{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.201 visninger | Oprettet:

Valg af 2-søjlet lift {{forumTopicSubject}}

Jeg har pt en Stenhøj DS2 lift som er blevet renoveret med nye møtrikker og lejer. Syntes at den arbejder meget hårdt for at løfte min Mondeo Stc. 2006 (1550kg).

Derfor har jeg besluttet at jeg vil købe en ny 2-søjlet hydraulisk lift i stedet, er der nogle som har erfaringer med sådanne lifte?

Max pris 15.000kr ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af 2-søjlet lift
  • #1   28. mar 2013 Køb en nyere brugt stenhøj, det bliver du gladest for i længden

• #2   28. mar 2013 http://www.industribasen.dk/autolift/2PFP40--c74e42

Dette er en udemærket lift... smiley

• #3   28. mar 2013 Jeg har en jema, den fungere perfekt.

• #4   28. mar 2013 Alti altid en stenhøj med møtrikker . de andre billige med hyd, kan falde ned....

• #5   28. mar 2013 oki så de faldsikringer på dem virker altså ikke... (men dog er de godkendt)

• #6   28. mar 2013 ja de hyd falder hele tiden ned, derfor går jeg altid med sko og sikkerhedshjelm, så giver det kun hovedpine en times tid når man får den i bæret, og hvis man er hurtig og snuppe 3-4 bjørnebryg så mærker man det næsten ikke. og husk nu det er aldrig set at møtrikkerne svigter på en lift,

• #7   28. mar 2013 der er nu flere af de billige med hyd der er faldet ned, har en bekendt hvis kami blev slået ihjel ved en. smiley
    og møtrikkerne kan da ikke fejle, kun hvis man ikke laver service på dem, forklar lige hvordan det skulle kunne ske?

• #8   28. mar 2013 men det er jo op til en selv hvor meget pris man sætter på sig selv, og andre sætter på en smiley

• #9   28. mar 2013 http://dk.fritid.bil.narkive.com/0KEBdZTs/autolift tror nok denne er med møtrikker

• #10   29. mar 2013 For ca. 1 år siden røg møtrikkerne i den ene søjle på min lift, havde lige skiftet gearkassen på en golf og det var da bilen var i ca. en meters højde at der lød et brag og så stod golfen meget skævt!!!
    Det var derfor jeg besluttede at renoverer liften, den har fået skiftet alle 4 møtrikker, alle 6 lejer og så har jeg udskiftet swiches og wireruller sådan at liften ikke vil kunne løfte hvis hovedmøtrikkerne ryger.
    Det er i sær efter denne oplevelse at jeg stadig er lidt utryg ved at bruge liften, når man kan høre at motoren arbejder på højtryk for at løfte bilen.

Hvis jeg skal vælge en nyere stenhøj hvilken model skal jeg kigge efter og hvor skal jeg kigge?

Vil meget gerne have en lift som kan løfte >3t,

• #11   29. mar 2013 ja som jeg ser det, så er dem med møtrikker da farligere, min hyd. er bygget op så der er wire og derfor kan løfterne kun køre samlet op, så hvis den ene side kolapser, så er den stadig holdt oppe af den anden, derudover er der sikkerhedslåse, så man kører liften op, og sænker den ca. 5 cm ned så den står i låsene. dvs. 3 ting skal svigte for at bilen kan falde ned.

• #12   29. mar 2013 RR det er bare desværre sket flere gange de kineser lifte med hyd er faldet ned. Desværre men sandt.
    De med møtrikker falder ned når man ikke laver service på dem. Der sider 2 i vær side som er lavet af leje bronze. Der er netop en ekstre den falder ned på når den bærene er slidt op. Men skulle jo gerne skiftes inden smiley

Jeg har købt en ny Steenhøj 3200kg med 2 motorer, op/ned i begge sider. Samt det nye kvik løft på armene til varevogne. Os skide lækkert at have dog koster sådanne en lift 33000kr plus momi. smiley dyrt men lækkert..

Lige en ting til med de Kina lifte. Det er æ til at få dele til dem. Der skal du jo vente 3-4 uger vær gang hvem gider lige det??

Kommentér på:
Valg af 2-søjlet lift

Annonce