{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Jacob H
Jacob H
Tilmeldt:
2. nov 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Bilen skal sælges. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ha bilen solgt, men er i tvilv om hvad jeg skal sige, ikke sige og måske sige ...

Jeg har en Peugeot 407, nysynet. Motoren er udskiftet for 4½ måned siden, da den gamle motoren døde. Nu stoler jeg naturligvis ikke på den bil mere, derfor vil jeg af med den (hvilket jeg naturligvis ikke vil sige). Motoren har endnu 1½ måned reklmationsret fra ophuggerens side. Min gamle mekaniker har skiftet motoren og den kører skam pænt, men jeg gider ikke mere Peugout. Den gamle motor havde kørt 158.000 km, den "nye" gamle havde kørt 165.000 km. Bilen kører med næsten nye vinter dæk, ingen sommerdæk da de var færdige.

Service hæftet er ikke længere korrekt udfyldt.

Hvad siger man når den skal sælges ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilen skal sælges.
  • #1   13. mar 2013 Man siger det som det er?

    Du har en 407'er med xxx udstyr og xx til syn.
    bil kørt 158 - motor 165 - reklamationsret på "ny motor"
    Servicebog ikke korrekt udfyldt.


  • #2   13. mar 2013 Man siger sgu tingene som de er i min verden! Ikke alt det der dårlige undskyldninger - det er jo ikke engang sikkert at køber vil spørge indtil HVORFOR du vil af med den, når du fortæller ham at motoren er skiftet. Motoren kan være død af en produktionsfejl? .. Who knows - who cares ..

    Men sig tingene som de er - synes ikke der er andet end plattenslagere og lign. på privat-bil-markedet - og dem skal du ikke være en af! smiley


  • #3   13. mar 2013 Du siger det da bare som det er? At du har fået skiftet motor, og at der er reklamationsret på den nye. Det er jo op til folk selv om de vil køre peugeot eller ikke, det er vel ligemeget hvilken bil din næste bil skal være.

  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #4   13. mar 2013 Heller vær ærlig så er der større chancer for hurtigt salg og samtidig står du ikke efter salg med en køber som er pisse sur over at du har snydt ham.

  • #6   13. mar 2013 Sig det som det er, men hvorfor du har lyst til at skifte bil, ville jeg holde for mig selv. Bare sig at du ønsker at sælge, fordi du har lyst til at prøve noget andet, det er jo i realiteten det du vil.
    De som sælger deres bil, er jo som hovedregel fordi de ikke har lyst til at have den mere af den ene eller den anden grund. Har aldrig spurgt sælger, hvorfor han ikke vil have bilen mere, men i stedet fokuseret på, hvorfor jeg har lyst til at købe den.
    En mands skræl er jo en andens guld smiley


  • #7   13. mar 2013 sælges grundet ændret kørselsbehov smiley den holder ALTID. om det en lupo 3l, eller en sluger ^^

    Kig på bilbasen, se hvordan folk der udfyldt deres annoncer. der ikke copyright på det jo smiley


Kommentér på:
Bilen skal sælges.

Annonce