Polering af min Opel Corsa D Polering af min Opel Corsa D
Hey BG:)
Nu når vi nærmer os forår og tid til sommer hjulene skal på, så vil jeg gerne ha poleret den lille hvide.
Hvordan bære jeg mig bedst mulig ad, skær det gerne ud i pap.
Og send meget gerne nogen link til alt hvad jeg skal bruge !
Mvh
maj 2012
Følger: 46 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 47
aug 2004
Følger: 31 Følgere: 34 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 715
Men en tur i hånden, plejer ikke at kunne gøre meget skade. Bare sørg for at bilen er vasket ordentlig inden, og køb nogle gode microfiberklude (kan fåes mange steder), og hold dem rene og fri af korn og sand under hele poleringen !! Måske lakrens, og så voks, eller en god polish der også sliber lidt. - Gør sku ikke så meget i det håndpolering mere, så det må andre vide
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 4 Emner: 34 Svar: 550
Jeg syntes, hvis ikke du nogensinde har gjort det før at du skal finde dig en kammerat som har gjort det før og har styr på det, ellers kan man altså godt lave noget forfærdeligt makværk på lakken..
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 68 Biler: 16 Emner: 106 Svar: 360
dec 2008
dec 2008
Nej man skal have fat i en rotary maskine også i gang
Har du været på nogen kurser Casper S ? eller er det bare selvlært?
aug 2004
Der er ALT , danske Youtube guides, salg, vejledning. Det er næsten for meget. Jeg syntes du skal bruge lidt tid derinde, især på Youtube guides.
Og så tænker du nok - det bliver ALT for dyrt, og alt for bøvlet. Du behøver jo ikke at gøre det SÅ grundigt som Michael bilvask.nu gør det, - det er også top of the line
aug 2004
dec 2008
Hehe ja sådan havde jeg det også ang. det ikke kunne være så svært og man skulle bare have tålmodighed, men nu er det noget helt andet
Er på klargøringskursus ligne nu på Aalborg tech college og er kun i 5. uge.. min "erfaring" efter at have poleret end del biler i min fritid er helt anderledes nu.
Min egen vogn brugte i sommers ca. 2 dage på at polere og den blev da flot, men ikke perfekt.. Efter jeg har fået tips og tricks og lært hvordan produkter og de forskellige lakke reagere og hvordan de skal behandles, kan jeg nu polere min vogn på ca. 7 timer også står den perfekt..
Har du poleret udendørs hele tiden eller også indenfor i halogen lys?
dec 2008
Polering af min Opel Corsa D