{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klargøring pris klasser ???
  • #1   28. jan 2013 kommer an på om man kan kender folk i brancen smiley

Giver 1000kr for en komplet omgang, motorrum, bund, indvendig, udvendig og behandling af fælge ved min lokale smiley

• #2   28. jan 2013 Spørg hos dit værksted? eller gør det selv? smiley

• #3   28. jan 2013 Gider ikke gøre det selv. Har ikke nogen produkter. Og gider ikke bruge det billigste fra Thansen smiley

• #4   28. jan 2013 1000 er meget billigt, en god pris ligger på 1500-2000 i gennemsnit for den helt store tur

• #6   28. jan 2013 Würth har nogle ok produkter, ved ikke hvor man kan købe 3M og Cartec's produkter

• #7   28. jan 2013 Omkring 1500-2000 er en god pris sort hvis man kender en der kan gøre det...!!!

For du kan se lidt priser her ude fra mit arbejde hvor jeg står for klagøringen....

Tilbud fra vores Bilplejecenter

Karosserieftersyn kr. 0,-
    Kontrol af karrosseri for stenslag og ridser, der udfærdiges rapport.

Reparation af stenslag i lakken kr. 395,-
    Stenslag repareres med lakstift. Det minimere rustdannelser. Reparation af stenslag er et krav for at opretholde rustgaranti fra producenten.

Almindelig rengøring kr. 495,-
    Vask af bilen, Hurtig støvsugning, Plast og vinylflader aftørres, Vinduer pudses indvendigt og udvendigt.

Komfort rengøring kr. 1.495,-
    Grundig vask af bilen, Rensning af fælge og kapsler, Gulvet, måtter, sæder og bagagerum støvsuges, friskluftindtag samt kabine renses med trykluft, Plast / vinyl shines, Vinduer pudses indvendigt og udvendigt.

Eksklusiv polering og rengøring kr. 2.995,-
    Maskin- og håndpolering af bilen med voks, samt forsegling af lakken som sikre et langtidsholdbart resultat, Dørfalser rengøres, Rensning af fælge, Dækrens og dækvinyl påsprøjtes, Gulvet, måtter, sæder og bagagerum støvsuges, måtter vaskes, friskluftindtag samt kabine renses med trykluft, askebærer tømmes og vaskes, plast /vinyl renses, Plast /vinyl shines, Vinduer pudses indvendigt og udvendigt.

Der kan tilvælges ekstra ydelser:

Bakteriel rensning af klimaanlæg

kr. 595,-

Sæderens incl. imprægnering

kr. 695,-

Tillæg for hundehår, opkast m.m. fra

kr. 295,-

Rengøring / afrensning af alu-fælge 4 stk.

kr. 295,-

Lædersæderens og læderbehandling

kr. 695,-

Reparation af lille bule hvor lakken ikke er brudt (Bilka bule)
    Rabat ved flere buler på samme bil.

kr. 1.250,-

• #8   28. jan 2013 Så altså omkring 2000 kr er ikke helt ude i skoven

• #10   28. jan 2013 Jeg har eget bilplejecenter, og har godt 8 års erfaring inden for faget. En komplet klargøring ved mig koster fra 5485,- men der får du også noget for pengene....

Der er desværre rigtig mange bilplejecentre som ligger meget lavt prismæssigt, men det gør deres kvalitet også. En komplet behandling ved mig tager typisk 15+ timer, hvorimod mange andre centre bruger omkring 4-5 timer....

Jeg bruger udelukkende produkter fra Meguiar's, som sikre en rigtig god, skånsom og langtidsholbar behandling....

Siger ikke at jeg er den bedste, men vælg dit bilplejecenter med omhu....

• #11   28. jan 2013 Fuld kommen enig Lasse " www.beautycars.dk"
    Jeg har selv været klargøringsmand igennem 9 år,og min arbejdsgiver fatter stadig ikke at hvis bilen skal som et suttet bolsje så tager det "TID"...!!!
    Og jeg køre desværre kun med produkter fra sparmasan-kemi..

`Broberg` .
    Omkring 2000 er nok prisen på det "Orange" marked....hehe

• #12   28. jan 2013 Et bilplejecenter der kan lave din bil til samme dag er useriøst. Der skal bruges mindst 12-16 timer på en komplet behandling. Gå aldrig efter billigste tilbud, men vælg et sted som du har fået anbefalet af folk du kender

• #14   28. jan 2013 jeg er værkfører på en stor klargøringsvirksomhed-. vores GODE kunder får en behandling til små 2k plus moms og miljø+6%..

Og tager typisk 6-8 timer for sådan en .. det er folk der ved hvad de laver. og der fejler kvaliteten absolut igenting!

og vi bruger os udelukkende Meguiar's produkter ..

men ja man kan sagtens bruge 16 timer på en klargøring hvis man selv starter og slutter en bil, og virkelig nusser - ikke sikkert at resultatet er 3.000 kr mere værd..

Men det er en tillids sag..

held og lykke med din søgen..

• #15   28. jan 2013 11 års erfaring og selvstændig på sjælland.
    En komplet koster 2800 med alt og det er inkl moms til private, 4x4 og kassebiler er der et lille tilæg ;0) .

• #16   28. jan 2013 Har været i praktik ved tang biler i Ringkøbing de tog vidst 1500 kr og syntes det var ganske fint dog uden polering og vask

• #17   11. feb 2013 Hej, jeg bruger damp til bil rengoring.
    Hvis der er folk hvem vil gærne at prove nyt damp bil rengøring koncept.
    Du er velkommen at kontakter mig.
    Jeg har mulighed at kommer til dig.
    Ring og få et tilbud. Tlf.: 50174090 (Aarhus)

• #18   14. feb 2013 damp - er fint. hvis man vil skyde snavset ned i sæderne i stedet for at suge det op..

Og en damp vask er ikke bedre end en vask med en hedvandsrenser..

Men ellers fungere damp vel okay..

Kommentér på:
Klargøring pris klasser ???

Annonce