{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Jonas
Jonas
Tilmeldt:
29. jan 2009
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 5

Vw passat fordele/ulemper {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt mig og købe en vw passat, har haft en golf 3 før og den oplevede jeg ikke nogen problemer med. Vil helst have tysk biler derfor vælger jeg passat, hvad synes i om den bil, er der problemer med dem hvad er der af ulemper i bilen. Hvilken pris synes i jeg skal betale for sådan en. Det er en fra 1998- 2001


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw passat fordele/ulemper
  • #1   7. mar 2013 Først og fremmest er der fordele og ulemper ved at oprette flere af samme forum

    Men du skriver jo intet om det skal være en 1,6, 1,8, 1,8T, 2,0 benzin diesel? ja hvad.
    Km? du beder om en evt pris.
    Men generelle ulemper.
    Der kan komme vand ind via pollenfilteret eller motorstyringen. som gør at dit komfortmodul kan brænde af, eller crash sensorer.
    Bærearmene har det med at gå, især ved sænkning.
    forskærme og bagklap ruster.
    Ligesom alle biler til billigere penge er der flere fejl på alle biler.


  • #2   7. mar 2013 Du skal helt klart tage en Diesel, Benzin motorerne i passat er uhyggeligt svage!

  • #3   8. mar 2013 Ahhh 1,8t er en stærk motor. Det er alt det udenom der er svagt, turbo, ledelse, sensore m.m....
    Det er ved at være en gammel bil, vælg hellere en 3bg altså modellen efter, der er færre fejl og mere udstyr. Billigere i længden..


  • #4   8. mar 2013 Og det med der kommer vand i kabinen og bærearmene går istykker ved sænkning er man selv skyld i. Der sider et afløb ude i batteri kassen under batteriet der stopper til med gamle blade skidt og hva der ellers bliver skyldet med ned i batterikassen. Hvis man ikke får renset det så vandet kan løbe ud så står der ligepludselig 10cm vand ud i batterikassen og så begynder vandet at rende ind i bilen diverse steder. Grunden til bærearmene går i stykker ved sænkning er fordi men ikke løsner alle armene inden men monter den nye undervogn. Ligeledes hvis folk skifter armene så bliver armene bare spændt imens bilen er løftet op også kommer der et meget stort vrid i armene. Armene skal være løsnet, bilen skal stå på hjul så den står i den rigtigt højde også spænder man armene. Så holder de osse ved sænkning.

  • #5   7. maj 2013 Syntes 1,8t køre pikke fed og jeg har ikke haft problemer med min over hovedt men det kommer and på hvordan man behandler og vedligeholder sin bil !

    Du kan da tage et kig på min der er hvert fald ikke noget istykker og den står som et suttet bolche smiley så skriv da en besked vis du indtra smiley


  • #6   7. maj 2013 stiv undervogn. relativ dårlig lydisolering. svagt forhjulsophæng.
    lakken uden metal har en tendens til at skalde af.
    dørsiderne er meget hårde og ukomfortable.
    alt under 1.8t er for småt til den kasse (og de fleste 1.8T er trætte efterhånden)
    TDI´erne har somrelt gået langt. og er ikek nær så komfortable som en Commenrail motor (som mercedes bmw. peugeot. citroen. renault køre med fra samme ågange.)

    taget udgangspunkt i 3B


  • #7   7. maj 2013 Så må min være en lækker model den larmer sku ikke inden i og skaldet heller ikke i lakken og heller ikke før den blev malet smiley har aldrig haft bøvl med forhjuls op hæng men alt er os skiftet i min undervogn smiley :) alt under 1,8t er død lige ved en standart 1,8t er for død men lige en lille chip så køre de lækkert smiley

Kommentér på:
Vw passat fordele/ulemper

Annonce