483 visninger
|
Oprettet:
For få eller for dårlige billeder? {{forumTopicSubject}}
Når man skal have en bil herind på BilGalleri, hvad og hvor mange billeder skal man så lige lægge ind før at folk de syntes at det er godt nok? Grunden til jeg spørg er at min egen bil bliver afvist for, for få eller dårlige billeder, og kan se det er en general afvise årsag blandt bilerne der prøver at komme ind.
Så hvad er egentlig nok til at folk gider at stemme ens bil ind?
Mvh AMG
jul 2010
Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 222 Svar: 1.741
okt 2009
Følger: 54 Følgere: 56 Biler: 6 Emner: 55 Svar: 1.055
Men laver du derimod en oprettelse, med god fyldig og informativ tekst, og fede billeder der er gjort lidt ud af, f.eks bilen er vasket og støvsuget, så handler det ikke om antallet af billeder, men mere at det er en god oprettelse..
Håber det hjælper dig?
Se evt mine oprettelse, ikke at jeg altid har ret, men jeg har brugt lidt krudt på mine oprettelser...
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 422
jan 2009
Følger: 39 Følgere: 45 Biler: 7 Emner: 4 Svar: 659
- Eller så kan det være grundet at der bare ikke er nok.
- Måske er billederne taget aaaalt for tæt på så man faktisk slet ikke får noget hel-billede af selve bilen.
- Generelt bare dårligere billeder (Kvalitet).
Det er et galleri.. Og alle der ejer en mobiltelefon idag, kan da tage ordenlige billeder! Burde ikke være svært
Det værste jeg så ser er.. "Flere billeder kommer imorgen" - Jeg får hver gang.. Tanken om hvorfor vedkommende har så travlt med at få sin bil ind på BG? Hvad skal der ske? Hvad skal vedkommende <i>nå</i>?
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 60 Svar: 330
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 2.085
Min meget hadede franskmand kom ind uden et afvisepoint!
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 677
http://www.bilgalleri.dk/galleri/262219-volvo_v40
okt 2011
feb 2012
Jeg har afvist fordi jeg synes teksten er elendig, selv standard fælge har en størrelse og det samme har dækkene!
Standard volvo anlæg? Bluetooth, USB, Aux, Antal højtalere, watt? Der må da være et eller andet at skrive.
1,6 med 8 ventiler 115 hk og 270 nm (måske har den også en lille turbo du evt. kunne nævne?)
Det kan som regel bedre betale sig at bruge 10 min. mere på oprettelsen, end at oprette et "tudeindlæg" i forum (ja, undskyld men det hedder det).
feb 2012
okt 2011
Og det var for som sådan ikke for at oprette et ''tudeindlæg'' men mere fordi at folk ikke kommer med kritik når de afviser, og så er det ret vanskeligt at vide hvad man skal ændre på for at please folk.
feb 2012
Jeg har ikke ændret på min Alfa siden jeg oprettede den, så der har du noget at sammenligne med.
Den fik omkring 60 afviste uden en kommentar om hvorfor, jeg gætter på at det er dem der bare ikke kan lide Alfaer, for jeg synes selv den sad lige i skabet (minus motorbillede fordi motoren var beskidt).
feb 2012
okt 2011
For få eller for dårlige billeder?