{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Mikkel P
Mikkel P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Køb af brugt Golf II Ra/Sb, III eller passat TDI {{forumTopicSubject}}

Hej VW kyndige – Jeg er stor fan!

Jeg har solgt min mc og skal have en bil igen.
Jeg elsker Golf II, familien har i øjeblikket fire og vi har haft over 10 i alt. Vi har kørt over 2mil i de biler og det er godt nok bare en billig bil! Min gamle golf II TD JR døde sidste år 400.000km først 5 gear og så var den rådden og skulle svejses i bund for 8000 sort. Købte den 3 år før, kørt 100.000km i den gav 3500 for den og brugte for 6000kr i rep på 3 år.

Problemet er bare jeg har kigget i en måned efter min sidste Golf II, ville gerne have en pæn der kunne holde 4-6+ år til 15.000kr med ra/sb motor på guleplader, men der er jo ikke flere pæne tilbage! Dem som er, har gået mindst 320000 og er rustne. De er simpelthen blevet for dyre i forhold til en Golf III 1.9 TDI, el. GTD og Passat TDI.

Hvis jeg vælger en anden VAG end Golf II skal det være stationcar/variant også på guleplader.

eller hvad mener i jeg skal købe?
Tror i en gammel TDI’er med 300+++km er forholdsvis lige så billig og driftsikker at eje som en golf II der har kørt 300+++ også?

Ps jeg er røv ligeglad med servo, komfort osv i de moderne biler, jeg er bygget til en Golf II. Man kan mærke vejen uden servo, mener komforten i II'er er god, lyden fantastisk og det er aldrig lykkedes mig at sætte en II’er fast når jeg er offroad. Hvilket jeg er ofte pga lystfiskeri, jagt osv.

Men en stationcar kan man jo sove i, og den er ligeså billig i vægtafgift og diesel som en II’er.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt Golf II Ra/Sb, III eller passat TDI
Kommentér på:
Køb af brugt Golf II Ra/Sb, III eller passat TDI

Annonce