1.125 visninger
|
Oprettet:
fejl på passat 07 {{forumTopicSubject}}
Jeg skal til at købe en passat 2,0 tdi fra 07,der har kørt 250000.
Er der nogle typiske fejl ved den overgang eller kilometer der er gode at vide?
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
søg i forum der er mange mange mange fejl på den spand og den motor
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 190 Svar: 878
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
fornemmer en snert ironi...
ved kun at flere jeg kender med den motor har brugt 50 og 70.000kr på dem inden den rundede 100.000km og fejlene har fortsat.
ville gå efter en 1.9 og en superb istedet. meget bedre bil og motor skal dog havde en forstærket topstykke (2 bolte pr pumpedysse) ellers har de det med at ødelægge og æde topstykke og dens sæde/styr.
fejl må påregnes stadig.. DSG er ok. dyrt nå det fucker og sikre dig alle service er overhold også på kassen som skan havde olieservice for værd 60.000km og ikke en meter over.
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
Turbo er en sliddel, Toyota skifter dem også og alt det med svinghjul og dyser mv.. Det altså ikke noget man ser tit
Sammentidig er der aktion på dyserne så man kan være heldig at få alle 4 kvit og frit
Jeg turde godt købe en 170hk med dsg.. Bare service er overholdt og bilen er kørt ordenligt.. Har set flere der har kørt over 300.000 og kører perfekt
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
kender 4der har haft dem fra nye eller købt dem inden den rundede 50.000km og de har lagt seriøse penge efter deres.
den ene er vognmand med 2-3 faste chaufføre pr bil .hans 3c´er kostede det samme som at holde hans 3-4Eklasser W211´ere og hans 4 Sprintere minibusser kørende kørende 1år.
og 250.000km det ikke ioden med et topstykke der. det ok med en pakning men ikke topstykket. turbo er en sliddel og ok de gå men pga dårlige oliepumper på den tdi motor så er turbo´en meget udsat. min venine fik skiftet svinghjul ved 65.000km oliepumpe ved 70.000km. turbo ved 72.000km. og så topstykke efter 80.000km. lige efter 100.000km fik den skiftet blok og topstykke. intet blev dækket af garanti´en.
fejl på passat 07