{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp nye folk på siden
  • #1   5. feb 2013 Det har der været lavet.. Men folk fatter det ikke!

Nogle folk fatter det end ikke hvis man skriver i kommentar til deres oprettelse at de burde skrive mere og hente information fra bilmodel.dk osv. og hvad de burde tage billeder af osv.

Mange af dem der opretter biler er bare snot DUMME!

• #2   5. feb 2013 Jamen... Kunne hun ikke bruge vores hjælp?

• #3   5. feb 2013 Eller tage den konstruktive kritik til sig og 'gøre som der bliver sagt'..

• #4   5. feb 2013 det er jo fordi folk er for retarderede til at gå ud og tjekke hvad deres dæk hedder, hvilke fælge der sidder på og endda størrelsen på fælgene....

Folk gider ikke skrive bare det mindste om deres motor, tilbehør eller det anlæg der sidder i....og sidst men ikke mindst gider de ikke tage billeder...

Jeg lover at verden bliver et bedre sted, med færre dovne idioter hvis jeg får netop DIN stemme og bliver valgt til præsident her på galleriet....gratis likes til alle

• #5   5. feb 2013 @Casper, Så sur som hun var, skulle hun vist skifte ble...

• #6   5. feb 2013 Forstår heller ikke at folk lige tager de to sek til at gøre det som op skriver...

Brugte 3 måneder til at skaffe info til min bil (;

• #7   5. feb 2013 @Casper, Hun var fandme klam....

Har liket dine indlæg nu, bare rolig.

• #8   5. feb 2013 HJÆLP TIL SELV HJÆLP(Gør brug af den)_______________Oprettelse af bil info:"5 Billeder minimum" - Foran- Bag enden- Siden- Kabinen (gerne flere)- MotorDer er plads til ialt 20 Billeder BRUG DEM "Samt billederne skal være i god kvalitet".Det vil sige IKKE:- Mørke billeder, utydelige!- Billeder af tilbehør- kopi billeder (mærket med DBA, BilGalleri med andre ord vandmærket billeder) (TAG DINE EGNE BILLEDER VISER FÅ DU INTERESSER DIG FOR BILEN).Også er vi nået til "Din Tekst": Årgang: Husk og skriv hvilken årgang bilen er fra -  www.bilmodel.dk Motor: ccm og ventiler Eks. 1.8 20V Hestekræfter: eks. 123HK Fælge: Skriv Navn/Model og tommer (på  www.bigwheels.dk kan der findes info du vil kunne bruge)Dæk:- Mærke- Breden- Højde- StørrelsenEks. 205/55-16 Undervogn:Skriv om den er Standard, Sænket eks. 40/40 (de første 40 står for hvor meget der er ændret foran og de sidste 40 står for bag) Bilstereo: - Radioen "HU" (ikke ordet Standard)- For højtaler (model og eventuelt effekten)- Bag højtaler (model og eventuelt effekten)- Bas kassen og forstærkeren samt andet der eventuelt er lavetStyling: Der er ingen styling på bilen- Planerne....Interiør:Her er intet sket o.s.v.Ekstra tilbehør: Eks.- Sædevarme- el ruder for og bag- el spejle. Bemærkninger:Skriv hvis der er noget du ønsker at fortælle mere om bilen som ikke skal stå i de ovennævnte punkter...Grunden til denne:- Jeg er interesseret i at der kommer Biler ind hvor man kan se bilen med god info og gode billeder gider ikke se forsøg på oprettelser hvor der er dårlig info så som:- Dårlige Billeder- Dårlig Tekst- For få BillederHTML - Internet adresser:  www.bilmodel.dkwww.bigwheels.dk 

• #9   5. feb 2013 det var bare et stykke sur blank tøse-pigebarn der ikke fattede reglerne

• #10   5. feb 2013 Hvad gik jeg glip af! smiley Lyder som noget der var interessant!

• #11   5. feb 2013 @Doktor W
    Hov hov hov ingen links her på siden!
    Udstemme

• #12   5. feb 2013 Trollede bare...aner ikke om det var den samme..:-D

• #13   5. feb 2013 ,

profilbillede
  • #14   5. feb 2013 Nej nej.. Jeg er Lasse ikk Brian:-).. Men sjov tråd..

• #15   5. feb 2013 Den værste funktion på bg (udover vip) er da alligevel at man kan slette en tråd!

Hader når jeg går glip af noget! smiley

• #16   5. feb 2013 Den så lidt fåkt ud når det blev gjort fra phone så her er den igen.

HJÆLP TIL SELV HJÆLP
    (Gør brug af den)

"5 Billeder minimum"
    - Foran
    - Bag enden
    - Siden
    - Kabinen (gerne flere)
    - Motor

Der er plads til ialt 20 Billeder BRUG DEM
    "Samt billederne skal være i god kvalitet".
    Det vil sige IKKE:
    - Mørke billeder, utydelige!
    - Billeder af tilbehør
    - kopi billeder (mærket med DBA, BilGalleri med andre ord vandmærket billeder)

(TAG DINE EGNE BILLEDER VISER FÅ DU INTERESSER DIG FOR BILEN).

Også er vi nået til "Din Tekst":

Årgang:
    Husk og skriv hvilken årgang bilen er fra - www.bilmodel.dk

Motor:
    ccm og ventiler Eks. 1.8 20V

Hestekræfter:
    eks. 123HK

Fælge:
    Skriv Navn/Model og tommer (på www.bigwheels.dk kan der findes info du vil kunne bruge)

Dæk:
    - Mærke
    - Breden
    - Højde
    - Størrelsen
    Eks. 205/55-16

Undervogn:
    Skriv om den er Standard, Sænket eks. 40/40 (de første 40 står for hvor meget der er ændret foran og de sidste 40 står for bag)

Bilstereo:
    - Radioen "HU" (ikke ordet Standard)
    - For højtaler (model og eventuelt effekten)
    - Bag højtaler (model og eventuelt effekten)
    - Bas kassen og forstærkeren samt andet der eventuelt er lavet

Styling:
    Der er ingen styling på bilen
    - Planerne....

Interiør:
    Her er intet sket o.s.v.

Ekstra tilbehør:
    Eks.
    - Sædevarme
    - el ruder for og bag
    - el spejle.

Bemærkninger:
    Skriv hvis der er noget du ønsker at fortælle mere om bilen som ikke skal stå i de ovennævnte punkter...

Grunden til denne:
    - Jeg er interesseret i at der kommer Biler ind hvor man kan se bilen med god info og gode billeder gider ikke se forsøg på oprettelser hvor der er dårlig info så som:
    - Dårlige Billeder
    - Dårlig Tekst
    - For få Billeder

HTML - Internet adresser: www.bilmodel.dkwww.bigwheels.dk

• #17   5. feb 2013 Mikkel VAG i have no fear for the freeezzzzzz.

• #18   5. feb 2013 Nej der er fandme os koldt nok uden for

• #19   5. feb 2013 Nej det er kun Casper S der har vest, han køre spark.

Hvad så Lasse fik du hendes nr.??

• #20   5. feb 2013 Min Civic blev afvist 4-5 gange, de første 2 gange var jeg stædig og synes selv det var godt nok..
    Men så begyndte jeg at tage tingene til mig, og så kom den ind..
    Min E30 kom ind i første hug.. smiley

• #21   5. feb 2013 jeg må indrømme alle biler jeg har sat på til afstemning er stemt ind første gang men bruger os hurtigt 30 min på at skrive om bilen og drengense expert hjælp til at tag billeder med deres dyre canon camera

• #22   5. feb 2013 fx denne har jeg oprettet tideligere og der er da ingen gang lagt flere timer i men efer min mening fint fylst gørendene til at komme ind kunne man bruge dette som eks, til nye brugere?

http://www.bilgalleri.dk/galleri/106472-volkswagen_golf_2__solgt

• #23   5. feb 2013 Jeg har kun brugt en mobil til at ta billeder.. smiley

Men ja, det er ikk så svært hvis bar man tager sig lidt sammen.. smiley

• #24   5. feb 2013 Tror bare mange folk ikke orker, at skrive så meget om deres bil, for nu har de jo billederne klar og bare skal ind, tjuheej hvor det går, de fleste har den holdning (ud fra hvad jeg har set)

• #25   6. feb 2013 nej jeg fik desværre ikk noget nummer.. hun lukkede jo tråden den bia-tch!..

Kommentér på:
Hjælp nye folk på siden

Annonce