{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Forskel på bilnøgler/remotes? VAG {{forumTopicSubject}}

Hej

Da min bil ikke længere reagerer når jeg trykker på remoten og det ikke hjalp at skifte batteri tænker jeg at remoten er færdig.

Jeg tænker så at jeg bare kan købe en ny remote og sætte "kode-chippen" over i den nye og så virker det?

Og hvad er forskellen på Seat leon Fjernbetjening og Set Toledo Fjernbetjening på nedenstående link? De er da total ens udover prisen?

http://kangal-styling.dk/bil-nogler.html?cat=403

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på bilnøgler/remotes? VAG
  • #1   29. jan 2013 Har du prøvet at låse din dør op med nøglen og derefter starte bilen?
    Hvis nej, så prøv det og se om ikke fjernbetjeningen virker igen bagefter..

• #2   29. jan 2013 Som Dan F siger, så skal du lige starte bilen med nøglen efter du har skiftet batteri.

Men jeg ved ikke om du bare kan flytte startspærre chippen i nøglen, eller om der skal yderligere kodning til før du kan låse/låse op med fjernbetjeningen (selvfølgelig skal bilen lige startes med nøglen).

• #3   29. jan 2013 min remote har ikke virket i snart 14 dage, så bilen har været låst op mange gange og ligeledes startet dagligt.

I starten begyndte den at virke dårligere og dårligere og nu virker den slet ikke. Det var som om signalet blev ringere så derfor troede jeg det var batteriet, men det var det åbenbart ikke. Tror nærmere det er en løs forbindelse..

• #4   29. jan 2013 da chippen sidder i nøgle spidsen . så skal den ikk flyttes nogen steder . du skal kun den anden del af nøglen jo hvor printet og nøglen sidder i . faktisk kan du nøjes med købe printet løst mener jeg. og genbruge dig nøglehus.

når du skiller den ad står der et reservedels nr på huset . og 433 / 434 mhz fx . dette skal du bestille nyt ud fra .

• #5   29. jan 2013 Rene J: Så jeg kan bare bestille remoten fra hjemmesiden og sætte den til min eksisterende nøgle og så virker det? Så jeg skal slet ikke genbruge noget fra den gamle remote?

Min hedder 433 mhz - men hvordan ved jeg så at denne passer?

• #6   29. jan 2013 Du skal have remoten kodet til din bil der flere video på youtube der vixer netop hviordan du gør dettte .

• #7   29. jan 2013 da jeg købte til om egen toledo kørte jeg ud til sørens autolager og købte et par brugte nøgler der.. er lige ved at tro de billigere ved vw / seat end kangalstyling.

Prøv kør derned med din nuværende og kør prisen på en ny elektronik del til den.

• #8   29. jan 2013 1J0959753AG

• #9   29. jan 2013 Lader ikk til du kan få indmaden løst . sys jeg bare have set et sted ..

• #10   29. jan 2013 To program your keyless entry:

-Put your good key in the ignition and turn to "ON", do not start the engine. Make sure all the remotes you want to use are present because they have to be programmed at the same time.
    -Close the door and insert key #2 into the driver's side lock. Lock the door.
    -Within 5 seconds of locking the door, press unlock 2 times on the new remote, key #2.
    -(if this is remote #3, press unlock 3 times. if this is remote #4, press unlock 4 times).
    -If there's a chirp or b

• #11   29. jan 2013 Rene J: Så jeg kan købe en ny remote (enten fra f.eks. Seat eller Kangal) og så selv kode den?

Så sætter jeg bare remoten over på den gamle nøgle og så spiller det?

Skal lige have det skåret ud i pap for at være helt sikker smiley

• #12   29. jan 2013 Ja det er fremgangs måden ja . du kan også købe en ved huggeren. sørens autolager har ofte nogen liggende ved jeg.

• #13   29. jan 2013 Sørg for at tjekke prisen ved Seat inden du køber ved Kangal eller andre steder, nogle gange er de faktisk ikke så dyre igen.

• #14   29. jan 2013 Sørens autolager havde kun til VW desværre, så ved ikke om den kan bruges. Men ellers må jeg høre Seat ad hvad de tager elelrs bestiller jeg hos Kangal. Er snart ligeglad med prisen hvis bare skidtet kommer til at virke smiley

• #15   29. jan 2013 Den koster 550,- hos Seat og 300 for at få den kodet. Men hvis jeg selv kan kode den gør jeg da bare det, det skal de sgu da ikke have 300 for så smiley

• #16   29. jan 2013 Det er samme om det vw skoda seat osv. forskellen er det lille logo bagpå nøglespidsen.. så længe det samme mhz. så passer den del..

nej ingen grund til betale dem for kodning da. hvis søren har en så ville jeg prøve med den inden jeg købte nogen ..

• #17   29. jan 2013 den jeg købte chekede jeg bare dioden blinkede når jeg trykkede på knapperne .
    og gav sku ikk meget for en komplet nøgle. så tog jeg chippene fra mine org nøgler uden klap og byggede over i og fik lavet 2 nye nøgleblade ved den lokale nøglebar.. pris total for 2 klapnøgler incl alt 450kr. og det var med nye plasthuse fra tyskland da de andre var ret slidte

Kommentér på:
Forskel på bilnøgler/remotes? VAG

Annonce