{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Kadett GSI {{forumTopicSubject}}

Hej..! jeg har gået og tænkt lidt længe over at få anskaffet mig en opel kadett GSI..
MEN vil self. gerne være sikker på at det er noget der viker!..
har kigget overalt på nettet for at finde evt. nogle typiske fejl og hvor der kommer rust osv.
men uden held...

nogen der kan hjælpe mig!!??
har hørt at rusten kommer først i skærmkasseren fordi de er "kantet"(bagpå) og det virker også mest rigtig... men nogen der ved mere..??!!

hilsen Lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kadett GSI
  • #1   6. apr 2006 Hmmm Kadett'en har ikke flere svage punkter end alle andre biler i dens årgang.

    Det er klart at det første der ruster er skærmkanterne i bag.
    Men ellers skal du bare kigge efter de typiske ting på ældre biler, rust i paneler og vanger osv...

    Jeg har selv en Kadett og den køre fantastisk, har haft meget få mekaniske problemer, og det er i småtings afdelingen.

    Bilen er billig i reservedele, og så er der virkelig noget spark i den smiley


  • #2   6. apr 2006 Kadett'en kan være en rustbunke, så kig godt efter.
    Motor og resten af mekanikken fejler ikke mere end andre biler.

    Jes


  • #3   6. apr 2006
    okay.. ja jeg ahr også hørt at motoren sQ holde rimelig godt på en opel smiley

    Men det kunne jo godt være at der var nogle "typiske" fejl over den.. og ja som Carsten siger, Bilen er billig i reservedele... og gammel bil = meget arbejde som regl..!

    Men har fundet en som ikke er blevet røv kneppet af en brian, den er blevet pudset og plejet.. så skal nok bare lige kigge under den så..

    Men tak i to.... smiley


  • #4   6. apr 2006 Lasse L:

    anytime smiley


  • #5   6. apr 2006 Ok.... Hvis du skal købe dig en så tjek som sagt skærmkasser... Bag vanger tjek dem grundig...!!! Og under pedaler der sidder en plade tjek os den hvis du kan komme til det...!!! ved ikke hva det hedder det sted men tjek ude i siden bag det bagerste dæk... tjek i døre der har de os lidt med at ruste....

  • #6   6. apr 2006 ups mener foran det bagerste dæk :),, omkring der hvor man går ind i bilen og bagdøren...!!

  • #7   6. apr 2006

    Tror du mener listerne omkring bilen gør du ik??

    Og tak dér!! smiley


  • Tonny A
    Tonny A Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   6. apr 2006 Hej Lasse:Hvis du ikke køber den anden GSI,har jeg en rigtig fin en.Hvid 5-dørs,12mdr.89, 130 hk,importeret 2004 ingen rust.59000km med servicebog.Står original med digital instrumentering og skydetag.Pris 25000-28000kr.

  • #9   6. apr 2006 Lasse L lige præsis :D....

  • #10   6. apr 2006 lasse L: hvis det er sådan kan jeg også anbefalde dig og gå ind på
    www.opelpower.dk

    der kan du få alle de oplysninger du vil have svar på.


  • #11   6. apr 2006 til TONNY A: evt billed a den? mail?

  • Tonny A
    Tonny A Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Svar: 2
    #12   6. apr 2006 Lasse:Står som sagt helt original.Ingen billeder.Ring på 23385513,så kan vi snakke...


  • #13   6. apr 2006 Kig efter rust i paneler, bagskørt, skærmkasser bag, under fødderne (kan ikke ses udefra, løft tæppet) og hvor benzinrør osv er ophængt i begge sider....
    Lyder slemt, men tænk på hvor gammel en kadett e er smiley
    Og så gør dig selv den tjeneste at få fat i en 16v´er, hvis du skal have kadett gsi....det kommer du ikke til at fortryde smiley


Kommentér på:
Kadett GSI

Annonce