{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Skriv nu for @&?()&@?(/- hvad bilen skal koste.... {{forumTopicSubject}}

Hej bg...

Jeg har i længere tid kigget på biler her gennem bilgalleri. Utrolig mange skriver .....gi et bud frem for at skrive hvad de forventer af pris.... Synes det er kæmpe frustrerende og dobbelt op på nederen, at folk for fan' da ik kan skrive et prisniveau på deres salgsobjekt..... Arghhhhh

Og byder du så en pris - så flipper de ud og sviner dig til fordi buddet åbenbart er helt hen i vejret..... Utrolig så mange biler der må være betrukket med bladguld i Bagagerummet, for priserne er jo sky-høje.....

Eller er det bare mig.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skriv nu for @&?()&@?(/- hvad bilen skal koste....
  • #2   31. jan 2013 Helt enig! det er til at få lange løg af!

  • #3   31. jan 2013 Hørt!

  • #4   31. jan 2013 Brug de mange andre sider hvor der sælges biler

  • #5   31. jan 2013 ENIG !!

  • #6   31. jan 2013 Hvis ikke der står en pris, eller man kan få en pris ud af sælger, så gider jeg ikke bruge tid på den annonce.


  • #7   31. jan 2013 Hehe min opfattelse er at folk der skriver giv et bud er at de vil have det de andre står til, men 20% over og de vil have dig til at byde det..

    Det skal så også siges at der stadig findes sælgere der er realistiske med der er SATME laaaaaaaangt imellem dem..


  • #8   31. jan 2013 Hvis de ikke kan svare pænt igen, så giver jeg dem sgu bare igen med samme tone.

    Kan ikke tage de numsehuller som blandt andet tror deres gamle Saxo har en værdi af 30.000 selvom lortet måske har rundet jorden fem gange og kun fået skifte til thansen fælge. De vælger ikke at sætte en pris, og så vælger jeg at byde efter hvad andre tilsvarende biler står til, det bliver de sgu næsten alle tøsefornærmet over.


  • #9   31. jan 2013 Folk som ikke skriver prisen, er simpelthen bygget af lort. smiley

  • #10   31. jan 2013 Helt enig..

    Dog skal det siges, at folk skal IKKE byde under det halve af en vare, NÅR DER STÅR FAST PRIS! Sorry, men jeg mener det sgu..

    Ydermere skal folk ikke byde og lave aftaler, for at komme og se på en vare og så aldrig dukke op...Det bringer sgu mit pis i kog..


  • #11   31. jan 2013 Men på den anden side så har jeg respekt for de få folk som faktisk tager ordet "byd" seriøst og ikke bliver sur fordi man byder. Dem findes der heldigvis et par stykker af endnu

  • #12   31. jan 2013 Jamen hvis folk kan tage buddene seriøst og kan svare pænt, så fint med mig, men savner stadig et prisniveau....
    Og så er der godt nok mange biler med 15 år på bagen som kun har haft gl. Damer som ejere og aldrig har vinterkørt..... Yiiiiirrrrr


  • #13   31. jan 2013 Synes nu det er mere sjovt med de der "DER ER BRUGT OVER 25.000 SIDSTE MÅNED PÅ BILEN!!!!!"

    Skal det tolkes som en god ting at det var nødvendigt at ofre så mange penge på bilen?


  • #14   31. jan 2013 Ha ha ha.....ja lige nøjagtig......

    Eller: der er lige lavet rust i skærmene : så jeg skal skynde mig af med bilen inden det kommer igen.... smiley


  • #15   31. jan 2013 Hø hø hø

  • #16   31. jan 2013 jeg har nu også nogle annoncer på dba hvor der bare står byd.
    og det er af den grund af håb på at køber vil give mere for tingene end jeg egentlig forventer.

    feks var der en der spurgte efter en pris på nogle seler til bagi bilen jeg havde tilsalg. jeg sagde han kunne byde .. han bød 300 og det var fint med mig.
    havde han budt en 50'er havde han også fået lov at købe dem smiley så det er af den grund jeg gør det


  • #17   31. jan 2013 Kalle: er ked af at sige det..... Det er folk som dig der gør markedet her på bg totalt nitten.... Det du skriver er, at du er interesseret i at snyde folk og sælge til overpris til intetanende købere. Skriv en pris næste gang, så er du glad og køber er glad....

  • #18   31. jan 2013 Enig, det er røvbelastende..

    Noget andet der virkelig også er pisse træls er folk der spørger hva er din sidste/mindstepris v hurtig handel, det kan bringe mit pis i kog at folk tror det er hal pris hvis de henter dagen efter.


  • #19   31. jan 2013 det er nu på dba. men jaja.. næe det er jeg nu ikke. men er møg træt af at have ''lortet'' til at ligge . så vil gerne af med det.. og hvis man skriver en pris kommer folk jo altid med et skambud.. '' hvis jeg nu henter i morgen'' '' kan du gå ned i pris fordi jeg bor langt fra dig og skal bruge penge på benzin'' osv

  • #20   1. feb 2013 "Jeg undrer mig bare mere over folk der tager to forskellige priser for samme bil. Fx: salgspris: 20k - byttepris: 30k - wtf??"

    Hvis nu man vælger at bytte til en "plan b" og ikke sin drømmebil, så er det kun normalt i mine øjne at man ønsker ekstra for sin bil..


Kommentér på:
Skriv nu for @&?()&@?(/- hvad bilen skal koste....

Annonce