{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.077 visninger | Oprettet:

laurids j
laurids j
Følger: 1 Emner: 92 Svar: 270

lille billig NY bil MED forsikring? {{forumTopicSubject}}

hej, jeg synes tit de der nye små biler køre nogle fede tilbud, med lille udbetaling og 3 eller 5 års forsikring med for ingen penge... nogen er jer der lige er faldet over sådan en annonce/reklame, sidder og kigger efter et godt tilbud på ny bil. og efter som at jeg er 20, er forsikring næsten lisså dyr som bilen, så hvis man ku finde et af dem med 3år for 5-10k ville jeg har "sparet" en formue...

kom oss gerne med jeres tanker om hvilke småbiler i synes der virker til at være noget værd, tænker på modeller som C1, Aygo, 107, KA, C 500 O.L skal kunne køre langt på literen og være billig...

håber i har noget klogt at sige smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lille billig NY bil MED forsikring?
  • #1   13. mar 2013 http://www.chevrolet.dk/modeller/spark/

De har da smiley

• #2   13. mar 2013 Det jo bare om at kigge på de forskellige mærker og se om de kører med kampagner, det nemlig ikke altid de har det.

• #3   14. mar 2013 Glem C1/Aygo/107. Det er en pap bil - og det kommer fra en Toyota fan.

• #4   14. mar 2013 kør ind til ford og hør hvad de skal have for en ka smiley
    Synes at kunne huske noget om de forsikre billigt.

• #5   14. mar 2013 VW-trillingerne er noget værd. Lækre biler - kan slet ikke sammenlignes med alt det andet bras.

• #6   14. mar 2013 køb en gammel alto og snak med ETU forsikrg om en ansvars forsikring.
    det koster det samme som udbetalingen til en ny og så har du et år til næste forsikring

ved at købe en helt ny bil er det5 dyrere for dig.
    service. afdrag og udbetaling.

har til dato ikke betalt mere end 9800kr i forsikring (som 18årig i en 106´er)

• #7   14. mar 2013 Jeg havde klart købt en Up! eller Citigo (ikke Mii, den er for skrabet til prisen), og så havde jeg taget kontakt til de rette forsikringsselskaber, flere af mine kammerater har tjent mange penge på at skifte til fx Købstædernes Forsikring, det kræver bare den rette konsulent til at vride dem igennem, og så man flytter alle forsikringer (indbo, ulykke og evt. hus/lejlighed).

Jeg har efterhånden prøvet en del af de mikrobiler, og syntes rigtig godt om Kia Picanto, indtil VW Up! og Citigo kom på markedet, der er simpelthen ikke nogen bedre til prisen i den klasse.
    Derudover skal du passe på med de biler hvor alt er inkluderet med forsikring, finansiering mv. da det ofte er et krav at du tager deres finansiering og selvom der er lav rente, så er ÅOP så høj at det ville være billigere at finde et forsikringsselskab selv og låne pengene i banken, så kan man også selv bestemme hvilken bil man vil have.

• #8   14. mar 2013 Sø-Propel Ketil >> Det er ikke altid billigere i en ældre bil, det har det i hvert tilfælde ikke været for mig. Men alt andet lige, så startede jeg selv i en Polo 86c 2F, og gav 5.500 kr/år i ansvarsforsikring, men det kan ikke helt sammenlignes da det var i 2004 og ikke 2013, for priserne er steget væsentligt siden.
    Min nuværende bil som blev købt fra ny koster knap 5.000 kr med kasko, lav selvrisiko, friskade, autohjælp, osv., hvis jeg valgte højere selvrisiko (4.000 kr) ville den koste omkring 3.700 kr/år med det hele.

• #9   14. mar 2013 inb4 "spark er bedst"
    Haha Casper smiley

• #10   15. mar 2013 Sø-Propel Ketil
    Det var da meget for en 106. Puha.. Det er hvad jeg gav for min BMW 320i Coupe om året smiley

• laurids j
    laurids j Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 92 Svar: 270
    #11   15. mar 2013 nu har jeg indsnævret mig til citigo eller KA... hvad skal man dog vælge... prisen er stortset den samme når ekstraudstyret er regnet med... (hvorfor kalder de det "ekstra"udstyr... man kan jo ikk leve uden det! smiley )

• #12   16. mar 2013 Service til Citigo koster lige nu 1400 kr for 1 år/15000km.
    Gensalgsværdi er nok ikke noget man skal tale om ved disse små biler, men om to-tre år, så tror jeg Skodaen er nemmere at sælge, ikke nødvendigvis til en bedre pris, men nemmere.

Jeg havde taget Citigo uden at blinke.

Kommentér på:
lille billig NY bil MED forsikring?

Annonce