{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SE HER ALLE!
  • #1   6. apr 2004 De bliver bare ved og ved med at udskyde leveringstidspunket for nogle alufælge jeg har bestilt derude. Og når jeg ringer derud for at høre ang fælgene får man bare et flabet svar syntes jeg!

• #2   6. apr 2004 TIl Ove H:

Tusind tak for svaret..

Kender du nogle stykker? jeg kan tage med?..
    JEg er bare ved at være så træt at alt det her pis med dem!

• #3   6. apr 2004 En af mine venner har haft kæmpe problemer med dem, fordi hans leverede alufælge skallede i lakken, så ville de ikke bytte dem, og en masse andre ting, så jo der er meget ballade med dem.

Tag at skriv til dem at du har lavet en tråd her, så skal de nok kikke på dit problem.

• #4   6. apr 2004 Hej Rasmus, jeg har købt mine fælge hos bigwheels og der var slet ingen problemer,de kom squ hurtigt efter jeg havde bestilt dem , jeg købt dem der fordi min far også lige havde fået sine hjul derfra, så.. jeg tror ikke du skal være nervøs, jeg har ikke hørt noget dårligt om dem endnu. men du må da godt skrive hvad der sker hilsen dennis

• #5   6. apr 2004 Hvis ventetiden er for lang og du har betalt, så kan du med købeloven kræve dine penge tilbage...det er da mega skod og sælge varer man ikke kan levere inden for en rimelig tid...Tak for informationen så er jeg da opmærksom på nogle jeg ik skal kontakte..

• #6   6. apr 2004 Jeg vil holde med Claus, kør der ned og spørg hvor de blir af, og udskyder de leveringen en gang til, så sig at det ingen interresse har længere...

Kommentér på:
SE HER ALLE!

Annonce