{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fast and furios car show 2013
  • #1   30. jan 2013 Det bliver nok godt som altid smiley overvejde det også men min bil er en brugsbil smiley så synes det skal være synd at køre den der ind hehe smiley men kommer måske og kikker smiley

• #2   30. jan 2013 du skal nok være opmærksom på at der er folk der er træt af at de kan komme ind til halv pris vis de melder sig til gennem bilgalleri

http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/962446-spam_mail_paa_bg

• #3   30. jan 2013 må hellere lige følge med. min volksrod er også tilmeldt og også første gang for mig

profilbillede
  • #4   30. jan 2013 Utroligt de biler der blive tilmeldt ....

• #5   30. jan 2013 Følger lige med smiley

• #6   30. jan 2013 daniel t hvad mener du med det. det er da sjældent standart biler der er tilmeldt men nogen der er gjort noget ved. og det hedder jo smag og behag.

• #7   30. jan 2013 sørg for og booke hotel i meget god tid for ellers er det kke til og få fat i noget jeg har været dernede som udstiller sidste år og har været der nede udstille med en kammi 2 gange inden ellwrs kom i god tid om fredagen hvis i skal klar gøre bil eller kom og stil op dagen før men det kan i finde mere info om på streetfires hjemme side

• #8   30. jan 2013 Har også meldt golfen til smiley

• #9   30. jan 2013 Jeg har bestilt lørdag billet det er vel der der sker mest og de vildeste ting og de fleste biler er der. smiley Sådan var det sidste år kan jeg huske og så må vi se næste år om E30eren skal med smiley til udstilling

• #10   30. jan 2013 der er ikke så meget i det, bare husk at ha styr på dit p-kort, samt armbånd. så køre det hele af sig selv, godt med pudseklude og middel med, drikkelse er en go ting, for det er dyrt der over. ta engang stole og et lille campingbord med, man kunne være heldig at vejret var godt nemlig.:)

og skal du holde med lys/lyd på, så husk en forlængerledning samt lader

• #11   30. jan 2013 Min bil er også tilmeldt smiley

• #12   30. jan 2013 også en anden ting skal der være en chance for og vinde noget så skal hele lortet klisters ind i glasfiber og spartel

• #13   30. jan 2013 man stiller vel ikke op for at vinde noget, men for at vise hvad man har lavet ved sin bil, den måde bilerne er delt op på, er en underlig måde synes jeg, der er show biler, samlet med hverdags biler, klart at de 2 klasser ik kan hamle op med hinanden, så derfor er det næsten altid show biler der vinder/er fokus på.

de burde ha noget der hedder hverdags biler, eller i den retning... feks min bil, den fik jeg en 3 plads for i min klasse, nr. 1 og 2 var kun udstillings biler, og bliv fragtet frem og tilbage i lukket trailere, og kun var lavet til shows, min er da også lavet fin, men jeg køre i den hverdag i sommer perioden, så klart man ik kan hamle op med dem

• #14   30. jan 2013 før hen har man skulle tilmelde sig hvis man ville op og have bedømt sin bil sådan var det ikke sidste år der gik dommerne rundt om fredagen og kiggede på bilerne og udtrak dem som de gerne ville se på scenen og så fik man en sms i løbet af dagen det gjorde jeg ihvertfald de skulle have en kattegori der hedder trailer queens og en der hedder daily driven

jeg stiller som regel op for og håbe på og vinde noget jern også self vise bilen frem

• #15   30. jan 2013 nemlig christian, hverdags biler for sig, og så show biler for sig, i 2010 og 11 gjorde de også som du skriver, jeg udstillede bare min, og var ikke tilmeldt, men de ringede til mig fredag aften, at jeg skulle stille på scenen lørdag

• #16   30. jan 2013 Også grunden til at jeg ikke gider, for en gade bil kan aldrig slå en trailer bil i en show. en bil der kører af sig selv og bliver brugt 10-15000km om året kan aldrig stå så pæn som en trailer bil. Og før mig skal en bil bruges smiley

• #17   30. jan 2013 nej nemlig en bil skal sq ud og køre kommer min osse dog kun når det er godt vjr men den er synet og på plader så skal den sq osse bruges

• #18   30. jan 2013 min bliver kørt hele året smiley og var ag til og fra arbejde smiley kører sku også på grusvej hvis det er, er da lige glad jeg har da bygget bilen før at jeg skal bruge den smiley
    Og ja det er Hondan smiley

Kommentér på:
Fast and furios car show 2013

Annonce