{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  styling til golf 4
  • #1   27. jan 2013 Start med at give den en ordentlig håndvask, og voks den så.

Alufælge og sænkning kan gøre enhver bil fed.

Ingen klistermærker, ingen angel eyes, og slet ingen lexus baglygter.

astina.dk
    carlab.dk
    awesomegti.com

Der er fanme mange sider, også danske. Google styling til biler, og variationer af de ord.

• #2   27. jan 2013 fjern emblemer og alt hvad der kende tegner den dvs alle mærker som der er på bilen. få svejst clean bagklap på.
    måske find noget læderkabine osv
    angeleyes i mine øjn er okay men ikke de lexus lygter

• #3   27. jan 2013 Indfarv dine underlæber, eller køb jubii underlæber på eBay, kan godt fåes i kopi i god plastik kvalitet. Fjern model og motor betegnelse på bagklap, 18" hjul med 35 profil, skruet helt i kælderen med gevind, også giv den en god dybdegåendd polering med det hele, så har du en stram vogn for relativ få penge.

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #4   27. jan 2013 Du må endelig ikke glemme den fede ble på kølerhjelmen som er obligatorisk på ældre golfer

• #5   27. jan 2013 den er fra 2000, hvad er det for en ble du snakker om?

• #6   27. jan 2013 Han snakker om en hoodbra, og det er det grimmeste styling jeg har set til biler længe. Egentlig er det til at beskytte sig lidt mod stenslag, men nogen syntes faktisk det ser fedt ud.

• #7   27. jan 2013 Ikke en hoodbra!!!! smiley personligt syntes jeg det er synd at fjerne vw logo og handtag på bagklappen jeg gjorde det på den først jeg havde! og det gør jeg aldrig igen!! smiley

Gevind undervogn på nu ved jeg ikke hvad motor osv.. men du skal måske evt have en anden kræningsstabilisator på smiley og så få en lille spejl på i føre siden og tone bagruder!!

• #8   27. jan 2013 Hvorfor opretter du ikke lige bilen så er det meget nemmere lige át se smiley

• #9   27. jan 2013 god ide du kom med der smiley

• #10   27. jan 2013 så den oprettet

Kommentér på:
styling til golf 4

Annonce