{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SØGER LÆREPLADS SOM MEKANIKER
  • #1   20. feb 2013 Tror det er meget svært at finde en læreplads som mekaniker (især som voksenlærling), man skal jo nærmest kende nogen der ejer et værksted, men du må jo ud og banke på hos de forskellige firmaer, held og lykke smiley

  • #2   20. feb 2013 Måske du skulle skrive hvor henne i landet du søger.

  • #3   20. feb 2013 Jeg har været ude Mange steder! De fleste steder i Århus, Silkeborg, Horsens, Viborg, Skive.. Søger egentlig i det meste af Midtjylland.. Men helst tæt på Århus. Ja det er svært for tiden med de lærepladser.. smiley

  • #4   20. feb 2013 Satme surt..... nogle af dem jeg kender med værksted må fyre for tiden... desværre!
    Har du prøvet de mindre værksteder ala automester og sådan....


  • #5   20. feb 2013 Min gamle kollega stopper også idag faktisk. Og han skulle faktisk ha' været røget i November måned, men mester har været flink...og det er kun gået ned af bakke. Folk får slet ikke lavet service mere - de kører bare lortet i sænk og sælger dem. Køber noget nyt gammelt lort, og kører det i sænk osv osv.

    Danmark er bare ikke et billand.


  • #6   20. feb 2013 Vil bare lige sige at jeg har scoret en læreplads ved at fjerne alle mine begrænsninger, jeg kunne heller ikke finde læreplads. og udved min søgning til hele sjælland, kørte en god tur. og på anden dagen fik jeg en læreplads, okay, den ligger 86km fra hvor jeg bor, men hvis man virkelig vil have sin uddannelse, så enten flytter man, eller tager de kilometer med.

    Det er desværre sådan at folk går efter de lette måder og kun spørger i nær områder.
    der er altså også gang i den selvom værkstedet ligger lidt uden for byen.
    Men held og lykke


  • #7   20. feb 2013 Ud og banke på ALLE steder. Jeg fandt min på 3 dagen jeg var ude og søge, så man kan godt være heldig smiley

  • #8   20. feb 2013 og jeg TROR ikke du er den eneste ; )

    Ud med et cv virk som en flittig ung mand der vil bestille noget! og ikke stå med hænderne i lommen og hænge. så kan det ikke gå helt galt.

    men ja generelt svært lige nu at finde læreplads og bliver kun svære når de får deres tilskud inddraget til lærlinge hvis ikke det er trådt i kraft!


Kommentér på:
SØGER LÆREPLADS SOM MEKANIKER

Annonce