{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Analoge køreskiver købes hvor?
  • #1   21. feb 2013 den nærmeste maskinforretning ville jeg mene?

• #3   21. feb 2013 Ketner har nok

• #4   21. feb 2013 Europarts, de sælger også til private smiley

• #5   21. feb 2013 Husk at du skal kende koden på skriveren for at få rette udgave af skiven.

• #6   21. feb 2013 Tankstationer

• #7   21. feb 2013 Tobias: Det var en idé lige at svinge forbi og høre ad sådan et sted -hernede på bøhlandet er der da et par af dem;-)

Per/R.B/Steven A: Refako, Ketner og europarts må lige googles men nu har jeg da lidt at gå efter;-P

Per R: "Trucken" købes til privat brug (til transport af driftbilerne), så hænger selv på det at finde de skide paptingester;-P Har haft lastvogn før men da fulgte der skiver med til det næste årti og dem nåede jeg ikke at få brugt før jeg solgte den igen! LOL!

Erik P: Ja det kan jeg da egentlig godt huske at der er noget med, nu hvor du nævner det! Må vist lige tjekke det op med sælger

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #8   21. feb 2013 Er du sikker på du skal bruge skiver når din kørsel er privat ?

• #9   21. feb 2013 Truckerbenny: Yes yes, har tjekket op med rigspolitiet -efter at have hængt 45 min i røret hos trafikstyrelsen og stillet om en million gange. Suk! Så snart du kører privat kørsel med eget gods i egen lastbil over 7500 kg totalvægt, hedder det køreskiver. Ligeledes hvis man fx har sponsorklistermærker eller andre reklamer på lastbilen, skal der skrives skiver.
    Der vil så både være sponsornavne på team-trucken og så er den op på 12.000 kg totalvægt, så uanset hvad, slipper vi ikk´ selvom vi ikke kommer til at køre ret meget. Grrrr!

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #10   21. feb 2013 Sådan noget møg, men Ketner har hvertfald skiver til lastbilen og ellers har de fleste tankstationer langs motorvejen dem også. Men vi får vel lastbilen at se inde på lastbilgalleri ?

• #11   21. feb 2013 Truckerbenny: Ja det er lidt crappy:-/ Tja det kan da sagtens ske at jeg ku´finde på at oprette den på lastbilgalleri;-P Men den skal lige ehm, styles lidt -eller ihvertfald have et strejf af personligt præg -for sådan en standard FL6´er fra midt firserne er lidt øm i sig selv. Men vi er ved at lægge planer for hvordan "Team 2 late´s Drifttruck" skal se ud;-P Det blir´ihvertfald en sjov proces at bygge den om til vores behov

• #12   21. feb 2013 Det hjælper så også væsentligt at skrive "Diagramskiver" istedet for "Køreskiver" på google:-P

Kommentér på:
Analoge køreskiver købes hvor?

Annonce