{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.095 visninger | Oprettet:

TA-Technix vs. Raceland vs. FK AK Street?? (gevind) {{forumTopicSubject}}

Hey,

Kigger efter gevindundervogn til min Ibiza 6k fra '97 (bliver snart oprettet).

Men jeg kan ikke finde ud af hvilken jeg skal vælge af disse 3:
- TA-Technix?
- Raceland?
- FK AK Street?
- Eller anden til omkring 2000,-?

Personligt har jeg selv haft en FK AK Street på en Skoda Octavia fra '97 - og den var fin nok, ikke for hård eller for blød - men den måtte gerne lige kunne sænke de sidste 10-20mm.

Men er der nogen der har prøvet lidt af hvert og kan give en mening??
Ved godt at de ligger omkring de 2000,- så det er en billig gevindundervogn, men gider ikke ofre en undervogn der koster 50% af hvad jeg gav for bilen smiley

Takker på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TA-Technix vs. Raceland vs. FK AK Street?? (gevind)
  • #1   9. mar 2013 Okay, nu er formålet også at få en "hård" undervogn med dette - er ikke så sart smiley

Men hvilken kan sænke mest uden at skulle skifte ting som fx. "kødben" osv?

• #2   9. mar 2013 Hehe jep, bare uden tüv smiley
    Eller jo den skal selfølgelig have tüv, men efter et evt. syn er den alligevel skruet i bund smiley

• #3   9. mar 2013 Ja det er rigtig - så må det nok blive en TA smiley
    Mange tak for svar!

Andre er selvfølgelig velkommen til at gi deres mening

• Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   11. maj 2013 Hejsa.. Jeg på tænker at købe og montere en Ta undervogn på min Altea XL..! Ved godt at det er en billig undervogn og at jeg ikke kan forvente mig det vilde af den.. Har tænkt mig at holde mig indenfor TUV Dvs 70 mm. Men mit spørgsmål er om den er stenhård hvis jeg holder mig inden for tuv..? Min kammerat havde en billig undervogn på hans Passat 2006, og den var da fast/hård , men havde masser af komfort stadigt..!
    Jeg har 19 tommer ruller på med 235 foran og 255 bag..Der for tror i de kan være der når undervognen kommer på..?

• #5   12. maj 2013 Jeg endte med at købe en raceland gevind, og det har jeg slet ikke fortrudt!! Billig og meget fin til prisen (gav 1500,- for en helt ny smiley )..
    Hvis folk ikke vil have en hård undervogn, skal de nok bare lade være med at sænke bilen...
    Den er lidt hård ja, med også meningen og sidder og smiler hver gang jeg kører smiley

Kommentér på:
TA-Technix vs. Raceland vs. FK AK Street?? (gevind)

Annonce