{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ET mål?? Bmw
  • #1   18. mar 2013 De kommer 27mm længere ud mod skærmkanten end hvis de havde været med ET 47.

Så der er nok god chance for at de kommer til at gå ud over skærmkanten.

Det er nok bedre og finde nogle fælge der har et ET nummer der ligger +- 10 det originale ET

• #2   18. mar 2013 Og det vil heller ikke være lovligt at montere dem, da man max må montere nogle der ligger -10 det originale ET, da mon kun må forøge sporvidden 20mm, altså 10mm i hver side.

• #3   18. mar 2013 Jeg har endnu ikke set en synsmand der tjekkede sporvidden, men de kunne sikkert godt finde på det...

Man kan ikke umiddelbart konkludere at fælgen kommer 27 mm længere ud mod skærmkanten, for det kommer også an på bredden af fælgen...
    Hvis din originale fælg er f.eks 6" bred og har ET 47 og den nye fælg er 8" bred og har ET 20, så er der ganske rigtigt 27 mm forskel på ET, men ET måles jo fra midten af fælgen og hvis den nye fælg er bredere så skal du lægge halvdelen af differencen oveni...
    Altså 27 mm + 1 tomme (ca 25 mm) = din fælg kommer ca 52 mm længere ud mod skærmen...
    Er det til at forstå eller er jeg et kvaj til at forklare???

• #4   18. mar 2013 klaus D

det er rigtigt, jeg skrev også bare at de kommer 27mm længere ud end hvis fælgende havde været ET 47 smiley

• #5   18. mar 2013 Mange tak for svar!
    Jeg kan høre lidt på det, at jeg nok bare burde finde fælge som ville kunne passe på min bil!

Ville godt nok være træt at hvis de gik i mod mine skærm kanter og ødelagde både dem og dækkene

Kommentér på:
ET mål?? Bmw

Annonce