{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

Allan O
Allan O
Tilmeldt:
26. dec 2008
Følger: 1 Emner: 83 Svar: 23

Hvad f..... gør jeg ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har to biler jeg gerne vil have solgt. Begge i prisklassen 30-35000 kroner. Nu har jeg siddet og kigget rund på de forskellige sælger steder og er i tvivl. Det er klar at jeg ikke vil bruge mere end måske 500 kroner for at sælge sådan en billig bil.
Mine kammier siger at det er vigtig med store bilder hvis de skal sælges men så koster det for alvor.
Hvordan kommer jeg længst for max 500?

www.bilbasen.dk der koster alt meget men jeg tror den kender flest.
www.biltorvet.dk der koster kun billeder penge men er ikke sikker på hvor mange der ser den.
www.dba.dk der koster alt penge så den tror jeg er udlukket.
www.123auto.dk er tilsynelandende størst men der koster de tykke annoncer penge men er ikke sikker på hvor mange der ser den.
www.guloggratis.dk er åbenbart gratis men den er hvis bedst til de helt billige biler.

Hvordan sikrer jeg mig at de bliver solgt uden jheg bruger mere end 500 kroner.

Allan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad f..... gør jeg ?
  • #1   2. mar 2013 Sæt den til salg overalt....
    Personligt bruger jeg Bilbasen, og Gulgoggratis. Godt med information, og korrekte! oplysninger på bilen, samt en god håndfuld billeder, der viser bilen.


  • #2   2. mar 2013 da kan sætte den til salg herinde samt guloggratis. når så du er træt af alle de useriøse henvendelser osv. om et par mdr. så må du jo hive penge pungen frem og betale for at få solgt din bil.

    jeg har i øvrigt haft størst succes med dba. har dog aldrig brugt bilbasen.

    herinde kunne jeg ikke engang forære ting væk uden folk blev besværlige.
    på guloggratis forventer folk afslag på 40-60% af prisen.


  • #3   2. mar 2013 Jeg bruger som altid Bilbasen og dba.dk og så markedet her samt guloggratis engang i mellem smiley

    // Andreas


  • #4   2. mar 2013 udbyd dem til 5-10.000 under normal prisen så de nemmer solgt.
    afhænger jo af bilen. er det 2 stk audi så de væk om 3 dage er det 2 stk citroen så gå det noget tid


  • TomP
    TomP Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Svar: 47
    #5   2. mar 2013 Jeg solgte en Peugeot 206 på gul og gratis i går.. Der gik kun 5 minutter så var den solgt og aftalt afhentning samme aften smiley Min lillebror solgte også hans samme dag på gul og gratis..

  • TomP
    TomP Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Svar: 47
    #6   2. mar 2013 Gode billeder, og billeder af evt. fejl på bilen er en god ide..

  • #7   2. mar 2013 Jeg plejer at bruge BilBasen, BilGalleri og GulogGratis.. og med en BilBasen annonce, får du en gratis DBA annonce. Det koster selvfølgelig lidt, men på den måde er der rigtigt mange der ser din bil smiley

  • #8   2. mar 2013 Biltorvet.dk

  • #9   2. mar 2013 Prisen er alt afgørende for at få solgt. Jeg bruger altid guloggratis + dba. Man får rigtigt mange henvendelser på guloggratis og tit kan man have bilen solgt hurtigt hvis man giver afslag. Dba er der knap så mange henvendelser. Men prisen holdes bedre oppe der inde. Du må forvente omkostinger har før brugt 2000kr på at sælge en bil dertil skal man os regne for de udgiftr bilen koster at have stående tit og ofte er det billigere i sidste ende at give afslag på bilen så den er hurtigt væk. Du skal som minimum have to henvendelser i ugen ellers er prisen for høj, eller bilen ikke tiltrækkende nok for købere .

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #10   2. mar 2013 Der er seriøst mange der skriver en "forkert" pris på bilen, for at det ikke skal koste penge at lave annoncen... Ligesom folk gjorde førhen herinde, så skrev de 45 kr hvis bilen skulle koste 45.000 kr...

Kommentér på:
Hvad f..... gør jeg ?

Annonce