• #11   22. jan 2013 Har lige været hos bilernes hus i dag,sammen med min Far,for at hente hans Skoda fabia,efter en mindre skade.
    Min opfattelse af deres værksted,er at arbejdet generelt,altid er under middel og der gives aldrig kulance eller noget der minder om extra service.
    Der var appelsinhud i lakken,på den kofanger,som var skiftet i forbindelse med skaden.
    De havde fået en extra opgave på bilen,som gik ud på at skifte betrækket på sæde ryggen på føresædet,det kostede ca1600kr i arbejdsløn excl. betræk som kostede ca 1100kr.
    Prisen kunne accepteres,hvis bare arbejdet var i orden,men det er sjusket udført og betrækket har "folder" i siden.
    Beskeden var at det giver sig med tiden.
    Jeg har selv tidligere kørt VW,både privat og gennem arbejdet og oplevelsen har altid været den samme,men det kan godt være det bare er mig,der har været uheldig.

• #12   22. jan 2013 Tak for svarende, de lidt høje priser kan man vel forhandle sig ud af

• #13   22. jan 2013 God fornøjelse, de er ikke så nemme at handle med, men det kommer selvfølgelig an på hvilken bil man kigger på.

• #14   22. jan 2013 Det er en brugt vogn der står til 230k, og de skal hverken tage noget i bytte eller finansiere, så det burde være en fin en for dem. (penge direkte i kassen)

• #15   22. jan 2013 De vil gerne sælge finansiering for provisionens skyld ...
    Men lad os høre om du kan få dem ned i pris når du har købt, bliver da helt nysgerrig efter hvad du kigger på. De gange jeg har været derude har de dog været noget stivsindet ved prøveture og pris.

• #16   22. jan 2013 Det er en scirocco 2,0 tsi med DSG fra 2011 som har fået 44000 så syntes ikk at prisen er voldsomt overdrevet. har været ude og prøve køre den for godt en måned siden. det var ikke noget problem at få lov til.

Kommentér på:
Bilerneshus Silkeborg

Annonce