Køb af lille økonomisk bil. {{forumTopicSubject}}
Hej
Skal have købt en lille økonomisk bil der kører langt på literen, og er billig at have. Regner med at købe en 2009/2010 model der har kørt lidt kilometer, for at få prisen en smule ned.
Har bl.a. kigget på Aygo, 107, C1, Picanto, Up!, Ka, i10, Spark, Citigo osv. og umiddelbart hælder jeg mest til enten Aygo eller Picanto.
Jeg er sådan set ligeglad med hvor mange hk den indeholder, den skal bare kører langt på literen, og så må den rigtigt gerne se godt ud i kabinen. Ergo, synes jeg at sæder og udstyr der ligner 20 år gammelt IT-udstyr er grimt. Med det sagt skal jeg have en billigste model uden ekstra udstyr, så det er bare helheden i at den godt må være pæn indeni.
Bryder mig f.eks ikke om Aygo'en skyde vinduer bagtil. De kan ikke rulles ned elektrisk, sådanne detaljer irriterer mig..
Budget ligger på ca. 60.000 - 70.000 Kr,- og regner med at købe en model der er et par år gammel og har kørt mindre end 50.000 km. Hvilken bil skal jeg vælge for at få flest muligheder, og hvilken synes i er pænest indrettet?
Ligger primært vægt på pæne sæder, gear og ordenligt rat. Der er virkelig nogle af modellerne hvor rattet ligner noget fra en radiobil.. Derudover er detaljer som indgange til iphone, elektriske vinduer, varme i sæderne osv. kæmpe plus.
apr 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 55
sep 2005
Følger: 199 Følgere: 191 Biler: 2 Emner: 206 Svar: 3.347
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 57 Svar: 1.210
Især fordi de allerede har problemer med rust
AYGO er kedelig men pålidelig
jul 2008
Men det er da en værre lorte spand når de allerede har problemer med så mange ting.
jul 2008
Men han sagde rust
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 60 Svar: 642
I får hvad i betaler for klart en bil til under 100 k ikke er samme kvalitet som andre der ska jo tjenes på den alle steder og når den er 5 år er den intet værd jeg ville hellere finde en lidt ældre der har kostet lidt fr starten
Men må sige jeg er positiv overrasket over swift vi købte vores i 7 1 år gammel de havde taget det store prishug ned og der har bare ikk været noget udover hvad der er er alm slid og den har kørt 180 nu uden bøvl og der er ingen rust el noget
jan 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 35 Svar: 190
Køb af lille økonomisk bil.