{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda laver de bedste motorer.
  • Martin
    Martin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.063
    #1   25. jan 2013 Hvor mange gange skal vi have det at vide??

  • #2   25. jan 2013 Honda. Laver måske de bedste motore men de kan ikke lave ledningsnet
    Har brugt flere dage på at fejlfinde på min kammi's Honda'er


  • #3   25. jan 2013 Rune L

    Der er jeg ikke enig . smiley deres ledninger er væsentligt tykkere end i mange andre det er mine erfaringer .

    Sean

    Havde ikke set et link til lige præcis denne så derfor smed jeg den op . Er bare træt af alle der siger BMW laver det nest holdbare. Til sybeladende er det Mercedes man skal have fat i hvis det er tysk





  • #4   25. jan 2013 Tror ikke ham der holdt foran mit hus igår er enig.

  • #5   25. jan 2013 Den seneste honda jeg har kendskab til, var på værksted de første 10 måneder af dens levealder, og fik til sidst en ny motor....

    Det fik godt nok ejeren til at vælge et andet mærke,, for sådan skal en spritny bil ikke være...

    Og iøvrigt er jeg ikke selv til honda...


  • #6   25. jan 2013 Ja det er bare synd at resten af bilen ikke kan være med, det er ikke for sjovt at det er englands foretrukne pensionist bil smiley

  • #7   25. jan 2013 Veteran doktoren og hvad definerer en pensionist bil ?

    En bil der starter hver dag også selvom den har stået et halvt år . Og ikke mindst at den er let kørt og faktisk skal der gerne være plads til børnebørn .

    Når du siger resten ikke kan være led hvad mener du så ? Alle nye biler ruster osv smiley


  • #8   25. jan 2013 Tjaaa jeg haren rimelig ny Honda og i de 80.000 Kijev har haft har der aldrig været noget som helst.. Hvorimod dem jeg kender der har haft vw og Audi (touran, golf, A4, a6, q7 og Passat har alle haft temmelig dyre regninger indenfor de første 100.000 km. Men Kommer jo også and på hvordan bilen bliver passet og kørt..

  • #9   25. jan 2013 Er da ikke nogen nyhed at VW er lort.

  • #10   25. jan 2013 Ja når forsikringsselskabet Warrenty Direct har lavet en undersøgelse så må det jo være sandt smiley

  • #11   25. jan 2013 Tillykke. Men hvorfor er der så ikke flere Honda på vejene?

  • #12   25. jan 2013 @
    Sjovt nok er det altid folk med vw og Audi der tuder og prøver at finde undskyldninger for hvorfor det ikke skulle passe .
    Alt nyere vag er fyldt med bøvl og dyre regninger . Hvis de ikke skyder dyser er det topstykker , turboer. Ledningsnet, dsg gearkasser osv osv .
    Jeg kører som sagt selv Audi 20vt Quattro, det er sgu en dejlig bil , men der er bare så mange der er bøvl med.
    Hvorfor ikke bare sige "ja de kan sgu finde ud af det lort" selvom man nu engang selv har valgt et andet mærke, i stedet for at starte fan krige.


  • #13   25. jan 2013 Cato . Tror det er pga fordomme fordi vi danskere nu engang vælger det samme som vores forældre .

    Mange jeg kender som har hadet Honda osv er blevet imponeret over hvordan de føles at køre i når de prøver dem , nye som ældre . Dog er prisen jo omkring vw eller Audi , det tror jeg afskrækker mange da en Audi åbenbart giver en større diller smiley


  • #14   25. jan 2013 Nicolai M
    Tuder på ingen måde smiley kommer hverken med undskyldninger eller andet vel smiley ?
    Siger bare at når et engelsk forsikrings selvskab siger det ja så må det jo bare være rigtigt ik smiley
    så du tror måske på alt hvad folk skriver på nettet og folk egne undersøgelser ?

    Nu har jeg ikke nogen vag bil så forsvarer på ingen måde
    der er fejl i alle biler i dag nye som gamle

    Ja for andre biler har jo ikke de problemer kan jeg godt se, det er kun vag der har det når du siger det smiley

    har kørt mange forskellige mærker og har også haft en del vag ja smiley


  • #15   25. jan 2013 Det kan godt være folk mener at vw er noget lort men jeg har ALDRIG haft problemer med nogle af dem jeg har haft.. Men derimod har jeg haft Toyota, Ford, fiat, Mercedes og Honda og der har altid været problemer og dyre værkstedsregninger...

    Jeg sværger til VW til den dag de svigter mig.


  • #16   25. jan 2013 Doktor Jaka
    Det nægter jeg at tro på nu har Nicolai M lige sagt at Alt nyere vag er fyldt med bøvl og dyre regninger , Hvis de ikke skyder dyser er det topstykker , turboer. Ledningsnet, dsg gearkasser osv osv

    så du må tage fejl ang din bil , sikker på det ik er en honda du har istedet ??


  • #17   25. jan 2013 Man kan diskutere det fra idag og 10 år frem, og alle kender en som kender nogen som har været uheldige med et pågældende mærke.. Ting såsom design ol. kan man ikke diskutere det er subjektivt, og man kan lov til at synes at honda er grim smuk morfar eller brian.. Men når det gælder statestik så taler tallene sit eget sprog, og selvf skal man være kritisk, men tyskerne har nærmest ikk toppet i noge undersøgelser i dette årtusinde!

    Når det er sagt, så er Honda heller ikke hvad det har været, men hele bilindustrien er pp vej ned af bakke, og det eneste som hitter er gadgets, så det må man bare vænne sig til..


  • #18   25. jan 2013 Og Cato, du må se at komme ud af landets gænser, om så Dk ikke solgte EN Honda, så ser virkeligheden anderledes ud... I Asien, Amerika er det Honda og Toyota som dominerer bilmarkedet

  • #19   25. jan 2013 Nåh jo... Så er det sku nok Honda motorer der har ligget i alle mine vag biler uden jeg har vidst det smiley og vw motorer i alle de andre biler jeg har haft

  • #20   25. jan 2013 Læs lige mit første indlæg igen, der vil altid være nogle undtagelser, og jeg har da også stødt ind på et par Hondaer som har knækket sig efter 200.000km, men mam bliver nødt til at se på det store billede

  • #21   25. jan 2013 Tjah det overasker vel ikke nogen?.

    Men jeg vil da så også sige, at man da heller aldrig har hørt noget dårligt om motorene fra Mercedes?.
    Så hvis det link havde handlet om dem. Ja så ville det heller ikke overaske mig.

    Man høre jo tit om en mercedes som runder 1.000.000.000


  • #22   25. jan 2013 Ja mercedes har BESTEMT en fin historik, men det har haltet med rust på nogle af de ældre e klasser... Men man bliver nød til at skelne mellem Honda og mercedes, hvor Honda indtil for nylig KUN lavede benzin motorer med høj ydelse pr. volumen, så laver meredes store od dovne diesel motorer.. Intet dårligt, men det betyder meget for holdbarhedencedes har bestemt også en fin histo

  • #23   25. jan 2013 Statistisk set, ville jeg tro at der bliver solgt en hel del flere VW end Honda, ihvertfald i Europa. Lur mig om det ikke betyder flere biler på værksted. I sidste ende ER Honda da nok mere pålidelig end VW, men jeg køber bil med hjertet, og ikke hjernen. Har dog ikke selv haft nogle problemer med VW, men det kommer vel an på hvordan de bliver passet.

    Og det med at bare fordi man kører en Audi, gammel eller ny, så er man pludselig en bil snob osv, det er noget fis. Kan kun snakke for mit eget vedkommende, men har været helt skudt i hvad Audi stod for siden jeg så en S1 i slut 80erne. At min egen så ikke har Quattro eller Haldex er ærgeligt.


  • #24   25. jan 2013 Velkommen til Baby-galleri! Jeg har ret, fordi alle andre ikke har.... Elsker disse tråde.

    Det er da rart, at der bliver lavet undersøgelser om bilmærkers holdbarhed. Jeg kører selv VW uden problemer, men ved mange af de nyere biler har seriøse problemer. Jeg kan godt lide at få vurderinger fra fagfolk og bilsælgerne har som regel en god insider viden, når det gælder egne mærker. De forhandlere, jeg har snakket med siger eksempelvis at 8 ud af 10 VW UP og SEAT Ibiza har problemer indenfor det første år, hvorimod det kun er ca. 2 ud af 10 for Alto. Disse eksempler er taget for samme forhandlers mund. Det syntes jeg er ret sigende og ville være meget mærkeligt, at forhandleren bliver ved med kun at få de dårlige eksemplarer fra VAG.


  • #25   25. jan 2013 Jeg er ikke farvet af noget bil mærke, men denne undersøgelse kommer ikke bag på mig, for de laver nogle gode motorer det kan man ikke tage fra dem, men ved ikke hvad der med vw vs honda folket, i klincher ret hurtigt smiley
    Men ja som der er flere der skriver folk køber med hjertet og det er vel konklusionen, for man køber jo ikke en ældre alfa med alt i el, hvis man køber med hjernen smiley men hver bil sin charme, og vi kan så diskutere honda´s design men det kan vi takke de engelske designere for !!!! og hvad med vw 2l diesel !!! alle biler har noget, og tak for det, for der skal og vil være forskelle på biler


  • #26   25. jan 2013 Jeg vil stadigvæk vælge en Audi BMW eller vw frem for Honda.

  • #27   25. jan 2013 Er ret sikker på at grunden til at tyske biler har det ry som bedre kvalitet end så meget andet, er at deres kabiner altså var noget mere spændende i 90'erne end så meget andet japansk og amerikansk. Kabinerne og instrumentbræt virkede også mere solidt bygget.

  • #28   25. jan 2013 Er selv den glade ejer af 2 nissan i træk. Og er generelt glade for japsere. Men skal ikke tage parti her.

    Studser bare over flere ejere af VAG snakker om de vælger biler med hjertet. Hvad pokker er det dog ved noget VAG produkt der skulle tale til hjertet ? Den fanger jeg sku ikke lige for mig er en golf 7 sku ikke mere spændende end en gammel corolla. Men det er måske bare mig der ikke forstår det.

    Det der med at købe biler med sjæl der taler til hjertet osv. Var det ikke noget alfaa folk fandt på i gamle dage for at retfærdiggøre de havde købt lort for dyrt smiley


  • #29   25. jan 2013 Søren når du køber noget "med hjertet, køber du det du brænder for, og kan lide at kigge på, og ikke så meget andet. Det er forskelligt fra person til person. Nogen syntes en Corolla er lige sagen, andre gør ikke. Sådan er vi forskellige.

    Tror du ikke godt at dem der køber en stor M5 godt kan regne ud at de ville spare en del penge i både benzin og forsikring ved at købe en Toyota Aygo?


  • #30   25. jan 2013 Et sjovt lille sidespring. Det ser ud til, at de fleste undersøgelser er ret enige i at Honda og generelt japanske bilmærker er i top, men... I nedenstående undersøgelse, der ligger Land Rover i blandt de ti dårligste, hvorimod de ligger i blandt de ti bedste i den i tråden her diskuterede undersøgelse. Mærkeligt at der skal være så stor forskel på det mærke.

    http://www.whatcar.com/car-news/honda-tops-annual-car-reliability-survey/263576


  • #31   25. jan 2013 Bmw hører man da sjældent problemer om.

  • #32   25. jan 2013 Morten Christensen RB26DETT S@lges
    kan ikke komme ind på dit link

    Men er det ikke i dit link at det omhandler selve biler ?

    hvorimod den anden omhandler motorer


  • #33   25. jan 2013 Anders k. Det eksempel med m5eren kan kan vi sagtens blive enige om. Der hvor jeg falder fra er når folk giver overmønt for en a3 eller lignende når den aldrig kan retfærdiggøres i forhomd til en kia eller lignende. Det er fair nok foæk gør det på grund af image. For så spændende er en a3 heller ikke. Og kvaliteten er åbenbart heller ikke merprisen værd.

  • #34   25. jan 2013 ^^ Prøv at kopiere linket op i adresselinjen, ved ikke hvad der er galt med linket, men virker heller ikke ved mig uden brug af omtalte metode.

    Tror du har ret. Åbenbart er Land Rover motorer er top kvalitet, bare synd resten af bilen er noget skrammel.

    Her er link igen:
    http://www.whatcar.com/car-news/honda-tops-annual-car-reliability-survey/263576


  • #35   25. jan 2013 Jeg havde til en hver tid købt en a3 frem for en Kia....

  • #36   25. jan 2013 Det er da rart at vide Dokter? Takker for info smiley

  • #37   25. jan 2013 Søren, hvor spændende en bil er, er heldigvis op til den enkelte. Den eneste koreaner jeg har kørt hvor jeg tænkte "Den havde jeg ikke noget imod at eje", er den nye Ceed.

    Sjovt nok kan jeg godt lide A3'en, ellers havde jeg nok ikke købt en.


  • #38   25. jan 2013 Ja der bliver solgt flere vw og så er det klart der er flere på værksted . Men hvis du nu rent faktisk læser det igennem vil du vise een ikke er taget ud fra i alt solgte men ud fra at det er 1 ud af 3xx motor hos Honda. Jeg ved godt det er baseret på statistik
    Husk nu
    Det er motorer der er omtalt , ikke biler som helhed


  • #39   25. jan 2013 Anders k. Havde ikke en gang set du ejede en a3. Var bare noget jeg slyngede ud. Ikke for at genere dig smiley men du har self ret i det er forskelligt hvad der tiltaler folk ved en bil. Til gengæld kan vi godt efterhånden konstatere at god kvalitet ikke er et argument for den merpris en VAG ofte har. I hvert fald ikke et argument der holder.

  • #40   25. jan 2013 Behøver ikke læse det igennem. Har set de links flere gange. De bliver jo nærmest linket herinde en gang om måneden. Så det er ikke noget nyt. Der er ikke nogen der kan benægte at Honda er mere pålideligt statistisk set, men da jeg aldrig selv har haft problemer med noget, så har jeg min egen mening. Er faktisk ret ligeglad med hvor ofte folks diesel hakkere går i stykker og skal på værksted, så længe min egen bare kører fedt, og at jeg nyder bilen.

  • #41   25. jan 2013 Det kan du have ret i Søren, men sådan er det med alting i denne verden. Anerkendte mærker koster mere, sådan er det bare, og sådan vil det altid være, og ja, VW er noget mere anderkendt end Kia, derfor ved de at folk er villige til at betale flere penge for det, for at få det. Andet ville jo være dumt.

  • #42   25. jan 2013 Det skal lige nævnes jeg på ingen måde har noget imod vw og lign . Mine forældre kører ikke i andet og de har ikke haft det vilde bøvl med deres .

    Men tager vi nu 2,0tdi motorerne så burde alle der ejer en vw, Seat eller lign vide at den skal have skiftet dyser før den har kørt 200.000 . Self vil nogle køre over det men generelt set. Udover det kan du risikere de laver dysehuller ovale hvilket betyder nyt topstykke , også set mange gange . Dsg gearkassen skal holdes fuldstændig hvis den ikke skal dø . Det samme med kobling. Vag har lavet rigtig mange gode motorer . Men desværre ligeså mange dårlige fordi de har haft alt for mange forskelige motorer .

    Også derfor de fleste ved, skal du have en nyere Jetta eller lign, så køb en 1,9tdi i stedet for en 2,0 .


  • #43   25. jan 2013 2,0tdi er noget lort, det kan hurtigt blive enige om, men jeg er også så gammeldags at alt der hedder diesel er no-go for mig. Dog kan jeg godt lide de gamle 80'er Mercere som diesel. Der er bare noget over dem.

  • #44   25. jan 2013 Den dag Honda'er i snit går 500.000 som Mercedes, kan de kalde sig de bedste;) Min Mercer kører stadig med samme motor og gearkasse med 560.000 på klokken uden at toppen har været taget af, eller kæden skiftet for den sags skyld:)

  • #45   25. jan 2013 Ingen speciel overraskelse, Honda har jo lavet fantastiske 4 takts motorer på deres motorcykler, knallerter, plæneklippere, benzingeneratorer, bådmotorer osv osv. De har til fælles, at de har særdeles flot gangkultur og laaang holdbarhed.

  • #46   25. jan 2013 Anders K
    Dvs du kan bedre lide de dovne turbo motorer de laver i benzin ? smiley sys min 20vt rr luddoven ift antal hk smiley
    Det var tider dengang de lavede gti 16v og sådan noget smiley
    Anders n
    Du kan spørge Mirza hvor meget hans vti har gået nu smiley den har ALTID tæsk smiley
    Mercedes kan lave motorer ja . Men sys da bestemt 360.000 på samme 1,6 liters motor med 8500 omdr er imponerende.


  • #47   25. jan 2013 jo jo inden benz gror op i himlen så prøv lige hør f.eks. starmark hvor meget de budgettere med, når de for en "gammel" taxi ind, før den kan sælges til private, mercedes er ikke hvad det har været,men før 95 det dur

  • #48   25. jan 2013 Ja, det syntes, jeg, og doven i forhold til hvad? En VTi? Hvor mange omdrejninger er det lige de skal have før den flytter sig?

    Vent lidt, det var da vel ikke dig der mente en 206 GTI med 138 heste var hurtigere end en chippet 1.8T med 190 heste?


  • #49   25. jan 2013 Literffekt betyder ret meget når man snakker mange km.

  • #50   25. jan 2013 Anders k jeg har altid synes en 206 gti er noget af det sløveste man kan få smiley

    Lige en ting jeg tidligere har brugt, min kammerat har en jetta 2 vr6, jeg havde engang en crx ee8 vtec. han kørte i 5 gear i min vtec og sagde "fuck, den her trækker meget bedre i bunden end min vr6, det havde jeg slet ikke regnet med" kan godt være momentet ikke er godt, men den flyttede sig fint smiley

    min havde 127hk ved 3300 omdr, det er fint for en suge 1,6. så steg den så 30hk ved 5200 omdr op til 100 omdr foør begrænseren hvor den peakede ved 183..

    moment kurven var flad så den kørte fint smiley


  • #51   25. jan 2013 Rene W: Og man kan så undre sig over at der er skiftet motor i din "fantastiske" Honda allerede ved 280.000:)

  • #52   25. jan 2013 Hey, i det mindste lyder VR6 pisse godt smiley

  • #53   25. jan 2013 Anders

    Vil nu også mene en Vtec lyder godt smiley


  • #54   25. jan 2013 Lyder som en bi der summer i en cola dåse i min mening, og nej, 1.8T lyder ikke godt, specielt ikke fra motorrummet.

  • #55   25. jan 2013 Det er bare en fornøjelse at sidde i en sugebil der trækker mere og mere, HELT til begrænseren i stedet for en doven 1,8t som min egen der mister pusten ved 6000 omdr. de fleste turbo biler med 4 cylindre lyder kedelige.
    dog vil jeg sige min gamle audi lød godt, det var også med et ekstra ben smiley


  • #56   25. jan 2013 Anders K, en formel 1 og en motorcykel skal også have omdrejninger for at flytte sig, det hedder noget med omdrejninger kontra moment du ved smiley

  • #57   25. jan 2013 Hvad er der lavet ved din 1.8T? Min egen trækker helt fint, men er sjældent over 6.000.

  • #58   25. jan 2013 Siden hvornår har racerbiler FWD smiley Undskyld, rigtige racerbiler smiley

  • #59   25. jan 2013 Tja, kan du da nævne nogle FWD biler kører i Le Mans, eller Super GT? Stikker bare lidt til manden smiley

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #60   25. jan 2013 Ja de laver sku gode motorer. Både min pladevibrator og plæneklipper går godt!

  • #62   25. jan 2013 Anders, har du fulgt med i WTCC der er det forhjulstrækkere som er dominerende, ja bmw kan ike følge med.. Men jeg er nu til begge dele, kører både fwd og rwd

  • #63   25. jan 2013 Nej det vidste jeg ikke, man lærer noget nyt hver dag. RWD er dog stadig klart at foretrække.

  • #65   25. jan 2013 Thomas det er løgn. For så havde diesel en ligeså stor tank og kunne køre 3 gange så langt mellem tankene

  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #66   25. jan 2013 #Anders K

    Du stikker bare løs, men inden du gør vil jeg blot nævne:

    At vinderen og nummer to i 1,5 liter klassen, på Le Mans i 1928, var Alvis med forhjulstræk. De var ikke de eneste i den klasse og blev nummer seks og ni, blandt de sytten biler der gennemførte.

    At det fra de tidlige 2000’ner blev tilladt at konvertere FWD til RWD biler i Super GT, ind til da skulle de have træk i den ende det var fra fabrikken. Indtil da kørte blandt andet Mitsubishi FTO og Toyota Corolla Levin med FWD, der er (eller var i hvert fald) mange forskellige klasser i Super GT.

    Som bonusinfo kan jeg da lige tilføje, at ABT-Sportline DTM-teamet blev nummer fem samlet i år 2001, det år brugte de en BMW motor i deres Audi TT. I 2002 havde samme team byttet BMW-motoren ud i Audi'en med en fra Honda og vandt mesterskabet.

    Med venlig hilsen Kim


  • #67   25. jan 2013 Kim, jeg sagde KØRER, ikke kørte. Men samtidig kan du da bare lige finde en oversigt over vindere af Le Mans gennem årene, og hvad de kørte i.

    Hvordan tingene foregik i 1928 er ikke så relevant syntes jeg smiley


  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #68   25. jan 2013 Så må du nok præcisere det bedre, Le Mans er jo heller ikke noget der bliver kørt lige nu. Sidste blev det kørt, i år bliver det kørt men lige nu kører der ingen biler i Le Mans, hvis der er det klassiske 24 timers løb der refereres til. Der er sikkert også mange der vil sige at en bil på diesel ikke er en racerbil, trods det har de jo også vundet Le Mans løb.

    Med venlig hilsen Kim


  • #69   26. jan 2013 Ja, hvis man vil nøjes med familienbiler, er Honda nok det bedste valg.

  • #71   26. jan 2013 Er lidt uambitiøst at skrive, at toyota ikke kommer ud med sjove biler mere. Sidste år lancerede de da GT86?? Prøv nu lige at sætte dig ind i tingene før du skriver smiley

  • #73   26. jan 2013 Nu er det jo ikke ligefrem de "spændende" biler, der bliver solgt i hobetal for tiden smiley

  • #74   26. jan 2013 Morten Christensen:
    GT86 er vist også det nærmeste de kommer en sportslig bil. Men med kun 200HK er det vist så som så med det sjove. En af mine kolleger har en, og jeg er da ikke specielt imponeret. Jeg løber ihvertfald ikke ud og bytter Z4'eren væk for sådan en (selvom jeg kunne få 2 stk. GT86 til samme pris).


  • #76   27. jan 2013 GT68'eren er jo lavet som en reminder for den gamle AE86. AE86'eren er jo ikke nogen voldsom bil, men det der gør den speciel er den gode vægtfordeling og gode køreegenskaber. Personligt ville jeg langt hellere have en GT86 til at lege med end en gammel camaro, der knap kan krænge normalt ved byhastigheder. Hvis det er motorvejs power man vil have, så må man vælge et andet mærke.

  • #78   27. jan 2013 Christian f
    Har du nogensinde set kabinen i nyere civicer eller bare det ydre . Det kan godt være der er blandede meninger om hvorvidt det er kønt . Men kedeligt, det er det i hvertfald ikke .

    Fair nok de laver en sjov camaro og hurra for det da . Bilens udseende har dog ikke ændret sig nævneværdigt de sidste mange år . Lige præcis gt86 er jo en fed bil . De har bevidst sat dårlige dæk på for at den skal være sjov at køre . 323 hk og så vejer den måske 2 tons sådan en. Slæde . Plus japanske biler er kendt for st køre langt på literen selvom de har en del hk ift str og alm biler . .

    Alt i alt handler dette stadig ikke om bilerne, det er kun motor intet andet . Vi snakker ikke hk. Vi snakker færrest motorfejl


  • #79   27. jan 2013 Christian f
    Helt enig og chevrolet priser er endda til at betale nu. Corvetten er f.eks. billigere og har flere heste end en Jaguar XFR og BMW M5, men er nok ikke helt så komfortabel.


  • #81   27. jan 2013 Hvad er de 3 mest potente hondaer du har kørt siden du kan udtale dig om køreegenskaber?

  • #83   27. jan 2013 En vti er jo bare en gammel gti, hvis man bruger den mindste honda vtec motor (dohc) som reference på køreegenskaber, så snyder man sig selv smiley
    Det svarer til at man dømmer bmw udefra en gammel 320i man har prøvet en gang.. prøv hellere en integra, s2000 en civic type r ol.. Det her er min erfaring :
    https://www.youtube.com/watch?v=OpivVbfDcPw&feature=youtube_gdata_player


  • #85   27. jan 2013 Christian f .
    Tag min gamle crx og din typhoon med på en bane så skal du se den løbe i ringe om din smiley


  • #86   27. jan 2013 Christian, nu bunder Honda's succes heldigvis ikk i et land hvor den mest solgte bil er en vw up.. Modellerne findes, og køreegenskaber er i top

  • #88   27. jan 2013 Ratlåsræs har jo intet med undervogn og køreegenskaber at gøre , som du jo selv siger betyder noget .

  • #89   27. jan 2013 Mirza A - I hvilket land er vw up den mest solgte bil?

  • #90   27. jan 2013 Synes jeg læste at det var den mest solgte i dk i et kvartal sidste år

  • #91   27. jan 2013 Du har ret smiley Hvis man har set reklamen for den nye Golf, bliver man fortalt en hvis løgn. I reklamen siger de, at det er den mest solgte bil i 2012, men det er selvfølgelig ikke sandt. Skuffende reklamefolk!

  • #92   27. jan 2013 Den nye golf kan jo aldrig være den mest solgte smiley

  • #93   27. jan 2013 http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1883269.ece

    Værsgo drenge . Up mest solgt


  • #94   28. jan 2013 Har haft en Honda accord 2.0 fra 97, jeg er ellers til tyske biler, men den var jeg sgu rigtig glad for - den eneste bil jeg har haft som jeg aldrig havde problemer med, den kørte bare derudaf - ca.497.000 km og gik lige igennem syn uden bemærkninger smiley

  • #95   28. jan 2013 Det skal lige tilføjes at jeg havde den i ca. et års tid og det eneste jeg ofrede på den var et olieskift...!!

Kommentér på:
Honda laver de bedste motorer.

Annonce