{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Fandme sur på politiet!? {{forumTopicSubject}}

Hey

Her for ca 3 uger siden blev jeg taget i at køre 82 km/t hvos man måtte køre 60 km/t da de så trækker 3 km/t fra vil det sige 79 km/t og det er præcis 1 km/t for meget så jeg fik et klip og en bøde på 1500 kr,- ialt. jeg acceptere at jeg får bøde andet kan jeg jo ikke gøre.

Men

Så får jeg bøden ind af døren og tænker nu skal jeg jo bare betale den og slut er det vel så. Men nej nej, der står noget helt andet på den bøde jeg får ind af døren. Der står at man kun måtte køre 50 km/t hvor man faktisk godt måtte køre 60 km/t. det vil jo sige at min bøde er større ind hva den skulle være på og plus jeg ville jo få frakendt mit kørekort mener jeg. Så jeg ringer og får fat i en "Henrik Larsen" han siger jeg skal skrive et brev til polititet hvor jeg dokumtere hvad fejl de har lavede og laver kopier af de 2 forskellige bøder jeg har. Det gør jeg så men høre jeg noget fra dem ? nej nej

Fprdi der er gået over 20 dage så skulle jeg havde betalt den jo. Men det har jeg som sagt ikke fordi jeg skulle jo sende den klage til dem og så vente på at få svar. Så jeg blev lige taget ind til retten!!! Jeg forklaret så de ting jeg havde fået afvide og det fik de så vedtaget at være rigtigt.

Men HALLO hvad fanden laver de. Hiver bare folk i rettet uden at lige undersøge tingene nermere!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fandme sur på politiet!?
Kommentér på:
Fandme sur på politiet!?

Annonce