{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 3c 06-
  • #1   10. mar 2013 P-bremse
    Hvad er problemet med den? Sætter den sig fast, eller?


  • #2   10. mar 2013 Hvis du kan finde en uden dgs så gå efter den, ellers kan de have problemer med rust i bagklap, bund af døre og mange af dem har kørt motorvej, så de er sandblæst på fronten.


  • #3   10. mar 2013 P-bremse er indbygget i bagkalibre, de har de med at enten sætte sig eller at knappen holder op med at virke, det sidste koster ikke så meget...

  • #5   10. mar 2013 Casper det er da noget vrøvl. 2,0 TFSI motoren blev kåret til bedste motor 4 år i træk.
    Og det er kun bagklappen på stationcar der har problemer.

    Prøv at se 2005-2009 under 2,0 motore
    http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year

    På 2,0 170hk skal du være opmærksom på at DSG ikke er godt sammen med denne motor, samt topstykket på denne model har det med at gå istykker. hvis jeg var dig ville jeg vælge 140hk modellen.

    De TDI med partikkel filter originalt har ikke problemer med dyser.
    Det skal dog siges at VW har lavet en auktion så du kan bare få dine dyser skiftet ved f.eks. vintercheck (såfremt du har de dyser med problemer)

    Der er også nogle af TDI motorene der har problemer med oliepumpen (som del af balancemodulet) hvor der sidder en blyant som bliver slidt rund så oliepumpen stopper med at pumpe olie


  • #6   10. mar 2013 Casper@ Øhh, hvad snakker du om ! Der er rygter om alle biler !

  • TomP
    TomP Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Svar: 47
    #7   10. mar 2013 Jeg købte for 2 år siden en 2.0 tdi fea 2007.. Den var mildest talt den ringeste bil jeg nogensinde har ejet. Alt på den bil er ringe, bilen havde gået 169000 km da jeg købte den. Den havde inden for det først halve år alle kendte fejl. Defekt motor, alt i forvognen var defekt. Parkerins bremse defekt. Topstykke. Dyser. El fejl. Fejl i svinghjul. Samtidig knækkede den ved opbremsning og det kunne vw ikke løse på trods af mange høje regninger. Solgte bilen efter halvanden år med kæmpe tab. Eneste gode ting ved bilen var at den var flot og dsg kørte fantastisk.

  • TomP
    TomP Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Svar: 47
    #8   10. mar 2013 Så hvis du ønsker en bil der koster ekstremt meget at holde kørene skal du bare købe en 3cer smiley

  • #9   10. mar 2013 efter det min kamis far (taxavognmand). min veninde og min kamis svoger har været ude for med deres 3c´er ville jeg ikke turde købe en diesel. (hvis en vognmand poster samme penge i sin ene passat som han bruger samlet på at holde sine 4 sprintere og 3 Eklasser kørende så det ikke en solid bil.)

    dem der kåre motorerne ved måske hvad de snakker om men tvivler sku for der er mange fede benzinere og der er mange biler der vinder mærkelige priser.
    transitconnect vand minivan of the year.
    og på hvilket grundlag ligger udnævnelsen. er det på dens teknik? dens holdbarhed? dens dynanik eller hvad er det for kan da godt være den trækker godt og det er det alene de kåre den på og så det jo lige fedt.
    motorjounalister roste også 2.0tdi´en men de skal ikke forholde sig til drifsikkerheden men simpelthen på hvordan bilen køre med den motor.
    og en tdi´motor er en fin motor og køre med. og det er nok dens krafter der gør den få ros. personligt finderjeg hdi motorerne meget mere harmoniske og dynamiske. men har ikke samme peak effekt og hårde og kontante træk som tdi tilbyder.




  • TomP
    TomP Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Svar: 47
    #10   10. mar 2013 Jeg var meget skuffet for har kørt Peugeot siden jeg var 18 uden en eneste fejl. Og forventede at Vw jo skulle være langt langt bedre. Men realiteten er altså bare at det er den ringeste bil Vw forhåbentlig har lavet.

  • #11   10. mar 2013 alf p
    touran er omtrent lige så slem.
    og ellers er alle VAG med samme motor og gearkasser udsat for samme problemer. desvære har virkelig ødelagt mit indtryk af dem for deres design er meget tiltalende (selv om den nye mazda SEX slå passaten på alle punkter bortset fra snopeffekten)


  • #12   10. mar 2013 Nej den ringeste må gå til en touran 2.0 tdi dsg.

  • #13   10. mar 2013 Touran'en ruster i undervognen, bagklap og skærmkanter, Passat'en har problemer med bagklappen ved nr pladelys, nogle ved dørene (ikke hvis man tørre den af som man skal/burde efter vask), det bliver som regel udbedret af VW på deres regning, eneste svaghed jeg vil påpege er svinghjul ved ca 200,000 km alt efter kørestil og HK - ringede til SMC i Odense for at høre om der var nogle aktioner på min (BKP motor), nu får jeg nye dyser uden beregning i næste uge, syntes det er god service, derudover ville han gå den efter for at se om der var andet der også var omfattet af VW's serviceaktioner - alt er naturligvis på VW's regning, tror det løber op i små 15,000 for sådan en omgang, så er der sparet lidt til svinghjulet engang skal skiftes smiley

  • #14   10. mar 2013 Skal siges dyserne ikke fejler noget, men med 187 på klokken er det fint med mig smiley

  • #15   10. mar 2013 Vælg dig en 1,9tdi 105hk istedet! Jeg har nu kørt 115000km i min uden nogen form for problemer og er bare super glad for bilen! Dog har jeg fået bagklappen skiftet på garantien.. Min er chippet og rullet ind med 145hk.. Kører 18-19km/l..
    Bilen har aldrig svigtet mig og har nu kørt 142000km..

    Casper s.. Så er du jo heldig med at du har købt dig en rigtig lækker pige bil. smiley


  • #16   11. mar 2013 LOL smiley

Kommentér på:
Passat 3c 06-

Annonce