{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

molbo arbejde.. {{forumTopicSubject}}

har lige fået min bil tilbage fra maler, skrev så i forum at jeg var ved at montere, og der var kommet et par nye billeder på min profil.............hvad får man så ud af det, jo folk skrev at den var jo stort set som den var før (hvilket var helt rigtigt) så da jeg var halv færdig med at montere, afmonterede jeg så alle lister, tagspoileren, og begge kofangere igen og sendte det til maler igen for at få hele lortet indfarvet... jeg må jo give bg. folket ret, det er jo ikke meget ved at få den malet nåa den bare bliver som den var.. håber de indfarvede dele vil give et anderledes look... der kommer billeder efter weekenden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  molbo arbejde..
  • #1   5. apr 2006 tjek foresten lige min profil... ham Tim B er sgu ret nem at tænde

• #2   5. apr 2006 Hey der. Tja jeg ved sku ikke lige hvad der sker for ham tim der. Han vender 180 grader om sviner en til lige så snart man ikke giver hans bil HØJ. Hehe det kan more mig så meget. hihihi. Man skulle smide en udstemme på personen. Det er folk som ham der ødelægger det med point systemet.

Men for at tale om noget andet, glæder mig til at se dine nye billeder, det er sku en lækker bil sådan en st. car.

• #3   5. apr 2006 Hey der. Tja jeg ved sku ikke lige hvad der sker for ham tim der. Han vender 180 grader om sviner en til lige så snart man ikke giver hans bil HØJ. Hehe det kan more mig så meget. hihihi. Man skulle smide en udstemme på personen. Det er folk som ham der ødelægger det med point systemet.

Men for at tale om noget andet, glæder mig til at se dine nye billeder, det er sku en lækker bil sådan en st. car.

• #4   5. apr 2006 Hey der. Tja jeg ved sku ikke lige hvad der sker for ham tim der. Han vender 180 grader om sviner en til lige så snart man ikke giver hans bil HØJ. Hehe det kan more mig så meget. hihihi. Man skulle smide en udstemme på personen. Det er folk som ham der ødelægger det med point systemet.

• #5   5. apr 2006 hvis man ikke kan li bilen , så kan man bare lade være med ar stemme. syndes ikke den skulle ha lav

Kommentér på:
molbo arbejde..

Annonce