{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 106 GTi eller Rallye?
  • #1   5. mar 2013 106 GTI! smiley

• #2   5. mar 2013 Køb gti rallye 8v er sku en trist tikke maskine. Så helt klart gti. Har selv haft 8 peugeoter

• #3   5. mar 2013 Der er også en anden mulighed 106 XSI, den er altså heller ikke dårlig, det er en lille hurtig en, noget bedre end rallyen efter min mening smiley

• #4   5. mar 2013 Havde valgt gtieren. Dejlig lille hurtig vogn.

• #5   5. mar 2013 Elsker når folk ikke kan komme med en ordenlig grund!
    Hvis du kigger efter de nyere (PH2)
    Så rally 1,6 8ventilers soch. og GTI er 1,6 16ventilers Doch.
    Så klart mere power i en GTI. plus el-ruder, og dørsider, er der ikke i en rally. og nogle andre småting!
    Sørg for at når kigger efter en 106, at tjekke bagbroen. de dør på ALLE! og det er ikke billigt ! smiley

• #6   5. mar 2013 Ang bagbro så dyrt er det sku heller ikk og skifte i forhold til rep på andre mærke osv smiley

• #7   5. mar 2013 Jeg kiggede efter GTi'er da jeg skulle have min, men kunne ikke finde nogen i ordentlig stand på det tidspunkt, så købte en Rallye i stedet for - og det har jeg absolut ikke fortrudt! Jo GTi'en er hurtigere og har mere udstyr, men der er nu noget charme over Rallye'en. Det er en letvægtsudgave, så der er sparet på isolering og sådan noget, og så er der nogle detaljer man ikke får i GTi'en, som f.eks. blå bundmåtte og blå instrumenter. Den er på en måde lidt mere hardcore end GTi'en, selvom den ikke er helt så hurtig, men langsom er den nu heller ikke.

Gå efter en, der er i fin stand, og gerne så original som muligt. Der er mange, der er blevet mishandlet, og det holder de ikke så godt til - det gælder begge varianter. smiley

• #8   5. mar 2013 Tak for de fine svar alle sammen!

Alexander: Ja, der er jo ikke en typisk bil, hr. og fru jensen havde købt, så det er sgu vigtigt den er så original så mulig, og ikke mishandlet smiley Tak for svaret smiley

Kommentér på:
Peugeot 106 GTi eller Rallye?

Annonce