{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ca pris på lak af bagklap?
  • #1   11. mar 2013 Under 10.000 kommer jo ligesom an på farven.

• #2   11. mar 2013 2500 ... det skulle jeg give for min Golf 3

• #3   11. mar 2013 sats på 1500

men et vildt gæt ville være at du nok skulle spørge ham der skal male den for dig

• #4   11. mar 2013 Tak for svarene smiley den skal bare omlakeres i samme std sølv som den er . Det er bare forde den har fået en ruko lakering

• #5   11. mar 2013 2.500-3000 Kr er nok realistisk. Arbejder fritids for en autolakerer, så jeg kender priserne

• #6   11. mar 2013 Tom c det er godt nok også en god sjat penge for sådan en lille bagsmæk smiley

• #7   11. mar 2013 Med regning er det prisen.
    Klappen skall afmonteres, den skal slibes, måske spartles, vindue tapes til, males med grunder, metallak, klarlak og tørres ved 40°C og så skal klappen monteres igen.

• #8   11. mar 2013 1500 2000kr. Uden regning. Med regning er det vel omkring 2500-3000kr plus moms

• #9   11. mar 2013 1800-2000+moms...alt efter om det er 4-5dørs eller stc..det eneste afmontering er nr plade lys samt bagklaps kontakt..

• #10   11. mar 2013 Der hvor vi for malet alle hvors skadet biler koster det 1500 For en bagklap ;+ moms

• #11   11. mar 2013 Tom. Hvis ikk den skal males inden i er der jo ingen grund til at pille den af. Og man tørre ved noget mere end 40 grader:)

• #12   11. mar 2013 Netop Thomas..20 min v 60g..

• #13   11. mar 2013 Den er afmonteret og skildt ad . Hvad vis man selv sliber den ned efter malerns ønske så bliver det vel noget billiger

• #14   11. mar 2013 Kofanger, døre og klapper bliver ALTID afmonteret hvis det kun er disse som skal omlakeres. Det er fordi det er rasende dyrt at varme malerkabinen op og man derfor maler en stor ladning døre hver gang og så tørrer de sammen.
    Det dur ikke at lade det lufttørre ved 20°C så hærder det ikke rigtig op hurtigt nok.

Jeg kunne vise dig tusindvis af fotos fra den autolakrer jeg er webmaster for smiley

Pga. prisen for opvarmning af så stor en kabine, så er det for dyrt med ar varme hele bilen op hvis det ikke er nødvendig, pladsen bruges til at varme måske 20 kofangere op i de timer det tager at hærde dem.

• #15   11. mar 2013 Ja hvis man selv laver en del af forarbejdet, så bliver det billigere smiley

• #16   11. mar 2013 Jfr. ham jeg kender, så er det 40-45°C fordi plastkofangere som man ofter har med i samme ombæring ikke kan tåle mere før de begynder at blive deforme.

• #17   11. mar 2013 Tror de fleste malere helst selv ville slibe den. Så det os nemmere og finde buler osv. Og mange kan lave mange underlige ting ved at slibe bare en kofanger Hehe. Så lad maleren slibe den.

Dennis j. Kommer jo ord and på Hva lak osv man bruger. Men der skal sku noget hurtig krudt i hvis det skal tørre ved 40 grader hvis det skal køre samme dag:)

• #18   11. mar 2013 Hva for noget fis..hvis vi bad vores kunder om at afmonterer døre/klapper og lignende hver gang så havde vi ingen kunder mere..
    Kofangere og nye dele og emner så som spejle lister håndtag og lign lakeres som løs dele..

Jeg skrev "20min ved 60 grader" ikke 20grader..

• #19   11. mar 2013 Og nej du spare somrel intet ved at lave forarbejde selv..du kan hurtigt ødelægge mere ved det..og derfor giver det mere arbejde..
    Jeg vil ihvertfald ikke have noget med det at gøre eller som det mindste så er der ingen garanti på det..

• #20   11. mar 2013 Tom. Du kan give en kofanger 80 grader uden problemer. Bare ikke glasfiber. Mange tørre 20-30min ved 60-80 grader alt efter Hva laker osv man bruger. Og tror da næppe nogen laver 20 kofangere af gange. Så skal man godt nok have en stor kabine og en masse skidt i smiley

• #21   11. mar 2013 Dennis det lyder som om vi skal tilbage til Silkeborg det vist ikk os der har rat her Hehe..

• #22   11. mar 2013 Dennis du har totalt misforstået hvad jeg skrev.
    En autolakerer beder da ikke kunderne om selv at lave forarbejdet, men du KAN forhandle en lavere pris hvis du f.eks selv afmonterer klappen og piller gummilisten af og skal det være rigtig godt, kan du også selv afmontere låsen/håndtaget.

Det er rigtigt at maleren nok vil foretrække selv at slibe og spartle. Montering af klappen kan man også klare selv hvis maleren er med på det.

Mine 20°C var bare for at fortælle at tingene bliver varmet op i en særlig kabine, det dur ikke ved alm. stuetemp.

• #23   11. mar 2013 Tom det som ikk er taget af når den kommer bliver dække af i grove træk. Det kun hvis det er lige til at pille af vi piller noget af. Hvis der kommer en fuld samlet bagklap så ligger vi ikk og finder stik under lofte i bilen for at pille den af og så piller håndtag osv af. Nummerplade kommer af og ikk mere

• #24   11. mar 2013 Jeg er som sagt ikke selv maler, men har rigtig rigtig mange fotos liggende samt info for temp og lign. Så det jeg har skrevet er hvordan de laver bilerne. Jeg kan se døre som er afmonteret og som sidder på stativ. De 40°C kommer fra maleren selv, det er ikke noget jeg opfinder.
    Ja kabinen til tørring er kæmpe stor så der bliver samlet rigtig meget sammen.

Jeg har fotos af håndtag der er afmonteret og fotos hvor de er dækket til. Derfor skrev jeg hvis det skal være rigtig godt kan man selv afmontere det.

Muligt at I anvender et lille tørrerum hvor i knalder temp op. Det skal jeg ikke kloge rundt i. Den info jeg har puttet på malerens homepage er alt fra ham selv som også har været i Silkeborg.
    Ham jeg kender virker temmelig uddannet inden for plastmaterialer og har kører dem ikke så højt op i temp. men det er ikke noget jeg skal gøre mig klog på.
    Fint nok hvis I tager den op på 80°, jeg ved jo ikke om det er rigtigt eller ej.

Min maler bruger også en farvescanner til at finde den rigtige farve med. Det virker bedre end at slå koden op i motorrummet ud fra det jeg har set.

• #25   11. mar 2013 Hehe..jamen jeg misforstår nok bare hva du mener..
    Vi har også farve scanner,men bruger den kun hvis der ikke er kode eller kort på bilen..den er kun vejledende..

Men nok om det..

Lakering af en klap som den..vil koste 1800-2000+moms hos os..

• #26   11. mar 2013 Tudsen tak for hjælpen alle sammen smiley

Kommentér på:
Ca pris på lak af bagklap?

Annonce