15.686 visninger
|
Oprettet:
VW nøgle {{forumTopicSubject}}
Hej BG,
Jeg har lige købt en Golf IV, men der følger kun en nøgle med, den tidligere ejer har mistet den anden nøgle.
Jeg har hørt noget om at man kan bestille en ny nøgle direkte fra VW i Tyskland, og så opgiver man stelnummer til dem, og så fikser de resten og sender nøglen.
Nogle der ved noget om dette, eller bliver jeg nød til at kontakte en dansk VW værksted, for at få en ny nøgle?
På forhånd tak
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
jul 2012
Følger: 1 Svar: 3
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
Hvis det er, så snakker vi både bagklaps lås, dørlåse og tændingslås der er udskiftet på et tidspunkt..hvilket chancen nok er ret lille for..kan ikke se det som et "problem"
jul 2012
Der sidder en transponder i den nye nøgle, den er bare uden kode. den låsesmed jeg har brugt, laver en kopi af nøglen og kopiere koden fra den originale nøgle jeg har med. til 150 kr
Den eneste nøgle jeg har været nødsaget til og købe original, er til en Alfa Romeo, den kunne han ikke kopiere
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 45 Emner: 43 Svar: 1.976
Ellers er der flere firma'er i DK der kan lave kopi nøgler MED transponder. Ihvertfald 2 i odense som jeg ved
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
Den tidligere ejer skifter sku da ikke låse sæt det er jo ikke en scooter vel? og selv om han måske smider begge nøgler væk kan han stadig få en ny den de bestiller den ud fra stel nummer?
mar 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 68 Svar: 1.080
jul 2012
Vi ka jo hurtigt blive enige om at vi ikke ved hvad der er sket i fortiden. Det ville bare være super ærgerligt at bestille en nøgle hjem til 1500-2000 kr for at fastslå at den ikke passer. Jeg har stået i situationen, forhandlerne ville ikke returnere nøglen da fejlen ikke var hans.
Men siden du er så klog på scootere, så øverst oppe på siden er der et link til scootergalleri. Hop du derind.
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
Hehe ved da stadig lidt om det selv om det er et par år siden (Fjols?)
Men siden du nu skriver (Hvis vi nu antager at den tidligere ejer har mistet alle nøgler, så er det hele låsesættet der skal skiftes) ud fra det lyder det ikke som om du ved vildt meget om dette derfor var det måske dig der skulle hoppe ind på scooter galleri når du nu ikke ved hvad du skriver om her?
Men lad os så sige tidligere ejer af en eller andet mærkelig grund har skifte låse sæt? og har smidt begge nøgler væk? hvad er det så du vil frem til at det er bedre at købe et komplet nyt sæt fra start end prøve med en ny nøgle Helt ærligt hvor tit skifter man komplet låse sæt i en golf 4??????? tumpe!!
dec 2003
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 2
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 1 Svar: 6
VW nøgle