{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fejl på passat 07
  • #1   22. mar 2013 mange typiske fejl.
    søg i forum der er mange mange mange fejl på den spand og den motor


  • #2   22. mar 2013 Lort. Rust rust rust.

  • #3   22. mar 2013 don martin
    fornemmer en snert ironi...
    ved kun at flere jeg kender med den motor har brugt 50 og 70.000kr på dem inden den rundede 100.000km og fejlene har fortsat.
    ville gå efter en 1.9 og en superb istedet. meget bedre bil og motor skal dog havde en forstærket topstykke (2 bolte pr pumpedysse) ellers har de det med at ødelægge og æde topstykke og dens sæde/styr.
    fejl må påregnes stadig.. DSG er ok. dyrt nå det fucker og sikre dig alle service er overhold også på kassen som skan havde olieservice for værd 60.000km og ikke en meter over.


  • #4   22. mar 2013 Hold hold hold... Har været ved VW i godt 4 år, har set 1 topstykke, bilen havde gået 250.000 ( hvilket i mine øjne er iorden )

    Turbo er en sliddel, Toyota skifter dem også og alt det med svinghjul og dyser mv.. Det altså ikke noget man ser tit

    Sammentidig er der aktion på dyserne så man kan være heldig at få alle 4 kvit og frit


    Jeg turde godt købe en 170hk med dsg.. Bare service er overholdt og bilen er kørt ordenligt.. Har set flere der har kørt over 300.000 og kører perfekt


  • #5   22. mar 2013 casper m
    kender 4der har haft dem fra nye eller købt dem inden den rundede 50.000km og de har lagt seriøse penge efter deres.
    den ene er vognmand med 2-3 faste chaufføre pr bil .hans 3c´er kostede det samme som at holde hans 3-4Eklasser W211´ere og hans 4 Sprintere minibusser kørende kørende 1år.
    og 250.000km det ikke ioden med et topstykke der. det ok med en pakning men ikke topstykket. turbo er en sliddel og ok de gå men pga dårlige oliepumper på den tdi motor så er turbo´en meget udsat. min venine fik skiftet svinghjul ved 65.000km oliepumpe ved 70.000km. turbo ved 72.000km. og så topstykke efter 80.000km. lige efter 100.000km fik den skiftet blok og topstykke. intet blev dækket af garanti´en.


Kommentér på:
fejl på passat 07

Annonce